Meiden, ik ga ook lekker slapen (of proberen, dan) ondanks de zenuwen voor morgen.... Welterusten allemaal!
Hihi, maakt niet uit hoor! Er is me nogal wat afgekletst maarre OMG 50 uur gewerkt deze week Da's niet zo best hè... met al je rug- en bekkenklachten. Je moet van mij verplicht rust gaan houden hoor! (hihi en wel luisteren naar je buddy ) Die oefeningen zie ik graag tegemoet wanneer je er tijd voor hebt, heb ze nu gelukkig niet nodig, maar kan later wellicht nog wel van pas komen
Vriendin van mij is ergocoach, en die had nog wel wat oefeningen voor mn holle rug en bekken (omdat ik soms een lage rugpijn heb die uitstraalt naar mn linkerbil). Ben benieuwd!
ohw hihi vandaar Nou ongeluk is veroorzaakt door een eikel die te hard reed kan daar zo kwaad om worden he, door je zelf als idioot te gedragen breng je andere mensen in gevaar. Maar we mogen blij zijn dat ze niets hebben behalve de schrik en idd blik is te vervangen. Ik ga nog ff met mannetje op de bank zitten, iedereen met afspraken morgen heel veel plezier! Weltrusten alvast!
Hey meiden, Beetje bijgelezen. Maar te moe om op alles te reageren. @Iedereen die last heeft van kuitkramp (waaronder ik): magnesiumtabletten werken echt! En die kun je gewoon kopen bij zo pilwinkel. Ik had ze bij mijn vorige kindje. Kunnen geen kwaad. En vlak voor het slapen even oefening doen met je tenen naar je toetrekken en van je af duwen. Heb donderdag 20 weken echo gehad en alles is goed! Ze hebben er wel 3 kwartier over gedaan! Enne, we weten ook wat het wordt! Is alleen nog even een geheimpje omdat ik weet dat er hier mensen meelezen die ik ken... De baby ligt erg bovenop, vandaar dat ik alles al zo snel zo goed voel. placenta ligt zowat tegen mijn ruggengraat aan, dus helemaal naar achter! Ben helemaal happy wat het wordt en dat alles ok is! Slaap lekker meiden!
Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat ben jij! Lynnami. HOERAAA! 66 jaar? Pfff hahahaaaa. Was het leuk je verjaardag? Klavertje> ben ook benieuwd. Ook om dit tijdstip. Heb even snel iedereen bijgelezen. Sorry ik duik zo me bedje in. Was wakker ivm maagzuur. Rennie erin en zo weer slapen. We hadden een bedrijfsfeestje en het eten kwam wat laat. Dus daarna heb je maagzuur. Zeker na een zware dag werk. Zondag weer werken. We hebben een klassiek concour. Jongeren die klassieke muziek spelen in het verzorgingstehuis. Zondag de halve finale bij ons. Morgen gaan man en schoonvaders klussen aan de baby kamer xxx
Kijk dat is nog eens handig zo'n vriendin! Ik heb evt ook nog wel wat oefeningen, als je wilt stuur ik ze per PB op. Ik zou Princess toch nog sturen en ik ga zo even googlen of ik ze ergens met plaatjes kan vinden.(het zijn eigenlijk gewoon fysio oefeningen) Suc6 er mee he!
Heb je een auto-ongeluk gehad? Ik kan mij ook erg kwaad maken om mensen die zo onverantwoordelijk zijn, Gatver! Is de schade groot aan de auto?
Alsnog:GEFELICITEERDLynnami Leuke dag gehad? Ik heb ergens gehoord dat een suikerklontje (of suikerklontjes) zou kunnen helpen bij maagzuur. Dus bij opspelend maagzuur een suikerklontje nemen. Ik heb er zelf geen last van & weet niet of dit foefje werkt, maar wellicht te proberen? Nou, ik had net de verkeerde telefoon te pakken waarop de tijd nog niet was teruggedraaid, kom ik beneden...Nahjah, ben ik mooi op tijd wakker voor mijn werk en ben nu nog fit dus mooi even de tijd om te typperen! Fijne dag allemaal!
