moet je eerst naar die tag gaan, waar je de pokes uitdeelt en dan klikken op buddypokes daar, dan komen ze tevoorschijn
Ik heb twigger82 een pb gestuurd, ze was gister nog online zag ik in dr profiel, en ik maak me toch wel een beetje zorgen hoor.....hoop dat ze snel reageert.
HAHHaha mijn comp. snap er niets meer van Zou het komen doordat het de laptop van martin is en ik er 2 maanden geleden op ben gaan staan en er nu een dikke barst in het scherm zit. Hij snap wel meer niet meer.. ik hoop toch dat ie het nog even volhoudt anders moet ik boven gaan zitten . En bed en bank zijn toch een stuk lekkerder.
heb je al terug gepoked. jeetje zeg er komt weer veel uit mij vandaag, zo eerst mijn hondjes maar eens uitlaten moet ook gebeuren. en morgen de babykamer behangen en dan kan ik met de aankleding beginnen jeeej
ooow trouwens... onze te vroeg verlaten maart mama bab28 van de 3ling.is ook weer zwanger. zij is nu een juni mama
nee zou je denken dancing lady, ik wou even testen hoe sterk ie was... Ben weer helemaal vrolijk door jullie gebabbel. (laptop doet het nog, moest wel even opnieuw opstarten. hihi)
Snoop, ik ga zaterdag naar de beurs met mijn vriend. Shenoby, jij moet idd wat gaan doen Wandelze. Leuk zeg morgen de kinderkamer doen! super! Bab28 weer zwanger? wow! gaaf!