Ola! Heb net mijn ventje op het vliegveld afgezet Kreeg GISTEREN te horen dat hij voor een week wegmoet voor zijn werk. Dat betekend dus ook dat hij niet bij de 20 weken echo kan zijn want die is in de ochtend en hij komt 's avonds pas weer terug. Een vriendin van me gaat nu mee en we hebben besloten dat we mijn man in de maling gaan nemen. Als hij thuiskomt ga ik hem vertellen dat de gyn het de laatste keer mis had en dat we toch een dochter verwachten! WHAOHAHAHA
Oh en ik ga weer wat slapen nu. Ik heb een hele onrustigenacht achter de rug. Baby hield me wakker, brandend maagzuur, ventje die lag te woelen en kroelen, hond die steeds op het bed wou, en ga zo maar door... Ff een dutje doen nu.
Ola! Wat doet je man voor werk? Wel kl*te dat ie niet mee kan hoor.. hihi wat zal hij raar staan te kijken zeg als je hem in de maling neemt! Trusten!
@lynnami,das niet zo leuk dan Ben erg benieuwd hoe je man reageert als je verteld dat het een dochter is hihi laat je zijn reactie dan nog even weten?
Ja, en meestal weet ik nieteens waar hij is. Zoals nu ook heb ik geen idee waar hij naartoe is Maar hij neemt vaak een leuke souvenir mee van waar hij is geweest.
ja hier ook smerig weer. drie keer raden wat Christa eet..... ben even booschappen gaan en doen en ik kwam die kar weer tegen.....
maarre kom maar op met die warme choc. Senseo gaat het weer proberen he. Choc van hun. Die van Chocomel is eigenlijk niet heel lekker. Ben benieuwd van hun merk. Weetje wat lekkere koffie is, nespresso! Of dat nieuwe apparaat met die grote bol. Zal ff een plaatje zoeken. Gevonden!