zo dames wat gaat dat lekker snel zeg.. al die berichtjes. @ tezz: lekker dat alles helemaal goed is met jullie kleine, ik kan ook niet wachten tot onze 20 weken echo. Mijn schoonvader is onderdirecteur van een kaartenbedrijf en we krijgen de kaartjes dus van hem. Maar ik vroeg me af of ik al om de boeken kon vragen. ja dus.. hihi heb er ook zo'n zin in om uit te zoeken en ik heb zoiets vind ik er niets leuks tussen zitten kan ik alsnog wachten op de nieuwe boeken (van 2009 komen in dec. ofzo). Ik heb eigenlijk geen zin om daarop te wachten hihihi. Ik wil zoveel mogenlijk klaar hebben, heb daar erg veel "last"van. Kinderwagen hebben we al, box staat boven te wachten, Meubeltjes staan te wachten. Alle spullen behalve de kledingpakjes voor uit het ziekenhuis hebben we nog niet, daarmee wil ik wachten tot we weten wat het is. kamertje moet nog geverfd en vloerbedekking erin dan kan alles er zo in. hihi lekker. Hier kun je trouwens ook terecht op alle avonden voor echo's niet in het weekend dacht ik.
mini83> gave album foto's. Ik kan zien dat je echt trots bent. Ik hoop ook zo mooi op een shoot een x te staan. ben alleen niet zo trots op me blote buik. Te bleek en heb wat last van donkere haartjes nu.
@ chrisssie: dank je wel . bloos ervan. Martin heeft een collega die amateur fotograaf is en hij vroeg zelf of ik het leuk vond om elke maand een shoot te doen, zodat we echt het verloop zien. Gister weer geweest en een vriendin meegenomen die nu 27 weken zwanger is, dat is ook erg gaaf om dan samen foto's te maken. Als je even zoekt op amateurfotograaf bij je in de buurt, is er vast ook wel iemand die voor een kleine bijdrage zijn/haar portfolio wil uitbreiden met een fotoshoot van een zwangere. O ja en met goede belichting en goede camera en photoshoppen kunnen ze een hoop hoor.! Ik heb veel zwarte haren op mijn armen, dus het valt wel mee hoe dat opvalt.
Vraagje, wie vd dames voelt ook weleens schopjes aan de linkerkant van de onderbuik? Ik voel nu echt hele duidelijke schopjes, apart joh!
Ik voel de baby vooral schuiven en duwen hihi Meiden, ik heb bij kleuters een topic geopend over bemoeienissen omtrend de opvoeding. Wat vinden jullie, ligt t aan mij?
Xanando, Gefeliciteerd! Een meid! Leuk hoor! Je mannetje is er overduidelijk ook super blij mee! Jongens naam dat scheelt idd weer! Lekker gaan shoppen dus ! Tezzz, Fijn dat de echo helemaal goed was! Muppie, Beterschap, hoop toch voor je dat het geen bi is hoor! MamaKitty, Leuk kaartje hoor! Ik vind het zo lastig! Vorige keer hadden we al veel keuze, maar dit keer is er nog veeeel meer keuze! Eenling kaartjes zijn er veeeeel meer dan tweelingkaartjes! Haha! Hoe is het in de Efteling geweest? LeuK? Naduah, Vorige zwangerschap had ik wel een voorkeur ja, ik had een voorkeur voor een meid! Dacht ook dat het twee meiden zouden worden tot we met 28 weken te horen kregen dat het een jongetje en een meisje waren . Ik dacht dat het met een jongetje gewoon veel moeilijker zou zijn, tja waarom? Geen idee! Het is namelijk beide even makkelijk! Meid of jongen, maakt niks uit! Deze zwangerschap maakt het me echt niet uit, jongetje of een meisje. Vandaar dat we er ook bij de echos niet naar laten kijken. Pas als we het wel willen weten laten we erna kijken en anders zien we het met de geboorte wel ! Wel heb ik deze zwanger schap weer het gevoel dat het een meid is . Mieke, Van die steunpantys zegmaar? Hmm die zitten wel strak hoor! Maarja wat nodig is is nodig he! En steunkousen, goh idd gelukkig is het geen zomer meer! Lovelyengeltje, Helma, JanineV, Allemaal meiden! Gefeliciteerd! Leuk hoor!
@ bamjolin: ik heb reactie gegeven bij je onderwerp.. je bent een super mama en laat niemand anders iets anders beweren!
Heb trouwens vannacht voor het eerst slecht geslapen doordat ik last had van mn buik en rug. Werd midden in de nacht wakker en had pijn in mn onderug en zij, merkte dat ik ook best wel op mijn buik lag terwijl ik normaal altijd op mijn zij slaap. Dus ik draai me op mijn rug begint die kleine toch te trappelen joh net alsof die nu al gaat protesteren hoe ik lig.
Thnx meiden! Nee idd, ik probeer me er ook niks van aan te trekken, heb nu gezinshulp om mezelf wat sterker in mn schoenen te laten staan ook tegenover de kinderen en zij zegt zelf ook dat ik het super doe, ook volgens de "richtlijnen" zeg maar haha zodat kinderne er geen "schade" aan overhouden. Maargoed de reden dat ik dat allemaal zelf heb aangevraagd blijkt ook dat ik aan de kids denk natuurlijk!
Zo nu ga ik maar eens aan het eten beginnen, kunnen we gelijk aan tafel als mannetje straks thuiskomt. Gaan vnv namelijk nog even de stad in!
Thnx! Ik slaap ook slecht trouwens, benauwd enzo brr Vannacht last van een zoemende pokke mug haha had er al 2 doogemaakt en er zat er dus nog een pfff
Zo ladies, ff snel... Efteling was super! Dochterlief en ik hebben erg genoten samen. Het was wel druk, maar leuk druk en het weer was geweldig! Ben wel helemaal kapot en op en heb veel pijn, maar dat blije smoeltje van mijn dochter maakt alles goed Vanavond om 20:00 word de kitten opgehaald hier We balen er alle 3 goed van, maar is het beste voor ons allemaal en al helemaal voor het beestje zelf. Alle meiden met goede echo's: fijn! Super hoor! JanineV, een meid; gefeli! Link naar mamas maart 2009 ONLINE lijst: mama's maart 2009 lijst
Nou, ik ben er helemaal klaar voor. Kom net onder de douche vandaan ,want ik zat natuurlijk onder de verf, maar ben nu weer lekker schoon. Ik heb het plafond van de babykamer nu klaar en ook al 1 muur in de kleur. Morgen de ander muur nog even en dan nog een paar plintjes en dan kunnen de meubels er tijdelijk in staan. Kunnen we kijken of alles heel is en compleet. En we krijgen dan natuurlijk weer ruimte in onze woonkamer, want daar staat alles nu tijdelijk. Ik ga ervandoor dames, op naar de 20-weken echo. Tot straks.................