Heeee meiden.... Daar ben ik dan eindelijk weer... Ik ben moe! Pfff... we hebben dan ook een heeeeel drukke dag gehad... en neeeeee dat was niet goed voor mijn buik... pfff... keihard weer... Maar goed.. niet pijnlijk en de bloedingen zijn gestopt! Morgen dus maar weer lekker rustig aan doen... Vanmorgen eerst naar de slager geweest en bakker... Daarna dochterlief naar een vriendinnetje gebracht te spelen en ik ben met mijn ma naar het tuincentrum gegaan... Daar heeft mijn moeder 2 bakjes met heide gekocht voor haar vader en moeder voor op het graf... en ik 1 mandje met witte viooltjes en een mandje met witte heide voor op het graf van mijn vader! Hij is 8 november jarig... en tja...dan wil ik er wel wat leuks op hebben staan... En we hadden nu even tijd om te gaan... Mijn moeder heeft ook nog een nieuw lantaarntje gekocht voor op het graf van mijn vader... Staat allemaal superleuk! Ik heb ook heideplantjes wit meegenomen voor in de bak voor het huis... Staat ook super! Toen we in het tuincentrum waren zei de zoon van de eigenaar tegen ons.. "Moet je even hier door de kas lopen en dan meteen links achter de schuur kijken...!"En wat zagen we daar!?! : 2 mama-ezels met 2 veulentjes! Een was afgelopen zaterdag geboren en 1 afgelopen dinsdagavond.... Toen ik dit aan mijn dochter vertelde moesten we vanavond natuurlijk meteen kijken! hihiihhi... Nou wil ik wel hoor hahaha... Was gelukkig koopavond..dus huppakee in de auto en wij er naar toe... Nu organiseer ik het kinderkerstfeest bij ons... en dat doen we dus daar... met de echte kerststal erbij... Dus deze 2 mama-ezeltjes en hun veulentjes... wat geitjes... Maria... Jozef en kindje Jezus... Kinderen vinden dat dus geweldig! 2 jaar nu gedaan... en beide keren een gigantisch succes! Dus we gaan voor een nog groter succes dit jaar Nu over dochterlief: We zijn dus gisteren bij de therapeute geweest. Zij dacht niet meteen aan een fobie, maar omdat ze dus een stoornis heeft dacht ze eraan dat de prikkels te extreem bij haar binnenkomen... dus ook deze prikkels wat dus angst veroorzaakt.... Ze heeft besloten haar toch medicijnen te gaan geven nu wat de scherpe randjes eraf moet halen... We moeten kijken hoe het dan met haar gaat. Over 10 dagen gaat de therapeute me bellen... We zullen nog wat moeten proberen met hoeveelheden totdat ze op een juiste dosering zit... Ik hoop dat het gaat helpen! Echt therapie kan bij haar nog niet omdat ze nog te jong is...
Overzicht Maartmama's 2009 *** Hoofdlijst *** !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: meisje Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 Xanado83 - Alphen aan den Rijn - 24 jaar - 1e kindje - GB: meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 Florida13 - Zuid-Limburg - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis - Voeding: fles lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Wishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen (o.v.) Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 13-03-2009 Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Shenoby - ? - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 16-03-2009 Chrissie81 - Zoetermeer - 27 jaar - 1e kindje - GB: meisje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje Energy84 (A.K.A. Nicky) - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje 23-03-2008 romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen 24-03-2009 Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: ? - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 30-03-2009 mimi83 - ?- 25 jaar - 1e kindje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 88 maart 2009 mama's: verrassing: 9 jongen: 5 meisje: 8 geheim: 4 :-# Verklaring afkortingen: CK = Chinese Kalender GB = Geslachtsbepaling Afsprakenlijst: oktober 25 okt: nicole74 - pretecho 25 okt: Naduah - 20 wkn-echo, 11.30 uur 28 okt: miinicole - 3e vk, 13.30 uur 28 okt: Princess81 - 20 wkn-echo + GB?, 11.00 uur 29 okt: Tezzz: 3e vk, 09.00 uur 29 okt: Dancinglady - 20 wkn-echo, 15.15 uur 30 okt: chrissie81 - 20 wkn-echo, 19.00 uur 30 okt: Princess81 - 4e vk, 13.30 uur 30 okt: Wishgirl - gyn, 10.40 uur 31 okt: Wishgirl - 20 wkn-echo, 13.00 uur 31 okt: Shenoby - 20 wkn-echo, 13.30 uur 31 okt: marr - 20 wkn-echo, 10.15 uur november 01 nov: ? - 20 wkn-echo, 09.00 uur 01 nov: MamaKitty - echo in Eindhoven (leerlingen), 09.00 uur 