Ik heb toch even gekeken op mp en heb 26,20 geboden incl. verz. kosten. ben benieuwd, dat heb ik er wel voor over al is het alleen maar zodat mijn mannetje nu al iets kan horen . hij kan niet wachten tot de kleine zohard schopt dat hij het kan voelen en ik dacht we willen toch (waarschijnlijk) nog een tweede dan kan ik hem ook gebruiken en da kan mijn zusje het horen, die is er altijd zeer van onder de indruk, maar vind het erg eng om zelf ( met een aantal jaar na studie) zwanger te worden. hihi. Enik wil wel graag neefje(s) of nichtje(s) voor onze kleine.
@Chrissie, hahaha vreetzakje @Mimi, idd als je hem toch nog een keer gaat gebruiken, wrom dan niet he
oo hier een bromvlieg in huis en poes en de hond gaan alweer samen spannen om hem te vangen.. Meestal doe ik ze weer naar buiten, want ik vind het zielig, voor de vlieg. das echt iets van nu. Er zat laatst een sprinkhaan op de ruit van de auto, martin moest echt stoppen en hem raf haln en in het gras zetten. want ik vond het zielig.. Die hormonen...
Whoehahahahaha zie het voor me Mimi! Hoe zou Snoop het gedaan hebben meiden? Ik heb geduimd, hoop dat het geholpen heeft! Ga nu dochterlief van school halen en boodschappen doen.
Ben gezakt Baal er echt zo onwijs van zal ook wel extra komen door die hormomen Voel me echt rot nu... Iig bedankt meiden voor het duimen.
Was niet echt een duidelijk punt voor, deed heel veel dingen goed maar ook een aantal dingen fout, moest besluitvaardiger zijn. Ben na mijn tussentijdse toets niet echt verbeterd maar hij heeft mijn beoordeling ervoor bekeken waar ik dus echt niet blij mee ben want nu konmn examinato daar extra op letten. Weet gewoon niet goed wat ik nu moet doen, heb echt geen zin meer om te lessen en zijn advies was dus ook om eerst moeder te worden en het daarna nog eens te proberen maar dan is mn theorie dus ook verlopen. Ben nu al mijn vrijstelling kwijt voor bijzondere verrichtingen en voor mn gevoel hoop geld weggegooit. Als ik opnieuw examen wil kan dat over ongeveer 6 weken maar vraag me af of ik het dan wel ineens kan. Voel me echt zo rot nu het is zoveel leuker om tegen iedereen te zeggen ik ben geslaagd dan dit sorry voor mn gezeur
het is ook lastiger als zwangere besluitvaardiger te zijn, het zijn ook rot dingen die hormomen. Ik geef hem wel gelijk om eerst mama te worden. Bedoel dit niet lelijk. Maar wat wil jij eigenlijk. Denk jij dat je hierna er weer voor gaat? Ik snap dat je dan je theorie kwijt bent. Vriendin van mij is pas na 5 x geslaagd en na 4 x theorie! Die bijzondere verrichtingen stellen eigenlijk niet echt veel voor en als jij je beter voelt dan is het gewoon helemaal makkelijk. Ik heb weet ik hoeveel lessen gehad en toen pas durfde ik af te rijden. Ik wou dat ik je advies kon geven Kom je echt wel een keertje halen!
Geen sorry zeggen hoor snoopy, je mag best even je hart luchten. Wie gaf je dat advies van eerst moeder worden, de examinator of je rijinstucteur? Je moet doen wat jij wil en niet wat hun willen hoor.. Ik zou het toch nog een keer proberen , na de bevalling neem je waarschijnlijk de eerste tijd niet de tijd om te gaan lessen en afterijden. gewoon nog 4 lesjes ofzo. en nog een keer proberen, afrijden is vaak een kwestie van geluk hebben.
@snoopy: echt balen zeg! Ik vond het op een gegeven moment ook zo'n verschrikking worden (drie keer examen gedaan ). Maar ik zou het niet zomaar opgeven, dat is helemaal zonde, de aanhouder wint. Groetjes Tante
Mijn rijinstructeur gaf me dat advies, maar als ik nadenk over wat ik wil weet ik dat als ik straks mama ben dat hele autorijden echt niet zomaar weer even oppak. Dus als ik verstandig ben kan ik bter doorgaan maar het is ook allemaal zo duur pfff. En idd chrissie die hormomen maken het er allemaal niet makkelijker op vraag me af of er nog een eind komt aan mn traantjes Thx voor jullie lieve reacties jullie zijn schatten!
laat het zeker een weekje rusten. bekijk dan hoe voel je je. kan je je nieuwe afspraak voor het afrijden al vastzetten nu. Bekijk je dus over een week hoe je voelt en kan dan de intructeur zonder dat je de kosten betaald hem afzeggen? heb je nog vertrouwen in je instructeur? Die vriendin van dat vele afrijden is van een manelijke naar een vrouwelijke gegaan en daar lukte het dus wel bij! Enne...misshien stom maar ik reed af om 9:00 uur in de ochtend. Zo hadden de examinators nog niemand gezien en dat kan wel eens voordelig werken.
Een dikke knuffel meid! En over opnieuw opgaan: Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. En het is helemaal niet erg, hoor meid. Klagen mag!
navragen snoopy? Misschien kan het dan wel? Soms kan je als je op een reserve lijst hebt wel eerder aan het examen.
Heb wel het idee nog aantal lessen te moeten anders was ik nu niet gezakt. Naja we zien het wel allemaal, eerst maar eens rustig over nadenken
lieve snoopy, Als jij het gevoel heb nog wat lesen nodig te hebben prima doen, maar je instructeur had je echt niet opgegeven voor het examen als hij gedacht had dat je het niet kon.. mijn zusje is 5 x gezakt en kreeg tussendoor (na de 2 e keer) geen lessen meer behalve 1 voor het rijden omdat het bij haar aan faalangst lag en niet aan het niet kunnen rijden Ik ben zelf ook de eerste keer gezakt omdat ik dacht dat ik erg besluitvaardig moest wezen, ben nog steeds van mening dat ik het wel gered had, ik zou optrekken van een kruising en de examinatrice stapte op de rem. Mijn instructeur zei achteraf je had het wel gered inderdaad. Mijn punt het is een moment opname en al dat moment goed gaat ben je geslaagd en gaat het niet zo goed zak je soms. Je kan het echt wel anders had je geen examen mogen doen...