Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

23 okt: Daphne1980 - 20 wkn-echo, 19.00 uur
    23 okt: lin80 - 20 wkn-echo, 19.45 uur
    23 okt: Tezzz - 20 wkn-echo, 10.00 uur
    23 okt: jvd - 20 wkn-echo, 10.15 uur
    23 okt: Janinev - gyn, 08.00 uur

--------------------------------------

Heeee ladies! Hier dan de afsprakenlijst weer...

We houden het mooi vol zo... want voor morgen staan er weeral 4 20 wkn-echoos op de planning! ;)
    Daphne, Lin, Tezzz en jvd... heel veel plezier en mooie plaatjes toegewenst! ;)

Janinev heel veel plezier en succes bij de gyn morgen!

En meiden... alleen maar weer supergoed nieuws he? ;)

Deze lijst kan je ook in je emailbox ontvangen. Wil je dit graag?
    Stuur even een pb met je emailadres naar Wishgirl en je krijgt dagelijks deze afsprakenlijst en de hoofdlijst (topiclijst) in je emailbox!

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zooo meiden...

Ik duik er weer in...

Welterusten allemaal!

Morgen doe ik wel even verslagje van dochterlief!

Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden en belangstelling..!

3. Voordat ik het vergeet:
    Dames met een echo / afspraak morgen: Héél veel plezier, geniet ervan! En inderdaad, wat Wishgirl ook al zegt, met goed nieuws terugkomen, he? ;)

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Dank je wel dames!
    Ik heb er zin in! :D

wat zijn er trouwens weer veel meiden bij! Alvast gefeliciteerd met jullie meid dames!

Ik was vanmiddag ff bij de prenatal en er is wel heeeeeel veeeeel leuk meidenspul weer in de rekken zeg! Als ons frumpie een meid blijkt te zijn, gaan dochterlief en ik helemaal lós hebben we vast afgesproken! :) Maar dat zullen we pas zeker weten in maart waarschijnlijk ;)

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hahaha geef het maar toe Tezzz je wilt he wel graag "per ongeluk" te weten komen morgen ;)

Iedereen voor morgen heel veel plezier en terugkomen met positieve berichten!

6. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Succes met de echo's morgen dames! Als ik zo in het lijstje kijk worden er meer meisjes verwacht dan jongens.. leuk hoor!

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Helma gefeliciteerd met jullie meid!

Dames die morgen afspraken hebben: veel plezier!

Ik heb knallende koppijn en last van mn rug/banden.
    Ga zo lekker douchen en naar mn bed!

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

man wat is het moeilijk spullen te vinden.
    Of de juiste te kopen.
    Via google typ ik de merken in en dan MENING.
    Nou makkelijk is het niet want iedereen spreekt elkaar tegen.
    Ik ben opzoek naar een box. Maar via marktplaats dat scheelt weer.
    Zo'n luieremmer geval maar welke...die met navullingen of die zonder.
    Tummy tub. Maar wat is een goeie? Wil graag een goede standaard erbij.
    Een matrasje..hoeveel keus heb je wel niet!
    En nog niet te spreken over de kleuren van een bugaboo! Liefst wil ik off-white maar zou dat erg besmettelijk zijn als extra bekleding? Zijn op marktplaats ook niet te vinden.

Het is zo een gok alles. Pfff...tijd om te slapen.

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    JA erg he!
    Ik maka mn keuzes op mn gevoel en inschatting.
    Heb bij Babywalz een matrasje gekocht, box van een buuf overgenomen.

10. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Op het moment dat ik twijfel wat ik wil gaan kopen, dan ga ik naar de winkel en probeer ik het zelf uit.
    De een vind dit handiger en de ander dat. En op internet kom je vaak wel de klachten tegen, maar veel minder vaak de pluspunten van een artikel. Dus ik zou zeggen, op naar de winkel en uitproberen. Ook kleuren voor de kinderwagen zou ik in de winkel bekijken, want dan kun je ook even aan de stof voelen en kijken of het makkelijk te wassen is enzo.

