Als je op je rug ligt klem je de bloedvaten af waardoor de baby ook minder bloed toegevoerd krijgt... Maar of het echt heel erg schadelijk is... ik geloof het niet... Het is beter om op je zij te liggen...
@wish, thx voor het antwoord! Hmm naja ik lig geloof ik meestal op mn zij dus zal niet zoveel kwaad kunnen dan
Nee op je zij liggen is het best... Er schijnt ook nog een voorkeur te zijn... je linkerzij... Maar waarom dat beter zou zijn als je rechter... geen idee?! Misschien heeft dat ook weer te maken met hoe je bloed door je lichaam stroomt
Onze beste vriend is voogd van onze kids als ons iets overkomt. Toen we hem vertelden dat we nummer 3 verwachten, vroeg íe ons wel of dit dan ECHT de laatste wordt, want het worden nu wel heeel veel kids waar hij over zou moeten voogden! We hebben dit in ons testament laten vastleggen bij ons trouwen. Wij zijn trouwens ook voogd over zijn kind als er bij hun iets zou gebeuren. Maar hun kind is ook gedoopt, dus heeft voor de religieuze zaken weer een peter en meter. Vinden wij ook prima. Wij zijn niet zo van de godsdiensten namelijk en je wil toch dat als de opvoeding van een kind van een ander bij jou komt te liggen dat het wel alle belangrijke dingen van zijn eigen ouders mee krijgt. ben zooo benieuwd of Naduah wat kan zien op de echo! Ik heb er echt niks van kunnen zien! Jullie nog ideeën als je onze echo-foto's ziet?
volgens mij heeft dat te maken met het feit dat de aorta zich aan de rechterkant van je lichaam bevindt.
@xanadoo, wauw wat een mooi buikje al zeg! @Tezz, nee helaas zie bij jou niets maarre we laten ons gewoon lekker verrassen straks joh!
jaaaaaaaaaaaaaaaa! En in afwachting daarvan heb ik Frumpies eerste pakje vandaag gekocht! Moet mijzelf heel erg inhouden de winkels niet leeg te kopen, maar ik weet gewoon dat ik al meer dan genoeg in de kast heb liggen van de kids. Jongens, meisjes en neutraal. Maar het eerste pakje is toch wel heel bijzonder he! Dus die heb ik toch maar vast gekocht
@tezz, haha ja dat is zeker bijzonder! Eerst pakje is hier ook al een tijdje binnen, een nijntje pakje in het oranje maatje 50 en ik hoop dat hij/zij het aankan want ik ben 1.75 en mn mannetje 1.99 maar werd toch geadviseerd om 1-2 pakjes maat 50 te hebben hihi.
@Tante29; wij laten ons kleintje niet dopen en hadden daarom bedacht ook geen peter en meter te benoemen, maar weet eigenlijk niet eens wat de functie van de peter en meter is @Dancinglady; balen dat je huis nog niet verkocht is meid Zal een kaarsje voor je opsteken Enne jij succes woensdag Jij weet ook nog niet wat het gaat worden hè, ga je het navragen woensdag of blijft het een verrassing? @Klavertje; Gelukkig is alles goed met jou en de kleine Herkende het verhaal goed, was ook heel erg verkouden de afgelopen week en de baby was ook erg rustig een paar dagen. Nu ik me weer wat fitter voel, voelt de kleine dat blijkbaar ook Hier alles goed, lekker wezen shoppen vandaag en echt het meest schattige truitje gezien bij de Hema. Gebreid, roze met van die bloempjes erop Hihi, als ik dinsdag te horen krijg dat het een meid wordt, ren ik gelijk naar de Hema En bij de boekenvoordeel nog een keihandig boek gekocht over kinderen van 0-15 jr geschreven door een kinderarts (Handboek Baby en Kind) hihi, was maar 4, tja, daar kan je het niet voor laten liggen hè
Ha meiden! De 20-weken echo was gelukkig helemaal top! Met de baby is alles in orde. Ga zo foto's in mijn album zetten, waaronder hele mooie 3D foto's! De placenta ligt nu nog voor de 'uitgang' , dus over een paar weken weer een echo, om te kijken hoe het er dan voor ligt. Meer leuk nieuws: Vriendlief had besloten dat hij het toch wel wilde weten, dus JA: we weten wat het wordt! Maar omdat we niet willen dat vrienden en familie het weten (zij weten ook niet dat wij het WEL weten), post ik het liever niet hier. Dus mocht iemand het leuk vinden om te weten: PB! @Klavertje: Fijn dat alles goed is, meid! Was wel even ongerust, hoor! @Xanado: Dikke knuf!
