Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Lief ;) thx jullie peppen me weer op en heb dat nu zooooo nodig
    Helemaal ideaal gepland hebben we vnv iemand van Dela over de vloer voor een uitvaartverzekering :( Naja moet toch gebeuren

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hi Snoopy,

Wat ontzettend k*t zeg.
    Ik zou wel blijven lessen en opnieuw examen doen. Nu zit je er nog in, anders moet je toch weer een beetje opnieuw beginnen en wordt het echt een groot eng iets.
    Ik ben ook voor de motor 1 keer gezakt op dit punt. Een tweede keer was de stress minder en reed ik een stuk beter. Je kan het best, anders laten ze je niet voor het examen opgaan. Je kan ook best van rijschool switchen hoor. De instructeur lijkt me niet echt aardig. Je bent pas 22 weken zwanger. Bovendien je bent zwanger, niet een manisch depressief hormoonwandelend eng vrouwmens,.... Je bent gewoon een vrouw die wil autorijden,.. Succes hoor, en kop op, je kan het best.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

:) :) :) :) :) :)

Hoe kom je erop. geweldig. hihihihi.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ahhh ik ga voor het eerst sinds 6 weken weer alleen even naar de supermarkt LOPEN (50 meter maar hoor maar moet wel in de winkel ook lopen en weer terug).. Ik ga het proberen, met krukken.

Vind het helemaal een beetje spannend.

5. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hey snoop,
    wat k*t voor je zeg. maar kom op. zoals er al meer zijn die zeggen dat je instructeur je niet voor niks af laat rijden. het ligt er ook aan wat je tegenkomt op de weg.
    ik denk dat ik door zou gaan en niet nadat je bevallen bent het weer oppakken. ten eerste ben je dan weer een tijdje verder en moet je er weer helemaal inkomen en dus waarschijnlijk ook meer lessen moet nemen. ten tweede:weet je zeker dat je dan tijd en zin hebt om het weer op te pakken?
    maar goed, je moet doen wat je zelf denkt dat goed is. alleen jij voelt je zelf hierin het beste.
    big hug van hier.

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    haha geweldig kan weer beetje lachen :D

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik zie ook een manische depressie hormoonwandelende vrouw rondrijden. Man...dat ben ik...wahahaaaaa
    Nee dat valt wel mee.
    Heb alleen een mega raar autootje en val iets wat op in het verkeer.

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

wat jammer snoop.
    kan me voorstellen dat je het rot vind.

iemand trouwens al wat gehoord van yvonnee?
    maak me best een beetje bezorgd om haar.

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zo we hebben het overleeft maar het is duidelijk nog teveel. bah nou ben ik helemaal af en gelijk een harde buik.

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

is toch lastig als je naar de super moet en zo gelijk er vanaf komt.
    MIsschien de AH bezorg service. ;)
    nee...is niet goed na zo een klein stukje zoveel pijn.
    Voorzichtig!

11. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    He Snoop,
    wat lees ik nu net.. gezakt... jammer joh
    Niet opgeven hoor. Is volgens mij veel moeilijker om het na de geboort weer op te pakken (en zo lang je theorie nog geldig is is het zonde om te pauzeren)
    Denk er eens over na om te switchen van instructeur... Heb ik ook ooit eens gedaan en er ging een wereld voor me open. ZO kon lesgeven dus ook! Daarna meteen geslaagd!
    Kop op en doorgaan hoor... kun je dadelijk lekker met de kleine rondtoeren!

Enne inderdaad we hebben nog niets mogen vernemen van onze Yvonnee... Ik weet niet hoe laat ze d'r 20 weken echo heeft vandaag (misschien moet ze nog), maar ik vindt zo'n stilte best eng.... Hopelijk gaat het allemaal goed daar..... even afwachten dus maar!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    volgens mij heb ik een blaasontsteking te pakken. Heb hele nare steken in mijn blaas die uitstralen naar mijn buik. Heb in het laaste half uur al een liter sinaasappelsap op, aangezien ik geen cranberrysap meer in huis heb.
    AUWIE!
    Zou een paracetamolletje helpen tot het inloopspreekuur van de ha morgenochtend?

13. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

@Chrissie- ik heb geantwoord op Hyves :)
    @Snoopy- kop op meid! Ik ben ook (aantal jaartjes geleden) de eerste keer gezakt en heb direct dezelfde dag nog opnieuw een examen aangevraagd voor een aantal weken later (geloof 6). Ik weet dat het moeilijk is om je niet druk te maken of je zorgen te maken, maar het werkt echt als je de avond ervoor jezelf wat moed indrinkt ;)
    De tweede keer ben ik zo vroeg als het maar mogelijk was mijn examen gaan doen en ben geslaagd.
    Zoals ik Wish geloof ik al had zien schrijven dat ze met 'behulp' van Pisang is geslaagd...
    Voor mij heeft het ook gewerkt!
    Gewoon doen! MET of zonder hulp van wat alcohol!