03 nov: pien27 - 20 wkn-echo, 09.00 uur 03 nov: pien27 - gyn, 10.40 uur 03 nov: Xanado83 - vk, 08.00 uur 04 nov: Luanti - 20 wkn-echo, 09.50 uur 04 nov: Miekie26 - 20 wkn-echo, 16.00 uur 04 nov: MamaVanSimon - gyn, 09.30 uur 04 nov: Lynnami - 20 wkn-echo, 11.00 uur (USA)/18.00 uur (NL) 05 nov: sofieke - 20 wkn-echo, 09.20 uur 05 nov: Lin80 - vk, 09.00 uur 05 nov: Lindajelsma - 4e vk, 13.30 uur 07 nov: Dreamerfly - 20 wkn-echo, 08.15 uur 07 nov: Jacky78 - vk, 15.00 uur 07 nov: bamjolan - 20 wkn-echo, 14.45 uur 07 nov: Radna - vk, 11.40 uur 08 nov: Bloesem - 20 wkn-echo, 13.30 uur 10 nov: Luanti - vk, 16.00 uur 10 nov: Dancinglady - vk, 18.30 uur 11 nov: miinicole - 20 wkn-echo, 14.00 uur 11 nov: Snoopy1983 - vk, 09.30 uur 12 nov: Naduah - vk, 08.50 uur 12 nov: MamaKitty - gyn, 09.20 uur 12 nov: Judith1982 - vk, 09.30 uur 13 nov: Bolbuikje - gyn, 09.30 uur 13 nov: Klavertje- vk, 10.00 uur 14 nov: mimi83 - 20 wkn-echo 15 nov: chrissie81 - 4D echo, 16.30 uur 17 nov: bleu - vk, 10.00 uur 18 nov: Chrissie81 - vk, 08.00 uur 19 nov: Miekie26 - vk, 08.45 uur 20 nov: Bloesem - vk, 19.15 uur 22 nov: MamaKitty - 3D pretecho, 10.45 uur 24 nov: Florida13 - vk, 09.00 uur 30 nov: Evelieveling - gyn december 04 dec: Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta), 12.00 uur 12 dec: Jacky78 - pretecho 3D/4D, 10.00 uur 18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - ? * Jacky78 - Sabrina24 - Wishgirl * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * Bam-jolan - Chrissie81 - Snoopy1983 * meisje1988 - Shenoby - ? * Dreamerfly - Naduah - Princess81 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! !Een Buddy is een contactpersoon die je kunt laten weten wanneer je je niet lekker genoeg voelt om op het forum te komen een tijdje, of dat er iets aan de hand is waardoor je even niet op het forum kunt komen, plotseling opgenomen moet worden, weeën hebt gekregen, bevallen bent etc. Dit kan op diverse manieren: per pb, sms, belletje, email...etc. etc. Wat jullie zelf prettig vinden...!!! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten.. *Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- Nog niet van toepassing
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Geen afspraken.... -------------------------------------- Heeee ladies! Hier dan de afsprakenlijst weer... Dat is even een vreemd gezicht na een paar dagen zo een drukte van belang.. Helemaal geen afspraken staan voor morgen! Deze lijst kan je ook in je emailbox ontvangen. Wil je dit graag? Stuur even een pb met je emailadres naar Wishgirl en je krijgt dagelijks deze afsprakenlijst en de hoofdlijst (topiclijst) in je emailbox!
Kzie net op mijn ticker dat ik vandaag alweer 20 weken ben! YOEHOE... had er helemaal niet aan gedacht Heb trouwens even een nieuwe ticker genomen... die oude klopte ineens niet meer... zat ineens een dag verschil tussen... Niet leuk ;-( Dus dan maar een nieuwe... is ook leuk
20 weken ja, het gaat ineens hard.... Nieuwe ticker is ook lief... en je krijgt ineens geen bruin kindje meer (maar nu een beer)
Heeee meiden... Ik duik mijn bedje in... heb het gehad voor vandaag! Zie jullie morgen allemaal weer... Trusten voor straks!
Hahahah neee jacky... me bruine kindje is weg... krijg nu een bruin beertje Maar ik heb niet zoveel vertrouwen meer in andere ticker... al is ie nog steeds heeeelemaal wous natuurlijk
welterusten wish iedereen voor dadelijk welterusten, ik (wij) duiken er ook alvast in! tot morgenochtend!
hallo allemaal, allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes en ik weet het moet aan mezelf denken. ben vandaag voor het eerst naar de fysiotherapeute geweest. ze bevestigde bekkeninstabiliteit. dus dat betekend dat ik niet mag tillen. volgens haar kon ik dan beter administratieve dingen doen. maarja ik moest vanavond van 4 tot half 10 werken. dus ikke snel het werk gebeld. het was al bijna 3 uur. nou er werd eignelijk weinig op gereageerd. ik moest maar komen om 4 uur en dan zoudenw e wel zien. dus ikke om 4 uur naar het werk. krijg ik te horen dat degene die naast me stond op de andere woning ook niet echt kon tillen. stond ik daar. gelukkig bleef de ondersteuner langer en heeft haar geholpen met mensen naar bed te doen. maar ik kon het niet volhouden tot half 10 heb nu zo'n ontzettende last van mn onderrug,buik en benen. niet leuk meer. neem zo een heet bad.
