Zit die er niet tussen? Wel eentje die enorm aan het feestvieren is die gaan we natuurlijk gebruiken als ik de 2e keer examen slaag he @chrissie, ja daar ben ik dan ook wel benieuwd naar. Maak nu altijd gewoon nesquik met melk
Ik haat koffie......................................... En choco maak ik meestal met de chocopoeder van de aldi en dan de helft van de beker choco en de rest van de beker slagroom, dan slagroom oplepelen, als die op is, weer bijvullen hihi net zolang tot ik kotsmisselijk ben!
ooo * ik struin de kasten af, krijg een eetbui* weetje wat ook lekker is met slagroom. Op je beschuitje spuiten en daar hagelslag opdoen.
Oh echt? Dat ga ik vanaaf proberen! Gewoon beschuit of volkoren beschuit? Want ik heb enkel volkoren...
liefst gewoon beschuit. Dat is het lekkerst. Hoe minder goed voor je hoe lekkerder. Net als gewone rijst vind ik.
Aaaaaargh! Het begint hier te regenen...... Straks paraplutjes maar mee Hmm gewoon beschuit niet in huis...morgen maar ff scoren en proberen!
mAar even back op zwangerschapsgevoelens. Ik heb de kleine voelen schoppen aan de buitenkant. Nu hopen dat ze het vanavond ook even doet. Kan me mannetje het voelen. Hebben jullie ook soms dat je een balleltje voelt of iets in je buik wat lijkt op dikker worden. ZOu de kleine dan aan het keren zijn>? Of in ze eentje feest aan het vieren zijn in mijn buik?
haha oh ja we waren ook nog zwanger he... 8) Ja dat voel ik ook vaak dat balletje.... idd de kleine kan aan het keren zijn.. Hoop dat de kleine zich vanaaf ook nog ff laat voelen aan papa!
Die kleine van mij schopt me ongeveer blauw van binnen momenteel hihi.........is erg druk...net als dochterlief destijds..
zwanger en vreetschuren. O o o wat heb ik een naam. Als je later terug denkt of we gaan elkaar eens een keertje zien denk je vast: oo chrissie die met die oliebollen. mama kitty met haar rare eetgewoontes. Meer slagroom dan chco. hihi. Ik ga ff tv kijken. Bye! Mooie dochter heb je. Zag t op je hyves. Jij bent ook een leuke meid!
whoehahahahahahaha sja........................ Lekker boeiend meis....we zijn zwanger, dus we mogenlekker (vr)eten!
Thanx! Jij en je mannetje zijn een mooi stel hoor! *ja ik heb ook al ff gecheckt!* Thanx ben zooo trots op mijn meisje! Have fun en doe rustig aan! bye!