Heee meiden... Melisar heeft me gevraagd haar van de lijst af te halen omdat ze het hier niet kan bijhouden... Ze is dus nog gewoon zwanger gelukkig!, maar ze heeft er voor gekozen om de lijst te verlaten...
Jeetje Judith wat schrikken joh Gelukkig hebben jullie een kloppend hartje gezien en kun je nu gaan genieten! Enne gefeliciteerd!
Ik werk niet meer voor een baas. Maar wel ongeveer 14 uurtjes voor mijn man. Ik wil echt niet te veel werken want ik vind het heerljk nu thuis te zijn voor de kids. Al gaan die al naar school
Wie van jullie gaat er eigenlijk op vakantie en zo ja wanneer en waarheen? Wij gaan vlg weekend lekker 3 weekjes kamperen in Frankrijk Vind het best wel spannend omdat ik dan zo pril zwanger ben.
Hallo, Wij vetrekken volgende week zaterdag richting ardennen. In een huisje voor de laatste keer op vakantie met zijn tweetjes en de hond. xx
Wij gaan de badkamer verbouwen in onze vakantie. Niet echt ontspannend, maar het wordt wel heel mooi! (hoop ik) Kan ik daarna lekker ontspannen in een bad! Aan iedereen die vakantie heeft ,.. heel veel plezier! \/
haai meiden ik heb wishgirl gevraag om me van de lijst te halen. Ik ben nog steeds zwanger hoor maar ik red het niet om hier mee te schrijven, tikkie te druk hier daarvoor. Allemaal een hele fijne zwangerschap gewenst en ik kom hier af en toe nog wel s aanwaaien doei!
Heeeel fijne zwangerschap nogmaals Melisar... En nogmaals: Ik hoop je hier nog wel een paar keer met je hoofd om het hoekie te zien kijken hoor! Liefs, Wish
Oooh ik ga ook niet op vakantie... Ik ga nog met mijn dochter en moeder een dagje naar het Dolfinarium, maar daar houdt het dan ook wel mee op... Ach en genieten doe ik al na eindelijk zwanger te zijn
Zijn jullie 's avonds ook zo moe?! Heb meestal om 20:00 al zin om in mijn bedje te duiken. Dat ga ik nu trouwens ook doen! Groetjes Judith
Jammer twigger maar goed dan hou je dat nog te goed ja toch. Ik werk nu 3 dagen en moet dat ook blijven doen (bij ons op het werk mag je niet minder dan 27 uur werken) Ben ook bewust over gestapt naar 1 dag minder toen wij zwanger wilde worden dan had ik ook wat rust tijdens de zwangerschap. Kom net van een feest af vanaf 4 uur tot half 10 toen moest ik echt naar bedje haha maar dan nog naar huis rijden en lig nu met de laptop op schoot in bed. Nog nahikkend van de chinees die er was besteld viel niet zo lekker maar ja had een lunchpakketje in de auto voor als ik nog honger had. Ga nu lekker slapen ben versleten!
Jeetje meiden, wat kunnen jullie kletsen zeg ! Ik lees meestal wel de berichtjes weer terug, maar heb niet zoveel tijd om te antwoorden. Probeer zo veel mogelijk te reageren! Hier gaat alles super! Nog helemaal geen kwaaltjes eigenlijk, alleen bere honger de hele dag ! Had ik bij mijn dochtertje ook in het begin en daarna kwam de misselijkheid pas bij een week of 7/8.... @wishgirl, zou je bij de lijst willen zetten dat de CK zegt dat we een meid krijgen? En owja, ik woon in friesland (plaats volgt later!) Liefs Tumtummetje
Jeetje mina meiden, Heb een half uur nodig gehad om alles bij te lezen. Maar nieuwe maart mama's gefeliciteerd. Hier gaat alles z'n gangentje nog steeds veel kwaaltjes, en heel erg moe. Maandag komt mvm en hopelijk voor ons ook weer een dikke streep. Nou ik ga lekker me bedje opzoeken want ben helemaal gebroken. Truste allemaal en tot morgen!
Hey meiden , Digitale test had toch gelijk.... Vanochtend ongi geworden... Was er zo van overtuigd dat ik zwanger was! Stomme streepje van matcare ultra! Test never nooit meer voor m,n NOD..... Meiden geniet van je zwangerschap! en misschien kan ik jullie binnekort(paar maanden) toch nog mededelen dat ik zwanger ben... Wil iemand mij van de lijst afhalen.... Liefs
O, sorry Dat is helemaal niet attent van mij. Er zijn ook zoveel mensen lid van dit forum dat ik namen door elkaar haal. Sorry hoor.
MiaMel; wat k*t, meid! Ik vind het heel sneu voor je! Sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger! Vakantie; Wij gaan over 2 en halve week een weekje naar Italie. Vind het ook wel spannend nu ik zwanger ben, maar heb er wel heel veel zin dat wij met onze mini-beeb daar zitten! Slaap lekker meiden!
Oh Miamel, wat vreselijk jammer zeg. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je binnenkort wel echt zwanger bent.
Wij vertrekken 21 aug voor 10 daagjes naar France,lekker op de camping aan zee. Hoop alleendat ik niet wagenziek wordt zoals bij mijn zoontje, we moeten 10 uur bweh Nou ik duik lekker mijn bed in, de visite is net weg en mijn broertje belde vanaaf of ik morgen mee de stad in ga. Hij heeft een broek nodig voor sensation black dus ga voor mijzelf ook maar ff kijken 1 maat groter