Tezzz, mooi dat je weer bent goedgekeurd (en de kleine ook) maar wel doen wat ze zeggen he, ik weet dat het soms gewoon niet uitkomt om te rusten, maar ze zeggenhet niet voor niets RUSTIG AAN DOEN JIJ! Wil je mij je afspraken ook pb'en? Dan blijft de online lijst ook up to date voor de dames die die lijst gebruiken
geen dank ik ga morgen wel naar de huisarts, nu geen zin in. Vanmiddag ff geboortekaartjesboeken terug brengen en ff paspoort kopieren, bij apotheek nieuwe oogpleisters voor dochterlief halen en met haar cakejes bakken.......had ik beloofd, dus ben druk genoeg!
@ tezz. rustig aan he! Wordt inderdaad niet voor niets gezegd. @ mamakity, heb het al een beetje uitgevonden buddypoke. hihi.
Mimi, Whoehahaha ja ik dacht; in het echt loop ik met van die oversexy (ahum ahum) positiekleding, dus dan wil ik mijn buddypoke wel ff sexy en leuk eruit laten zien Tezzz, thanx voor je pb. Ennuh ik is altijd snelle jelle
Goeiemorgen! Wat is er al weer veel gekwebbelt deze morgen zeg Lig heerlijk lui nog in bed met laptop,dagje vrij alleen vnv werken. @mimi83, ik hoop dat jullie kleine niet zo eigenwijs is en het lekker via de echo laat zien! @mamakitty, jee meid je hebt het er maar druk mee vandaag Ik ben ook wel benieuwd hoe het met twigger is heeft die geen hyves? @dancinglady, dat boxkleed dus hihi thx mamakitty @tezz, fijn dat alles goed was, ja is makkelijk praten idd ga lekker je bed in moet het wel kunnen he. Joehoeeee allemaal aan de buddypoke hihi
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey! Ja we zijn weer aant poken *TE verslavend haha* En dat ligt nog in dr nest.....pffff...lui wief
kitty jij hebt het zeker weer druk vandaag. En ik dacht zo ongeveer hetzelfde als kitty. Wilde wel een sexy buddypoppetje hebben hoor
Dank je wel snoop. dat hopen wij ook maar tot nog toe is onze kleine bar eigenwijs en kruipt weg voor de echo... Met 12 weken ging die kleine helemaal staan zo van sodemieter op met dat geduw op me. Vk heeft het geprobeert vorige week, maar draaien ho maar dus we mochten alleen een been zien van de zijkant.. Anders leg ik mezelf morgen gewoon 1 uur aan een echo app. en dan maken ze er mar een filmpje van kunnen ze inzoomen. we zien het wel, ik ga het wel vragen of ze willen kijken. Praat ook wat makkelijker daar. Aangezien het bij een zoon eigenlijk niets uitmaakt en deze maam nog steeds het idee heeft dat er een kleine jongen in haar buik zit.
hihi en als je weet wat ik allemaal op het programma heb staan voor vandaag pffffff, hoop schoonmaken maar mezelf kennende komt daar weer helemaal niets van terrecht
zo idd druk druk druk...en geeeeen zin, mja, moet ik maar ff maken he... Hihi ja als we onszelf hadden gemaakt bij de poke, dan zag je nu een half dooie met slonzige positiekleding aan hebbende poke
whoehahaha je lijkt mij wel @mimi, ik hoop dat je op de echo wat mag zien morgen hoor! Hoe heet twigger ook alweer int echt meiden? Ben dr aant zoeken op hyves...