Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Miamel... wat balen meid dat je toch niet zwanger bent... Ik heb het zo voor je gehoopt en geduimd...
    Als je het goed vindt, haal ik je vanavond even van de lijst af oke...

Misschien niet zo een leuke vraag en ook niet tactvol... ik weet het... maar voor de lijst... Ben je wel zwanger geweest? Of niet?

Heeeeeele dikke knuf van mij meid! En ik hoop dat de volgende ronde raak is!

2. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Hoi Dames,
    Hoe is het hier? Ik heb mijn eerste echo gekregen: enne: het hartje klopte! Ooooh ik was zo blij! Ik had van de week een klein beetje bloedverlies en krampjes en was erg onzeker. Nu voelt alles weer goed. Oja mijn uitgerekende datum is wel een dagje later: 3 maart 2009 (op mijn vaders verjaardag, zal hij leuk vinden :) ). Ik zal het aanpassen op de onze lijst. Fijn weekend allemaal en voor wie op vakantie gaan: heerlijk genieten met zo'n kleintje in je buik!

3. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    he ster,

wat fijn voor je! geweldig nieuws! Wat heb je de echo al vroeg eigenlijk?

4. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Bedankt!

ik had de VK gebeld ivm klein beetje bloedverlies en krampjes. Zij boodt een echo aan (en die sloeg ik niet af natuurlijk). Het heeft een hoop stress bij mij weggehaald (al weet ik dat er natuurlijk nog van alles mis kan gaan). Gewoonlijk krijg je niet zo vroeg een echo (ik zou hem pas met 12 weken krijgen).

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hoi meiden,

met betrekking tot werk:
    Ik ben HR coordinator en werk 5 dagen. Straks willen mijn vriend en ik allebei 4 dagen werken. Bijna al zijn collega's met kinderen hebben ook een 4-daagse werkweek of werken thuis. Papa ziet dit helemaal zitten!

6. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Hoi allemaal, hier ff snel berichtje van mij.

Heb nu weer een tabletje in mogen nemen tegen de misselijkheid. Het scheelt echt een hele boel.
    Ben nog wel een beetje misselijk maar kan in ieder geval weer wat meer eten en wat meer ondernemen.

Allemaal een fijn weekend! Ik kom morgen nog wel ff kijken. Niet teveel kletsen he?

XX
    Klavertje

7. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Dat deed ik ook voordat ik bij mijn man ging werken.
    Bij dementerenden in een verpleeghuis. daar was ik na negen jaar wel klaar mee moet ik zeggen

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik werk en nu pas een jaar, nouja per aug.
    Ik ben eindelijk blij werk te hebben wat ik leuk vind.
    Ik doe wel eens DV met dementerenden maar nu organiseer ik grote activiteiten voor de bewoners in het verzorgingstehuis. Maak ik de nieuwskrant, regel ik als iemand wat wil huren. Aanspreekpunt voor de vaste activiteiten. Eigenlijk te veel voor nu te weinig geld. Lijkt wel manager...maarja het zijn 3 dagen en ik kom wel eens tijd te kort. Moet nog een collega maar gaat dit zo door dan vraag ik om opslag ofzo. ;)
    Zal ze maar nog niet vertellen dat er een kleine in aantocht is.
    Er was gisteren een kleintje en mijn collega zegt: niet te lang kijken hoor. Ik me mond maar houden agggrrr

9. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @sofieke ik heb de vk gekozen op basis van ervaringen. Ik heb het aan mijn 2 vaste collega's van de groep verteld i.v.m tillen en ik ben zo duizelig en 1 daarvan is ook moeder en die zei gelijk dat ik voor deze vk moest gaan ze had zoveel goede verhalen erover gehoord en zelf ook goede verhalen gehad dus ja dan was de keuze snel gemaakt, en ik moet zeggen vanaf het eerste telefoontje was het duidelijk voor ons wij zitten hier goed.

Mijn ervaring met de vk:

Mijn man belde om een afspraak te maken (ik kan op mijn werk niet bellen) en toen nam de vk op: Goedemorgen! Dus mijn man Goedemorgen.......... stilte.......... IK WORD VADER! ... de vk: eerste kindje zeker haha.

Kan mij dat gesprek zo voor mij halen mijn man door het dolle heen zo lief.

10. yvonnee

yvonnee Lid

18 feb 2008
    67
    0
    0
    Hallo,
    Kan ik van de lijst af? Heb bloedverlies en krampen. Daar begon het de vorige twee keer ook mee.

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo allemaal, ik kom mij voorzichtig hier aanmelden als toekomstige Maart mama.
    Als alles goed gaat ben ik uitgerekend op 17 maart.

O ja het is onze eerste dus ben nogal onzeker etc......
    We zijn wel heeeeeeeel blij hoor, we hebben er ons best voor gedaan, maar moeten ook nog wennen aan het idee.

