Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Hoi,
    @sofieke:gefeliciteerd en geniet er lekker van!
    @snoopy:ik was gister echt misselijk en vandaag voel ik me heel goed. Maar gister was ik er meer van overtuigd dat ik zwanger ben dan vandaag... Ik vind het inderdaad wel fijn om bevestiging van mijn lichaam te krijgen. Maar ik ben altijd wat onzeker. Heb al gedacht om straks weer en test te doen... Bah, niets aan die onzekerheid.

2. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Hey dames,

Wat wordt hier veel geschreven zeg, kan het haast niet bijhouden :D

Ik heb het gisteren aan mijn vriendin verteld, nog wel een beetje vroeg, maar we hielden elkaar steeds al op de hoogte van alle ontwikkelingen haha. Zij is inmiddels 15 weken zwanger, dus wat we hoopten is toch uitgekomen: samen zwanger! Al kan ik het nog steeds niet geloven, heb al 4 testen gedaan :)

Oh ja, ik ben trouwens juf op de basisschool. In augustus begin ik op een nieuwe school. Zie er wel een beetje tegenop om meteen te melden dat ik zwanger ben........

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja het maakt me allemaal zo onzeker pfff... Maar ja misselijk zijn is ook niets!

4. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @nijntje, erg he die onzekerheid! Ik dacht dat het bij een tweede beter zou gaan, maar nee hoor! Voel mij sinds ik het weet echt wel onzeker en bang dat het toch nog mis kan gaan. Dan wil je lekker zweven op je wolkje maar af en toe is het toch een donkere wolk hoor :)

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Sofieke gefeliciteerd!

Voor mij is het ook wel onwerkelijk allemaal, kan het nog steeds niet bevatten haha
    Ik vind die eerste weken alleen zo heel langzaam gaan!

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ohja ik ben dierenartsassistente, dus heb het op mijn werk
    al moeten vertellen ivm rontgenfoto en kattenbakken verschonen :D

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

leuk zo leer je elkaar zeker kennen.
    Ik ben activiteitenbegeleider bij bejaarden.
    Ik werk ook maar 24 uur. Goed te doen.

8. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Ja, ik was ook elke erg zeuwachtig tijdens het zwanger raken. Komt m'n ongi of niet. Maar dit.... Dit gevoel heb ik gewoon de hele dag. Is het er nog wel? Voel ik me niet te goed vandaag? Ik heb meer last van afscheiding nu ik zwanger ben en elke keer als ik wat voel ben ik bang dat het roze of bloed is. Gelukkig elke keer nog weer gerustgesteld als het helder/wit is. Herkent iemand dit over ben ik echt aan het overdrijven.

kus

9. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Ik ben ook juf en moet in augustus weer beginnen... Dus nog lekker ff vakantie.

10. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Die onzekerheid is heel herkenbaar, het is zo spannend allemaal..

Ik werk trouwens 4 dagen, als ik moeder ben wil ik 2 dagen gaan werken.

11. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Gelukkig maar...
    Ik voel me soms wel een beetje een doosje.

Ik wil 2 of 3 dagen gaan werken. Daar ben ik nog niet over uit.
    En welke dagen... Begin van de week of eind van de week.
    Ik ga ook ouderschapsverlof aanvragen.

12. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ nijntje: nee hoor is heel normaal. Dat had ik bij mijn eerste ook dat gevoel dat ik steeds wat voelde vloeien. Bleek dat inderdaad gewoon afscheiding te zijn. Bij deze nog te vroeg in de zwangerschap om dat vloei-effect te hebben. Maar zal nog wel komen, daar ben ik van overtuigd!

Ik werk als projectmanager en werk 4 dagen sinds mijn dochtertje er is. Daarvoor gewoon 5 dagen. Die 4 dagen bevallen mijn prima, denk dat een tweede daar niet veel aan gaat veranderen. Kan trouwens niet want in mijn huidige baan is 4 dagen ook het minimum, minder mag niet van mijn baas ;)

13. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    @sofieke: Dat is ook wel pittig 4 dagen werken of valt het mee? En gaat jouw dochter dan naar opvang of heb je een eigen oppas?

14. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ nijntje; is ook wel pittig maar van die 4 dagen werk ik ook gemiddeld 2 dagen thuis. Dus dat scheelt wel. En heb het qua opvang goed geregeld. Heb een gastouder op minder dan 1 km van ons huis waar paulien maandag en dinsdag naartoe gaat en woensdag/donderdag gaat ze naar oma. (op 0,5 km van ons huis). Vrijdag is mijn vrije dag! Probeer dan steeds van op ma/di thuis te werken zodat ik haar steeds rond 17u30 kan ophalen en breng haar dan ook pas tegen 9u. Bij oma wordt ze zo verwend dat het niet uitmaakt als ik eens een uurtje later ben. Mijn mannetje is arts dus die heeft helemaal onregelmatige uren en diensten. Ik bewaak een beetje de regelmaat in het gezin! ;)

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Erg herkenbaar! Is bij mij altijd 's middags dan voel ik iets lopen en dan
    denk je echt van als het maar niet rood is en ben blij als het dan wit is,oke lekker smerig praatje weer :oops:

16. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    @sofieke: Dat is wel lekker ideaal allemaal zeg! Moet nog kijken hoe wat dat allemaal gaan doen. Hangt ook een beetje van de oma's af. :)

@snoopy: Ja, lekkere praat... Maar wel fijn om te horen dat er herkenning is bij jullie. Ben ik toch nog wel een beetje normaal :p :p Ik kan gewoon mijn vragen nog niet kwijt bij mama, vriendinnen, schoonzussen... Nog eventjes...

17. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Even een stomme vraag maar hoe, op basis van wat hebben jullie je verloskundige gekozen?

Er zijn in mijn buurt een aantal praktijken waar ik terecht kan en weet niet goed welke te contacteren en zal dat volgende week toch eens moeten doen.
    Bij mijn dochtertje moest ik daar niet over nadenken want ben toen in belgie bij de gynaecoloog bevallen. Maar nu zal het toch een nederlandse bevalling worden...

18. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Bij ons in het dorp is geen vk praktijk. Ik heb gebeld naar het bureau dicht in de buurt... Ik weet ook niet hoe het daar is. Ze hebben geen site ofzo. Straks vraag ik mijn schoonzus/vriendinnen ook en dan kan ik altijd nog kijken of ik mijn afspraak afzeg en naar een ander ga.
    Maar zou ht veel uitmaken waar je bent?
    Ik merk wel dat ik mijn 1e echo veel later krijg dan anderen hier.

19. xxnijntjexx

7 jul 2008
    70
    0
    0
    juf
    twente
    Maar ik ga er vandoor. Lekker even naar de markt.
    Misschien tot vanmiddag!

kus

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Ster... even snel want ik moet zo weg... Volgens mij sta je nog gewoon op de lijst hoor... onder 2 maart... Kijk maar eens..

Is het niet zo... stuur me dan even je gegevens per pb dan zorg ik er vanavond voor dat je er op komt te staan...

Oke?

Deel Deze Pagina