Goedemorgen allemaal~! Nog steeds geen nieuws van Klavertje?!? Hmmmm... Vreemd... Buddies weten ook nog niets? Lynnami: Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag! @Snoopy - Dank je wel dat je het even over genomen hebt hoor om even te zeggen dat mensen zich bij mij kunnen aanmelden om op de verjaardagslijst te komen! Geen enkel probleem! Roep maar zo vaak je wilt
Goedemorgen allemaal, Nou hier gaat het redelijk vandaag heb gister zoveel gedaan voor me visite dat ik vanacht amper heb kunnen slapen van de pijn in me rug en heb er nu nogsteeds last van. Na een gezellig middagje met me moeder en oma kwamen sávonds onze vrienden en dat was zo gezellig! We hadden van te voren aan gegeven dat we het niet al te laat zouden maken. Dus dachten ze mij te ontzien om om 10uur al plannen te gaan zitten maken om te gaan stappen met z'n alle, geen probleem vind ik helemaal niet erg. Maar als ze dan om half 12 beginnen van hoelatt gaan we, want ik begin hier in te storten, dan zit je bij mij goed fout. Dus ben flink tekeer gegaan en iedereen is om half 1 weggegaan. Een ding weet ik wel ik vier gewoon nooit meer mijn verjaardag voor "vrienden" Sorry voor dit lange verhaal maar moest het even kwijt. Vanmorgen heb ik maar even de rommel op geruimt (had gelukkig vanacht al wat gedaan) en ga nu languit op de bank en doe helemaal niets meer want me lichaam roept me tot de orde. Nou meiden met een echo heel veel succes!
dat is zeker laat xanando! Ik zou ook zo gebulderd hebben! Stom zeg. Ik vier mijn verjaardag in de middag altijd. Zo wordt het nooit meer laat. Hahahaaaa
Ja laat was het zeker, maar ik bedoelde laat zoals het meestal bij andere gebeurd 8a9 uur s.morgens ik had nu gewoon een uurtje of 3 in me hoofd maar ja hun dachten 12 a1 uur. Ik was echt zo nijdig dat me buuf me om 12 uur belde of het wel goed ging tussen mij en me man. ( ging een paar weken terug niet zo lekker dus) Want ze had me horen schreeuwen en huilen. Nou als ik het ooit nog voor vrienden vier dan ook overdag want dit hoeft van mij niet meer.
Ik vind dat je gelijk hebt hoor meid.. Oke.. misschien hebben je hormonen toch een beetje overhand genomen bij je... maar hee... kan het schelen!? Gewoon absurd om zo lang te blijven zitten als ze weten dat je het zo lang niet trekt! Volgende keer maar overdag vieren
Meid het is juist niet laat geworden ze zijn allemaal om half 1 s'nachts weggegaan terwijl omdat ze dachten dat ik het tot 1 uur zou vieren maar ik had zelf zoiets van als het gezellig is en ik trek het allemaal mag het van mij ook 3 uur worden. Maar ja blijkbaar dachten hun er anders over. Maar denk ook wel dat het grotendeel ook mijn hormonen waren hoor dat ik zo reageerde maar ga dan niet zo schijnheilig zitten doen om half 12 van ik stort in wanneer gaan we stappen. neeeee dit nooit meer voortaan gewoon overdag of helemaal niet.
Oooooh heb ik het heeeeelemaal verkeerd begrepen!.. sorrie... Shame on me.... Oke.. hebben schijnheilig zitten doen... Zou ik ook boos om worden.... Dus je hebt nog steeds gelijk!
Geeft niet hoor, laten we het er maar op houden dat we zwanger zijn. Want met al die hormonen. Kan vanddag wel huilen zo klote voel ik me. Maar ja komt vast wel weer goed.