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Thx maar dan voor mij wel zonder alcohol want vind de kleine nu belangrijker dan mn lessen :)
    Ik trek morgen alweer de stoute schoenen aan en bel hem op en maak gelijk weer een nieuwe afspraak!

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Tezzz heeft je dokter geen avond spreekuur? of ziekenhuis EHBO post misschien?
    Ik hoop voor je dat het geen blaasontsteking is en dat het snel wegtrekt. Als je paracetamol mag innemen dan zou ik het gewoon doen. Baat het niet dan schaadt het niet :)

16. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @ Snoopy, KL*TE! Wat jammer dat je gezakt bent...een dikke KNUF voor jou!

@Tezzz, aj! Ik vraag me af of je iets hebt aan een paracetamolletje, ik ben bang van niet. Niet TE veel drinken, zodat je niet zoveel hoeft te plassen denk ik? Maar ja, uitdrogen is natuurlijk ook niet goed! Succes morgen!

Hier alles oke, had zaterdag een MEGAdip. Gelukkig waren manlief en kindlief niet thuis, dus heb saai op de bank liggen slapen!
    Inmiddels voel ik al een paar weken mn beeb heel erg goed! Hij is ook erg druk en beweegt ontzettend veel! Flinke schoppen krijg ik af en toe. En daar hoef ik echt neit voor stil te zitten om dat te voelen! haha
    Met de verbouwing gaat ook alles toppie. We gaan binnenkort waarschijnlijk de keuken uitzoeken bij Ikea. Lekker goedkoop, want heel erg lang gaan we hier niet meer wonen, en dan vinden we het zonde om een heel dure keuken in te laten bouwen!

Meiden, ik moet vandaag overwerken tot laat dus ga maar gauw weer wat doen...zucht.

Spreek jullie later!

17. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Dokter hier zegt dat je best een glaasje wijn mag hebben tijdens de zwangerschap. Ik zou die dan gewoon in de ochtend nemen net voor je examen. En omdat je de latste tijd (neem ik aan) helemaal geen alcohol hebt gedronken zal dat ene glaasje een erg relaxing effect op je hebben :)
    Ik kan me wel herinneren dat ik me gewoon echt niet druk maakte en zelfs de examinator probeerde af te kopen met snoep! Hij moest er wel om lachen.

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Tezz : huisartsen post bellen of even vk bellen hoor?! blaasontsteking is geen kattepis tijdens een zwangerschap. Laat ze maar wat regelen.

@ chrissie: We hebben al gekeken of AH hier bezorgt maar nee we wonen in een te klein gat. Dus we zullen het echt zelf moeten doen. Normaal doe ik het met mijn mannetje maar aangezien ik die wat wil ontslasten, dacht ik ik probeer het zelf. nou dat gaat nog niet echt dus. heb nu weer vlees voor een paar dagen en aard. enz. had ik nog dus we kunnen er weer tegen aan.

Alleen ga ik mijn mams wel vragen of ze even vuilniszakken wil meenemen want die ben ik vergeten.
    Is ook zo moeilijk onthouden met zo'n zeef hoofd hihi.

O ja snoopy: een gewone banaan (zo'n geel krom ding :D ) helpt echt tegen zenuwen, zit een stofje in wat je rustiger maakt! kwartier van te voren eten en anders zijn er homeopatische pilletjes die je 2 a 3 weken van te voren begint te nemen die hebben mijn zusje (met faalangst) doorhaar vbo examens gesleept. weet alleen niet of je ze nu ook mag hebben even vragen bij eengoed drogist.

19. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Die heb ik de eerste keer voor het examen genomen en heeft toen niet gewerkt :(

Ik ga de was doen... is het hele weekend blijven liggen ivm mijn verjaardags/Halloween feest.
    CIAO! :D

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

@ mimi, Ik weet niet waardoor jouw vriend tegen een burn-out aan zit, maar wellicht is het verstandig daar wat hulp bij te vragen? Soms is het lastig er helemaal weer bovenop te komen. Als je iemand hebt die met hem de dingen op een rijtje zet, dan wordt dat makkelijker.
    het zal voor hem niet makkelijker worden met een drukke baan, een hoogzwangere vrouw en straks een kindje. Ook kan jullie huisarts misschien helpen? Loop er niet te lang mee door, want dat kost hem een aantal jaar in plaats van maanden om er bovenop te komen.

Deel Deze Pagina