Jaaa dat kletsen kunnen we hier wel met z'n allen 50 uur is idd veel en ik zal en ga je advies ook zeker opvolgen, ik zou niet durven, daar tegen in te gaan Gelukkig is er vandaag een vrijwilliger bij en probeer ik niet te veel belastende dingen te doen! Genietze van je dag en voor verder zie PM
Goedemorgen! @Dreamerfly: De tijd wordt pas vannacht verzet, hoor. (Tussen zaterdag en zondag dan). Werk ze! Maarre... doe wel een beetje rustig aan, hoor! Zo'n 50 uur per week is wel erg veel, ik werkte ook nog zoveel bij Storm (ook standaard 50 uur in de week), maar dat werd wel te zwaar op een gegeven moment. Dus neem je rust, he meid! @Daphne: Fijn dat de echo helemaal goed was, meid! Enne... ik ben ook wel nieuwsgierig geworden, hoor! @Snoopy: Is alles goed met je schoonouders (toch? )? Hoop dat ze niks overgehouden hebben aan het ongeluk? Al is blikschade ook nooit leuk, natuurlijk, maar dat is tenminste nog te vervangen. Nou meiden, over 4,5 uur heb ik de 20-weken echo! Ben wel behoorlijk nerveus hoor. Fijne dag allemaal!
Ben ik ook weer eens. Kan het niet bijhouden allemaal hoor, haha. Heb sinds een paar dagen ook brandend maagzuur. Nog nooit gehad, maar voelt niet prettig. Gister achter kamertjes aan gewest. Vandaag weer een poging doen, want die we leuk vonden was uitverkocht en niet meer leverbaar. Wel in een ander filiaal als showmodel dus daar gaan we vanmiddag achteraan. Ook me laten voorlichten voor een kinderwagen. De maxi cosi mura 4 wieler gaat het worden in de kleur bruin. Hele mooie warme kleur! Maar wat een prijsverschil in de verschillende zaken. Het loont de moeite om eens te gaan vergelijken zeg.
Goeiemorgen! @princess, ohw lekker hoor gewoon voor je kindje zorgen Gelijk heb je eerst maar eens genieten toch @dreamerfly, nee mijn schounouders hebben gisteravond een ongeluk gehad Schrik zat er goed in! @Naduah, ja het gaat geloof ik wel ze zijn alleen onwijs geschrokken maar dat is logisch. Als je hoort hoe ze geraakt zijn is het een wonder dat ze niets hebben. Veel plezier bij de echo vandaag! @hartwens, leuk ook een kinderwagen gekocht dus! Mijn mannetje heeft vandaag de baby voor het eerst duidelijk gevoeld! Nog steeds geen Klaver?
Ik ben ook aan het wachten op Klaver, hoop zo dat er niets aan de hand is! Ik kan waarschijnlijk pas tegen de avond weer online, dus dan laat ik weten hoe het is gegaan met de echo. Niet dat jullie meteen denken dat het mis is...
Hoi allemaal, WEEKEND! Heerlijk Ik merk ook dat het werken me meer energie kost dan voorheen. Vraagje aan iedereen: kiezen jullie een peettante en peetoom uit voor jullie baby? Zo ja, ook als jullie de baby niet willen laten dopen? Bij ons in de fam. is dit namelijk de gewoonte, alleen denk ik dat wij ons kindje niet laten dopen, dit hoeft toch niet te betekenen dat we dan geen peettante en peetoom aan zouden kunnen wijzen? Mijn placenta ligt van borst naar schaambeen aan de voorkant van mijn buik Toch voelde ik de baby al vroeg in de zwangerschap. Ik voel onze baby voornamelijk aan de (linker)onderkant. Wij kunnen nog niets zien aan de buitenkant en ook nog niets voelen aan de buitenkant, dat zal dan wel nog even op zich laten wachten, denk ik. Ik voel onze baby dagelijks, een paar momenten. Nemen jullie betaald ouderschapsverlof op, na de 12 weken zwangerschapsverlof? Zo ja: aaneengesloten of bijv. 1 dag in de week? Ik merk dat ik me nu wel wat meer zorgen aan het maken ben overal over, het komt nu ineens zo op me af, dat we nog een aantal zaken moeten regelen: geboortekaartje, naam, hoe we gaan werken straks, aankleding kamertje etc. Ik weet dat we nog 20 weken hebben, maar ik wil het niet op het laatste moment doen. Fijn weekend iedereen! Liefs Tante29
Hallo dames, Hier alweer 19 wk, nog even en dan zitten we op de helft. Donderdag de 20 wk echo kan niet wachten, ik vind het zo spannend. Hier gaat het met mijn bekken met de week minder lijkt het wel. Erg vervelend, voel me zo afhankelijk en daar heb ik zo'n hekel aan. Nu lekker genieten van het weekend.