Pffff, ik heb vandaag geloof ik echt mijn dag niet. Ben de hele dag al niet te genieten en alles gaat mis. Ik was vanavond even de gordijnroede aan het schilderen, wil ik hem neerleggen om te drogen, valt hij op de vloerbedekking. Nu is dat voor de vloerbedekking niet zo erg, want die gaat er straks toch uit, maar heel mijn roede onder de pluisjes en de verf er half af. Nu kan ik dus morgen nogmaals schuren en dan weer opnieuw gaan verven.
    Nu maar hopen dat het morgen wat beter gaat allemaal, want hier wordt ik dus niet vrolijker momenteel.
    Dus mocht ik morgen wel met het goede been uit bed stappen, dan ga ik het plafond van de babykamer witten en eventueel de muren verven.
    Zodra dat klaar is kan ik in iedergeval al die dozen die nu de woonkamer staan te sieren (lees als in de weg staan) vol met meubeltjes lekker inelkaar gaan zetten en er alvast een beetje van genieten.

O ja, en morgen natuurlijk ook nog de 20-weken echo. Vind het echt super om morgen ons ukje weer even te kunnen zien. Kijk er echt naar uit.

Nou dames,
    welterusten!

11. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Hé meiden!

Grote last van mn schouders gevallen betreft werk...
    Afgelopen dinsdag dus een solliciatiegesprek gehad, bij een rijschool achter de balie. Goed gesprek en de baan lijkt me super, ik hoor eind deze week meer! Ze heeft alleen niets over mijn zwangerschap gezegd, en ik vond het zo stom om er zelf over te beginnen omdat ik het gevoel had dat het super duidelijk zichtbaar is... Mocht ik een positief telefoontje krijgen, zal ik er nog maar over beginnen, misschien is het haar toch niet opgevallen! Word ik het niet heb ik sowieso vanaf 13 november weer een baan, mijn oude baas start een nieuw bedrijf op in Den Bosch, en ik mag daar komen werken. Komt helemaal goed dus!

Ik heb een hele hoop bijgelezen, maar ook weer een hele hoop vergeten... Nog een paar reacties, weet alleen geen namen meer... :oops:

Ik heb de hele zwangerschap al een stiekeme voorkeur gehad voor een jongen, ik zie mezelf ook echt als een jongensmama. We willen graag een groot gezin (4 kinderen) en ik zag dat al helemaal zitten met 4 jongens! Manlief zei vanaf het begin al dat we nu een meisje zouden krijgen, maar ik was niet overtuigd. Was dus ook helemaal verbaasd te horen dat we écht een meid gaan krijgen! Super natuurlijk, maar moest wel ff omschakelen hoor! En nu ik al een aantal superschattige jurkjes & shirtjes heb, vind ik het errug leuk... :)

Over een evt. peuterbedje: Simon is 18/19 maanden als de baby komt. Hij krijgt een nieuwe kamer, met in het begin zijn ledikant. De baby gaat in de huidige babykamer, en ligt de eerste 4/5 maanden in een wiegje. Tegen die tijd is Simon bijna 2, en hopen we dat-ie in een 'groot' bed kan. Zo niet, schaffen we tegen die tijd wel een ledikantje extra aan, maar dat is in principe niet de bedoeling.

Een vraagje aan jullie: hebben jullie ook zo vreselijk veel last van brandend maagzuur? Tijdens mijn vorige zwschap heb ik er amper last van gehad, nu al ruim 2 weken. De afgelopen 2 dagen was het zó erg dat ik niet wist hoe ik moest gaan liggen, echt álles deed pijn! Ik slik wel Rennies, maar heb niet het idee dat dat helpt. Iemand nog tips?

Heb trouwens een onderwerp geopend bij babynamen, zouden jullie daar eens willen kijken? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=116254 Dank!

Ik duik eens lekker mn bedje in, manlief is helemaal happy want PSV heeft gewonnen dus die zit nog lekker na te genieten op de bank. ;)

Tot morgen weer!

12. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    goodmorning dames,
    Hier gaan we zo een half dagje werken. Bah, ben kapot. Lijkt wel dat de moeheid weer terug keerd. De beeb groeit goed, maar ik weet niet zeker als ik hem/haar al voel. Wat voelen jullie eigenlijk?

13. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Goedemorgen meiden,

Zo dat was weer een comatueze slaap vannacht. Schrok pas wakker van de wekker (en moest toen heel nodig plassen...)

Gisteren weer lekker gesport (step les). Heb mijn step maar wel even een tree lager gezet en heb nu ook geen last van mijn buik (vorige week zo'n zere buik de heel donderdag - dat was overduidelijk teveel van het goede geweest).
    Op deze manier kan ik het nog wel even volhouden.... En later laat ik gewoon die hele step weg en doe ik gewoon op de vloer mee met de les :)

Zo nu even teruglezen wat jullie gisteravond allemaal hebben geschreven...

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen meiden!

Wil iedereen met afspraken vandaag heel veel plezier wensen!
    Enne goed nieuws he ;)

15. Goooooeeeedemorgen!

Weet je wat ik me net af zit te vragen (dit deed ik destijds bij Storm trouwens ook al): Wat is in godsnaam het verschil tussen flanellen luiers en molton onderleggers (geen zeiltje, maar gewoon die doeken), ze zijn even groot, en als ik ze gewassen en gedroogd heb zie ik het verschil simpelweg niet meer.... De flanellen luiers zijn wel ietsie pietsie goedkoper, maar ik snap het verschil gewoon niet... :oops: Iemand?

Meiden met echo's vandaag: Nogmaals héél véél plezier! ;) Enne... er mogen wel weer wat jongens bijkomen, hoor... :p

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Naduah: yja...moltons zijn íets vaster van structuur. Maar ik vind dat je gelijk hebt hoor: ik gebruikte ook gewoon een flanellen luier in de kinderwagen en geen molton ;) Je moet toch íets met die dingen (voor de rest kun je er weinig mee :rolleyes: ).

Nog heeeeeel even en ik mag eindelijk naar de echo! Hoop zoooo dat alles goed is! En ik heb 'm in de verlk.praktijk waar ik mijn eerste zwangerschap ben begonnen! Vind ik zo'n leuk idee! Beetje 'cirkeltje-is-rond' idee ;)

Zal vanmiddag ff een verslagje doen ;)

Laterrrrrrrrrr!

17. Ja, precies! Ik voel het verschil niet eens... Zal wel aan mij liggen... ;) Heel veel plezier straks, he?!

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Murnin'

Zo, nog ff snel...we zitten nu brood te eten en gaan zo richting de Efteling!
    hebben er zo'n zin in! Lekker saampjes met mijn meisje! Vriendlief was gister een beetje teleurgesteld dat ie niet mee kon (heeft geen vakantie oid), maar goed, die kan nog zat mee en misschien verras ik hem wel (als ik me goed voel dan) met de winter efteling. Lekker romantisch doen met z'n 2 ;)

Meiden met de afspraken: heel veel plezier en suc6! En idd, zoals de anderen al zeggen; we willen enkel goed nieuws! ;)

Er komt vanavond iemand voor de kitten.....
    Tegen dochterlief verteld, ze was erg verdrietig, maar toen ze gisteraaf weer achter de poes aan zat te rennen, schreeuwend en wel heb ik dr ff verteld dat het dáárdoor komt, want daar word de poes alleen maar bang van en agressief, want even later viel ze mijn dochter aan (sprong naar dr hoofd!) en dat kan zo niet langer en toen begreep dochterlief het geloof ik wel.
    Mja, leuk is anders natuurlijk, vriendlief en ik vinden het ook ontzettend k*t. :(

Vriendlief kon ook geen ander mooi geboortekaartje vinden trouwens.....alleen die in mijn album staat. Morgen haal ik nog 2 boeken en als we daarin niets vinden, word het deze. (zie album)

Fijne dag meiden!
    xx

19. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Goedemorgen dames,

even een kort berichtje over mijn 2e 20 weken echo. Nu lag ons spookje goed met het hoofdje, zodat we alles goed konden zien/meten. Alles was goed. Ook de hartkamers/kleppen gezien. Geweldig!
    Ons hummetje weegt nu zo'n 346 gram....

20. @Florida: Hartstikke fijn dat alles goed was, meid!

Deel Deze Pagina