Helaas is er weer helemaal niemand langs geweest voor ons huis. Ik ben zo teleurgesteld Ik weet ook wel dat het een slechte tijd is enzo, maar ik had zo graag een koper gezien zodat we kunnen gaan verhuizen. Xanado jammer dat je verjaardag voor je vrienden niet zo ging als je had gehoopt. Ik zou zelf blij zijn als men om een uur of 12 naar huis gaat nu ik zwanger ben. Ik denk dat dat voor iedereen anders is. Misschien bedoelden je vrienden het goed. Mieke gefeliciteerd met de 19 weken. Tante wij kiezen een peetoom en peettante voor ons kind, maar wij laten het wel dopen. Ik weet wel dat je voor doopnamen kan kiezen als je je kind niet laat dopen, dus waarom zou een peetoom en peettante niet kunnen? Hartewens wij hebben dezelfde kinderwagen, maar dan in het zwart/grijs Daphne fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo. Snoopy dat was even schrikken dat je schoonouders een ongeluk hebben gehad zeg! Gelukkig hebben ze zelf niks. Fijn dat je mannetje de baby ook heeft gevoeld! Kitty wat leuk dat je je buik echt kon zien bewegen. dat wil ik ook! Lynnami ik ben een dag te laat, maar alsnog gefeliciteerd! Princes wat fijn dat het weer beter gaat met je gezondheid en leuk dat je weer even in NL bent. Succes dinsdag! Ik ben een dag na jou aan de beurt voor de 20 weken echo. Nicole74 veel plezier bij de echo Naduah je hebt nu je 20 wkn-echo of je bent misschien al klaar, ik duim voor jou dat je stiekem iets kan zien tussen de beentjes
Wij hebben ons eerste kindje ook niet laten dopen (moet ie zelf beslissen kunnen) maar hebben wel een "peter en meter" voor hem uitgekozen. Wij vonden dit nodig omdat we dan zeker weten dat onze zoon goed terecht komt wanneer ons iets zou overkomen. Moet er niet aandenken dat er om hem gevochten gaat worden of dat ie in de molen van de kinderbescherming terecht komt! Wij hebben het gewoon testamentair vast laten leggen bij de notaris tegelijk met ons samenlevingscontract. Gaf mij in ieder geval een boel rust!
@Xanado - Idd... we zijn zwanger! He meis... die dagen heb ik ook wel... bweggggghhh... gewoon om niks en alles kunnen huilen... Niks aan... Maar het gaat weer over hoor!
Vannacht kon ik niet goed slapen en toen heb ik de baby weer gevoeld! Ik vraag me af hoe het met klavertje is. Ik hoop zo dat alles goed is.
GOED NIEUWS! Voor degenen die snachts niet (goed) kunnen slapen... Vanacht gaat de klok een uur terug! Dus je mag een uur korter liggen woelen en wakker naar het plafond liggen staren!
Ik heb Klavertje even een pb gestuurd met de vraag of alles goed was en of ze even snel iets van zich wil laten horen... Heb even gemeld dat we ons toch wel zorgen gaan maken nu... Dus ik hoop dat ze zich snel weer laat zien hier...
JOEPIE! Morgen dus werken. Hahaaa heb ik weer goed gedaan lijkt mij zo. Hebben ook een peetoom en peettante. Zie een topic los hiervan. Vroeg me af of dit kon. We hebben dus de mensen gevraagd en onze kleine krijgt nog een tweede naam, omdat we dat mooi vinden. Pfff ff me huiswerk doen. Heb en inimini-cursus van 5 ochtenden maar met een boel typwerk. :x
Wij hebben geen peter / meter, maar zoeken wel een voogd mocht er iets met ons gebeuren. We hebben wel een stel in gedachten, maar die moeten dat wel willen. Als zij dat willen, leggen we dit vast in aanvulling op ons testament. Indien je dat niet doet, hebben geloof ik de grootoudewrs recht op de voogdij, maar ja welke? Bij ons verder geen doopnamen, gewoon 1 naam. Wij zijn trouwens ook niet gelovig.
Hey meiden, Sorry, sorry, sorry dat ik niet eerder heb gereageert ik was zo moe gisteren. Maar goed het verhaal: Baby's hartslag gehoord, was prima. Echo gemaakt: baby lag op de buik met hoofdje naar beneden. Het geslacht wederom gezien, het is nog steeds een jongetje. Ruggetje was mooi, net als de voetjes. Omdat ik zelf moe ben door de verkoudheid is de baby ook wat rustiger. In dit geval ligt hij bij mijn rug dus schopt tegen de placenta aan. Dat betekent dus dat ik hem minder tot niet zal voelen. Ze heeft mijn buik bevoeld en de baby groeit prima. Dus ik kreeg het advies mee om wat meer rust te nemen (WEER, waarom ben ik zo eigenwijs?) haha. Als ik van het weekend wat meer tot rust kom dan zal de baby ook weer wat meer gaan bewegen. Ondertussen heb ik hem een enkele keer gevoeld. Dus we maken ons geen zorgen meer. Het zal wel beter gaan. Een fijn weekend allemaal.
hey klaver. fijn dat alles goed was. je hebt ons wel een beetje ongerust gemaakt hoor maar lekker rustig aan doen nu
@Klavertje, fijn dat alles goed is meid! Had ook niet anders verwacht maar heel goed dat je even gebeld hebt en langsgegaan! Enne rustig aan doen nu he jij Zo we hebben hier nog even de hema leeggeplunderd was geloof ik de laatste dag met stickerkorting. Moesten nog wat cadeautjes kopen en heb gelijk een voedingskussen gekocht vind ik nu wel lekker met slapen en straks natuurlijk handig voor de baby Weet niet meer wie er over begon maar er was iemand die zich afvroeg of we al rekening hielden met slapen op de zij en niet op de rug ofzo. Nu slaap ik altijd al op mn zij maar waar is dat nou precies voor wat kan er dan gebeuren?