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    pfff jullie kletsen zo veel, ik reageer alleen op de laatste pagina's hoor! ;)

@Twigger: wat jammer dat je nou nog geen echo hebt gehad, maar gelukkig hoef je niet zo lang meer te wachten. Je band weer heel?

@Miamel: wat jammer dat je toch ongi bent geworden. Had ik 2 maand geleden ook. Hele vage streepjes maar toch ongi. Balen zeg! Ik hoop dat je snel echt helemaal zwanger bent en blijft! Knuffie voor jou!

@Yvonnee: oh nee he! Da's niet leuk! Hoop dat het snel stopt. Misschien even laten controleren door de vk? Sterkte meid! ook dikke knuf voor jou!

@Ster: dus je bent nu rond 3 maart uitgerekend? Hihi mijn vader is dan ook jarig! Ik ben rond 7 maart uitgerekend, maar van mijn zoontje ben ik 4 dagen voor de uitgerekende datum bevallen, dus het zou zo maar kunnen dat ik ook op mijn vaders verjaardag beval! :D Best 8) he?

@Alle nieuwe zwangeren: hartelijk gefeliciflapstaart! En welkom op onze roze wolk! :)

Ben zooo moe! Van 11.45 tot 9.00 uur geslapen en om 11 uur ging ik even dvd'tje kijken op bed met de kids en promt viel ik weeeeer in slaap! Werd om 13.00 uur weer wakker :( Het geeft wel een heerlijke herkenning met m'n eerste 2 zwangerschappen trouwens ;)

Over werk: Ik ben moeder, huisvrouw (ahum ;) ) en help af en toe ook nog mee in onze winkel. Wij hebben namelijk een winkel die 7 dagen per week open is van 9.00 tot 21.00. Dus moet af en toe wel eens bijspringen. Op het moment is dat meestal op maandagmiddag, woensdagochtend en donderdagmiddag. En op vrijdagochtend help ik nog steeds op de peuterspeelzaal (waar mijn zoontje inmiddels alweer een half jaar vanaf is ;) ). Ik heb ooit de Pabo gedaan, maar wil niet voor de klas. Ik heb ook een nogal slechte rug, dus dat ene ochtendje op de psz is meer dan zat extra belasting. Ik vul mijn tijd dus wel (en kom meestal tijd tekort ;).

@Ilona: leuk is dat he? Als mannetje net zo blij is als jijzelf? Toen we 2 dagen wisten dat ik zwanger was, zei mijn man opeens uit het niets: zit me al 2 dagen suf te piekeren over een naam! :) Ik zei: van ALLE dingen waar je je zorgen over kan maken, maak jij je zorgen over de naam?! :confused:
    :) Ik zat nog vol onzekerheid over of het wel echt waar was en of het wel goed zou gaan en hoe we het gaan combineren met de kids die we al hebben en hoe we het de ouders gaan vertellen en....etc. En hij zat gewoon al lang en breed op die roze wolk! :)
    Die mannen van ons...ze zijn best wel lief he? ;)

13. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @Tezz ja ik heb ook zo'n lieve man de namen weten wij al trouwens haha dat vond hij ook nr 1 om te weten nu gaat hij verder nadenken over de kinderopvang (kindje gaat naar mijn oude babygroep waar ik heb gewerkt) maar ook de babykamer word geschilderd (we zijn het hele huis aan het verbouwen maar dat kamertje had eerst geen haast haha) aghh liever zo dan anders je hoort ook genoeg andere verhalen ja toch

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Ilona: lekker meteen alles aanpakken dus ;)
    Tja...bij onze eerste wisten we direct al een meisjesnaam en jongensnaam. Bij onze tweede werd het een stuk moeilijker al en na lang zoeken hebben we leuke namen gevonden. En nou dus een derde...dat wordt dus gigantisch ploeteren om een leuke naam te vinden! (Mannetje wil namelijk niet dezelfde namen nemen die we de eerste 2 keer niet hebben hoeven gebruiken). Dus voor ons is het heeeeeel moeilijk! Babykamer is nog in gebruik door onze zoon. Eerst maar eens zeker weten dat het er maar eentje wordt voor we hem gaan verhuizen :)
    Gelukkig hoeft hier verder weinig meer gedaan te worden, kunnen we al onze energie steken in die namen! :)

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik heb net ff voor de lol weer een testje gedaan.
    Zie mijn album...

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat ziet er heel posi uit toch lyn?

@Yvonne: balen meis :(

17. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ja de HCG knalt er gewoon vanaf.
    En guess what Limmeke... er is een special delivery voor je onderweg. Ik kan wel wat HCG missen, dus hou de postbode in de gaten he!

18. yvonnee

yvonnee Lid

18 feb 2008
    67
    0
    0
    Het gekke is dat gister de test nog wel heel erg positief was. Het streepje was donkerder dan vorige week. Denk niet dat ik nu de verloskundige kan bellen..

19. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Nee dat meen je niet meis :(
    ow wat erg...
    sterkte ermee meissie
    en je moet gewoon bellen hoor !

dikke knuffel van mij

20. Lynnami