Hallo, hallo, Ik ga last minute morgen naar de zwaluwhoeve ... Helemaal blij Lekker met een zwangere vriendin, genieten van de wirlpools, zwembad, gezichtsbehandeling, relaxen, lekker eten en kijken of we de sauna's nog leuk vinden qua warmte. Nou hebben ze er een heleboel die niet zo warm zijn dus dat komt vast goed.Zal wel rustig aan moeten doen met dat stomme lijf, maar ach. We zien wel hoe het gaat, kan door ook even slapen als het echt niet meer wil. Net nog even de stad ingeweest met hubbie. Nieuwe badjassen kopen. vriendin had er geen en die van mij heeft zijn beste tijd gehad. En voor vriendin ook slippers. . Badjas en slippers voor 15 euro. goed he... Zij heeft nu een bruiloft en kon dus niet weg. Geen probleem haal ik het even. Je kan ook huren bij zwaluwhoeve natuurlijk, maar het geborduurde embleem zit bij mij altijd net op de tepel Auuw . Laatste keer helemaal een bloedende tepel.
Meiden allemaal gefeliciteerd met jullie 20 weken! @ muppie: wel voorzichtig met jezelf hoor.. Gaan ze er nu voortaan rekening mee houden qua rooster?
ik weet het nog niet. morgen zullen ze wel bellen. heb een briefje neergelegd. hoop echt dat ze nu door hebben dat ik heus wel wil werken maar het gewoon niet kan. geloof dat ik alles op papier moet laten zetten voordat ze het geloven. bah.
O wat vervelend muppie. Dat ze daar zo moeilijk in doen. Anders inderdaad gewoon door je fysio en vk /gyn latenn bevestigen hoor.. Is voor hun geen probleem. Het is een hele goede reden om niet meer te tillen, daarbij mag je niet meer tillen enz. dus moeten ze daar rekening mee houden. Succes ermee.
goedemorgen (of is het nog nacht ) allemaal...... ik lag al vanaf 03.30uur in mijn bed te woelen, kon gewoon niet meer slapen (kreeg bepaalde dingen niet meer uit mijn hoofd) ben maar vast naar het werk gegaan..... ga ik vanmiddag lekker eerder weg en dan misschien nog wel even powernappen bijna weekend.. nog even volhouden!
Goedemorgen! Hier ook al eentje die vroeg wakker is, maar dit keer door zoonlief... Vervelend dat je zo slecht slaapt, Jacky. Krijg je vaak als je hoofd te vol zit, he? Rustig aan, hoor! En ik hoop dat je hoofd snel wat leger wordt... Bedoel het trouwens niet op de verkeerde manier...
Dat snap ik natuurlijk! Vannacht ineens wakker vanwege gezeur bij mijn man op het werk (ga ik verder niet over uitweiden), maar ik kreeg het niet meer uit mijn hoofd, lag maar te malen en te draaien.... dus toen maar naar de zaak gegaan! Gelukkig heb ik een sleutel en een alarmcode van de zaak, heb ik niets met klanten ofzo te maken en kan ik dus eigenlijk gaan en komen wanneer ik wil.....
Goeiemorgen! @mamakitty, leuk dat de efteling zo goed bevallen is @wish mooi banner meid! @muppie, jeetje dus je hebt bi das niet zo mooi Heeft het bad gister nog geholpen? @mimi83, heel veel plezier vandaag bij de zwaluwhoeve! Laat je maar lekker verwennen @jacky, vervelend dat je zo slecht geslapen hebt, ik heb dat ook als ik iets aan mn hoofd heb. Nog 1 dagje werken en dan weer lekker weekend!
Murning! Vandaag alweer 20 weken onderweg... jee wat klinkt dat lang, terwijl het gisteren lijkt toen we de test in ons handen hadden! Vervelend dat sommigen zo slecht slapen. Ik heb er met tijden last van... dan lig ik maar te woelen en raar te dromen. Gaat echt over de gekste dingen. Maar... afgelopen week slaap ik als een roosje. Vraag me niet hoe het komt, maar het is wel lekker Staan jullie er bewust bij stil dat je op je zij slaapt en liever niet op buik / rug? Ik probeer het, maar in m'n slaap lukt dat niet altijd hihi. Ach.. het zal zo'n vaart ook wel niet lopen. We zijn ook redelijk zeker uit aan de namen. Ik ben er helemaal blij mee! Wellicht dat het nog veranderd komende weken, maar voorlopig is dit het! Fijn weekend!