Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allereerst een hele dikke knuffel meid!

Wat je hoort kán je eigen hartslag zijn, kan ook de navelstreng zijn. Lekker duidelijk,he? Ja, aan mij heb je echt wat...

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Sja, breekt mijn hart hoor als iemand zich zo k*t voelt... :(
    idd was je mannetje maar thuis...kun je niet ff naar een vriendin gaan ofzo? ff je hart luchten?

wb zoef zoef geluid met AS:Als het op jouw hartslag lijkt, dan is het dat ook, maar als je niet een constant geluid hoort, kan het ook zijn dat je de bewegingen van je kindje hoort.

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

dacht ook dat het de navelstreng kan zijn.
    Denk niet dat het bewegingen zijn. Dan hoor ik meer ploep, geluid zeg maar.

Mamakitty> nee...iedereen werkt.
    ga zo ook maar afleiding in huis zoeken. Boodschappen doen en net alsof doen dat er niets aan de hand is. Zoek ook afleiding hier. hihi.

4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Chrissie; ik hoor ook mijn eigen hartslag in m'n buik met de AS, klinkt als een soort 'zweepgeluid' een beetje hol zeg maar. Of de hartslag van de baby tijdens de zwangerschap langzamer gaat kloppen weet ik ook niet...

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het zoef-zoef geluid is de placenta die je hoort...

Heeft mijn gyn aan mij uitgelegd ;)

6. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    wat een rot verhalen hierzo. Ben ik blij dat ik een goede werkgever heb. Ik ben vandaag ook niet aan het werk gegaan en waarschijnlijk zal ik komende tijd nog maar weinig gaan werken aangezien ik het bijna niet meer kan door mijn bekkeninstabiliteit. Gelukkig zeggen ze op mijn werk dat ik aan mezelf en de kleine moet denken en dat ik beter nu rustig aan moet doen dan straks na de bevalling niks meer kunnen. Helaas is het niet voor iedereen zo lees ik hier, jammer. Ik moet straks weer naar de fysio en ga eens kijken als er echt geen oplossing is voor mijn bi dan alleen accepteren en nog maar heel weinig kunnen doen.

7. Sweetlakecity

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nou daar zijn we voor meid ;)
    Dan denk ik idd dat het de navelstreng is!

Nog gefeli met je 20 weken ;)

9. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    hihi, superschattig zeg! :oops: Dat weet ze beter dan ik :)

10. Voor de meiden die niet lekker in hun vel zitten een hele dikke *knuff*.

11. Doe maar lekker rustig aan, hoor meid! En hou je niet in, dat breekt je alleen maar op. Veel sterkte!

Enne... lief filmpje!

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@ chrissie81 : rustig aan hoor meid.
    Je hoeft je helemaal niet lullig/schuldig te voelen dat je graag verlof zou willen. Pas goed op jezelf he!
    jij en de baby gaan voor alles..
    Laat volgende week als de nieuwe collega is ingewerkt, haar de moeilijkere dingen maar doen.

Wat een geweldig filmpje trouwens :D . Denk dat weinig volwassenen haar dat zo na doen. hihi :D .

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

o ja zo'n angel sound: ik zit heel erg te twijvelenof ik er een zal aanschaffen, ik ben bang dat als ik zo'n ding zou hebben en ik hoor 1 of 2 x het hartje niet dat ik dan zou gaan stressen.. hoe doen jullie dit.

Mij placenta ligt voor de baby, zou dit het geluid kunnen beinvloeden en het moeilijker hoorbaarder maken?

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik heb de AS al weken niet meer aangeraakt sinds ik elke dag bijna de hele dag de kleine voel, dus ik zou hem nu niet meer aanschaffen hoor...

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Mimi - Ik zou em nu niet meer aanschaffen meid... Ik bedoel..... Of je voelt je kindje nu al regelmatig of binnenkort ga je dat voelen.. Dus zou ik het zonde vinden van het geld...

Maar als je iemand bent die er gevoelig voor is om in paniek te raken... kan je het misschien ook beter niet doen...
    Dan werkt het vaak averechts...

Ik heb em op een gegeven moment op advies van het ziekenhuis ook in de kast gelegd en em later pas weer gepakt...

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Trouwens meiden... Ik heb vannacht mijn beebje weer gevoeld!
    Goed he...

Weer sinds weken...
    Gelukkig... pfff...

Ik draaide me om en ineens: POF! hahahaha
    Overduidelijk een beebje die het niet fijn vond dat mama zich omdraaide! ;)

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dat is waar mamakitty, ik voel de beeb regelmatig zachtjes bewegen, maar voel de laatste dagen weinig, heel afentoe een zacht voetje waarschijnlijk door mijn voor liggende placenta.

maar daar komt de beeb straks vast wel doorheen qua het voelen.

18. Sweetlakecity

heftig voel ik haar ook niet hoor mini.
    Maar na een drukke dag wilde ik weten of de kleine het nog doet en leuk naar haar zin heeft.
    Heb totaal geen last qua geluid met de placenta. Maar ik zou hem nu ook niet meer aanschaffen. Zonde van de kosten.

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    geloof me, de kleine word snel sterker en dan voel je hem/haar elke dag!
    Dus nu aanschaffen is echt zonde meid. Tenzij je hem misschien 2ehands kunt kopen.....
    Ik gebruik de mijne niet meer, maar houd hem wel tot ik bevallen ben. Aan het eind hebben ze niet veel bewegingsruimte meer en voel je soms lang niets...dan wil ik wel meteen naar het hartje kunnen luisteren en niet hysterisch de vk bellen ;)

Ennuh...mijn beebje voel ik elke dag al een paar weken....hij schopt me echt blauw van binnen hihi zelfs door de placenta heen nu!

20. Sweetlakecity

schuimblokken zijn heerlijk!

Deel Deze Pagina