Hoi dames! Whis, als de klok een uur terug gaat mogen we een uur langer liggen woelen ipv korter! haha. KLavertje fijn dat alles goed was! Naduah, leuk die 3 d echo! Wij hebben vandaag een kamertje gekocht! Medio december wordt ie geleverd. Was een showroommodel, want tja wat wij mooi vonden, dat kamertje, was alleen nog in showroommodel en niet meer te bestellen. Tuurlijk! De kinderwagen is ook besteld. En ook nog een box gekocht. Zag een mooie in een mooie bruingrijzige kleur. Echter stond er op, showroommodel.... ik vragen, en ja hoor, ging uit de collectie. Gelukkig was er nog 1 in doos, dus maar meteen meegenomen, want over een paar weken is ie er niet meer. We hebben wat met die uitverkochte dingen hahaha. Ooow en nog een uberschattig badjasje gekocht!
@ hartewens: Wat fijn dat jullie toch dat showmodel hebben kunnen bemachtigen. Heb je toch de babykamer die je graag wou hebben. En dan ook meteen de box er maar bijgekocht. super! @ naduah: Mooi dat de 20-weken echo goed was, alleen jammer van de placenta nog, maar meestal komt dat later in de zwangerschap nog wel goed. En nu mag je lekker nog een keertje kijken over een paar weken. Ik ben vandaag weer lekker aan de slag gegaan met de meubeltjes inelkaar zetten voor de babykamer. Alles staat nu inelkaar, maar nu moet ik dus nog kijken waar ik al die lege dozen kwijt raak zolang. Denk dat ik ze binnenkort maar aflever op de vuilstort, want ze staan echt enorm in de weg daar. Maar nu wel weer lekker ruimte in de woonkamer nu alle babyspullen boven staan. Ben nu helemaal op, dus de komende dagen doe ik maar even lekker rustig aan. Ik ga donderdag samen met een vriendin/buurvrouw naar de jonge gezinnen beurs, dus wil dan wel voldoende energie hebben om te genieten die dag.
@Shenoby - Jaaaa ons kindje weer zien vrijdag! en elkaar misschien ook nog hihihih @hartewens... - ja ik kwam er vanavond ook achter! Slecht nieuws dus voor degenen die slecht slapen... tis een uur langer liggen woelen.. Sorrie meiden Heb ik jullie blij gemaakt met een dode mus...
Klaver gelukkig is alles goed, wat ben ik blij zeg! Princes wij willen niet weten wat het wordt, dus dat zeggen we ook bij de 20 weken echo. In eerste instantie wilde ik het wel graag weten, maar mijn man niet en ik heb me maar aan hem aangepast. Dat gebeurt niet vaak, dus hij heeft geluk Enne ik hoop dat dat kaarsje nu gaat helpen, thanks! Xanado mooie buik. Hartewens fijn dat je toch goed geslaagd bent. Majo welkom back! Naduah ik ben blij dat de 20 weken echo goed was en je weet nog wat het word ook. Helemaal top voor je! En de foto's zijn ook heel mooi. Wij hebben geen kortingstickers gehad van de hema en toen ik erom vroeg in de winkel hadden ze daar ook niets. Dus wij hebben helaas niet kunnen meegenieten van de kortingen daar. Fijne avond nog allemaal!