Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Klavertje, ja ik woon in een dorp, dus hier lagen ze nog volop ;)
    maar meer rose en blauw dan die beige hoor...
    En thanx! Jij ook gefeli met de 21 weken!

@Snoop, ja ik vind het wel jammer hoor, zeker van zo'n lange gratis echo, maar ja...als ik dan weer de hele dag (of het hele weekend weer) pijn heb....nee schiet niet op...
    Bedoel je de echte lodger? Die is echt duur he!

@Naduah, ja wij moeten ook een aardig eindje jagen voor de ikea, maar ik had toendertijd meteen alles gekocht wat ik allemaal de komende jaren nodig zou hebben voor dat bed, dus dat scheelt ;)

@Wish, denk ik idd ook...

Houd jullie kleintje jullie ook 's nachts al wakker?

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja ik bedoel idd de echte lodger, lijkt me zo ideaal maar dit is hetzelfde eigenlijk alleen ben ik hierheen beperkt tot 1 kleurtje :D
    En misschien ben ik hierin wel weer hetzelfde als jij met je luiertas haha soms mag je er wel wat voor over hebben als dat kan natuurlijk ;)

3. Janinev

Janinev Lid

8 jul 2008
    57
    0
    0
    Van alles en nog wat in een Pension
    Antfeld, Duitsland
    @ Mamakitty: Die van mij trapt al behoorlijk...en tja dus ook s'nachts, maar nu vind ik 't nog niet zo erg!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    whoehahaha oke oke...je hebt gelijk.
    Maar voor mij was het nu ook makkelijk he, ik weet dat ik een jongen krijg, dus kan ik kiezen tussen blauw en beige... ;)
    Met de beurs maar eens kijken of de Oi Oi tas het waard is ;)
    Kom ik nog op terug hihi

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    nou, dat komt wel ;)
    haha ik vervloekte mijn dochter soms aan het eind....
    En nu.....sinds 2 nachten houd die kleine me wakker...echt zo hard trappen....zucht...en ik slaap al zo slecht ivm mijn bekken :(
    Maaaaarrrrr....we zullen doorgaan.... ;) 8) :)

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Dat lijkt me echt raar zeg, daar heb ik nu nog geen last van voel
    de beeb meestal alleen als ik rustig zit of lig, maar als ik slaap merk ik (nog)niets

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ik voel m de hele dag door, is erg druk....heel af en toe eenuurtje stil, maar dan komt ie weer....hihi

8. Hoi hoi, vanmorgen moest ik terug naar de gyn voor de uitslag van gtt.
    De uitslag was helemaal goed!
    Dus heb geen zwangerschapssuiker en mag gewoon bij de vk blijven.
    Hebben nog even gekeken hoe het met de kleine was en heb het hartje weer zien kloppen.
    Over 6 weken moet ik nog een keer terug naar de gyn om te kijken hoe me plasenta ligt.

Morgen 20 weken echo.

Ben vanmorgen oko bij het UWV geweest en kreeg daar te horen dat ik gewoon in de zw mag blijven ivm zwangerschap en dat ik niet meer terug hoef te komen, want ik wordt er niet minder zwanger van hahaha.
    Dus tot bevaling heb ik een uitkering en daarna ww aanvragen en snel opzoek naar werk als alles goed gaat.

9. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @MamaKitty: yep hij houd me echt vaak wakker.
    Bijna dagelijks. En hij kan nog flink schoppen ook :D. Of hij loopt weer te spoken, kan nog leuk worden als hij straks nog minder ruimte krijgt ;)

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Joh echt waar? Bizar man, daar kan ik me nu nog niets bij voorstellen.
    Overdag lijkt me nog niet zo erg maar zou toch wel fijn zijn als je een goede nachtrust hebt vooral vanwege je bekken idd

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw

Yeaahhhhh wat een goed nieuws allemaal! Super hoor ben blij voor je ;)

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jij dus ook al? Naja misschien moet ik blij zijn dat ik het NU nog niet
    merk haha zal vast nog gaan gebeuren en dan vind ik het niet zo leuk mee ;)

Ik ga (oppas)kids uit school halen bye!

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Xan, gelukkig! Wat een fijn bericht!

@Klavertje, blij dat ik niet de enige ben ;) hihi

@Snoop, wacht maar, je krijgt het gauw genoeg ;)
    bye!

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
  15. @Snoopy: Ik heb het ook nog niet zo erg, hoor. Ze zeggen dat het bij mij door een voorliggende placenta komt, maar of dat het nu is? :-k

@Xanado: :thumup: Dat is goed nieuws!

16. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

maar de voorliggende placenta girls voelen nu wel wat! haaaahaha, we mogen niet klagen. Wij slapen nog lekker.

Oke de oliebollen kraam stond er. Die heb ik maar even geplunderd. Jam jam.

mamakitty> gewoon zonder achternamen. Zoals de reactie die daar stond vond ik het ook.

snoopy> ik heb itt tot die tas dat de lodger wat duurder mag zijn. Heb wel bij de kruidvat een boxkleed gehaald. Lekker goedkoop en handig als de mooie een keer in de was moet. Deze goedkope kan ook lekker mee naar opa en oma.
    Vond het wikkelkleed ook niet echt super mooi.

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Naduah, ik heb ook voorliggende placenta, maar onderin mijn buik trapt ie me helemaal in mekaar en soms door de placenta heen. Was zelfs bij de echo afgelopen zaterdag, we zagen het op de echo en ik voelde hem door de placenta!

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @chrissie, weer oliebollen? whoehahaah vreetzak! Ik ga vrijdag maar ff hier naar de markt denk ik ;)
    idd zonder achternamen, denk ik ook..

19. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

had nu een smoes. Ik zei tegen mijn collega dat ze hier de lekkerste oliebollen hadden en zij denkt van niet. Nouja toen moest ik er wel 7 kopen. 4 voor thuis en 3 morgen op me werk en ook nog een losse appelbol want die riep naar me :)

he en dat in 19 weken pas 3 kg aangekomen!
    Toen waren er nog geen oliebollen...gaat nu gevaarlijk worden. :rolleyes:

20. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @MamaKitty: ik heb je stuk gelezen, alleen de voornamen lijkt me het beste jah. Dat heb ik al meer gezien, kan best :)

@Naduah: bij mij eigenlijk hetzelfde verhaal als MamaKitty, hij trapt gewoon overal doorheen. Maar bij mij ligt hij op zijn ruggetje met zijn beentjes omhoog. Heb ik al vaker gezien op de echo's en volgens mij vind hij het prima zo.

@MamaKitty: mijn man heeft de beeb nog niet kunnen voelen. Jou vriend wel he? Ik voel hem zelf wel goed. Soms heb ik weleens het idee dat hij het express niet doet als mijn man in de buurt is :D
    haha ja ik weet niet hoor...

Deel Deze Pagina