@mamakitty, lopen we elkaar dus net mis maar kan wel vragen hoe het was hihi niet dat dat uitmaakt want heb de kaarten al
Wij zouden ook gaan , maar we gaan een weekendje landal. Is ook iets beter voor mijn lijf en voor martins hoofd denk ik.. Nou ja misschien krijg ik het in feb. nog in mijn hoofd om met rolstoel naar 9 maanden beurs te gaan en anders kunnen we altijd volgend jaar naar jonge gezinnenbeurd
jammer! Ja ik zal wel ff plaatsen of het wat was...ah en ook al vond ik het k*t, dan ga je alsnog En ik zal ff laten weten of die Oi Oi tas het waard zal zijn want die staan ook op de beurs he! **edit: wat een smilies hihi**
Muts blijf jij in februari maar lekker thuis! Lekker joh, ff naar Landal! *ik wil ook* Ik heb bab ff gefeliciteerd bij de juni 2009 mama's, doen jullie dat ook ff? Das leuk voor dr!
o jee laptop load buddypoke niet meer.. Hihi. leek me wel leuk in feb... iedereen voor mij aan de kant.. martin me duwen met mijn dikke toeter... Geen goed idee? achh misschien lig ik wel in het ziekenhuis, met dat lijf van mij weet je het nooit of ik kan weer miraculuus zelf lopen en ga alsnog heen. Www.landal.nl kan je zo boeken hoor is nie moeilijk
Geen buddypoke? owwww dear...... en nu al afkickverschijnsel? Uhm nee geen goed plan...in februari blijf jij thuis! Landal.nl.....sja, wil wel, maar wil ook een Oi Oi verzorgingstas van 120 euro hihi
int echie gezien? EN DAT VERTEL JE ME NIET? Hoe was de binnenkant? kan er veel in en is ie mooi of lijkt het op een halve weekendtas?
heee wat is die oi oi tas? Ikke wordt nieuwsgierig! anders ga ik gewoon vrijdag met iemend anders heen! dan is toch de eerste dag..
sorry sta er nu ook pas bij stil waren 2 weken geleden in Delft bij duimeland heet het geloof ik. Heb de tas niet van binnen bekeken maar het iz zkr geen halve weekendtas maar gewoon een mooie luiertas.
he het i smorgen al. Laten we nou morgen in amsterdam zijn. utrecht is dan niet zo ver weg hahaha..even kijken hoelaat we klaar zijn.. kimi zorgt wel voor zichzelf
Ja wrom niet, leuk joh om ff heen te gaan! Dit is de Oi Oi luiertas die ik graag wil, maar kost 120 euro: Hier nog meer tassen van Oi Oi: http://www.babytassen.nl/shop/?page=sho ... tegory_id=
Voor iedereen die naar de jonge gezinnenbeurs gaat, heel veel plezier. Ik ga weer. Vanmiddag horen jullie hoe de 20 weken echo was!
owwwwwwwwwwwwww ik wil hem ik wil hem! Duimeland, zit ook in apeldoorn, dichtbij mijn ouders..hmmm... Zit stiekem te hopen dat ze op de beurs eenleuke aanbieding hebben of korting...
Miinicole, leuk joh,have fun! Mimi, morgen lekker gaan meid! Dancinglady, thanx! Gaat wel lukken. En jij alvast heel veel suc6 vanmiddag! Nog 3 uur Ik zie je smsje wel!
oi oi de prijs dat kost mijn weekendje landal, zonder administatiekosten en beddegoed ook Maar ik hoop dat je er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig mee wordt. hihi.
@dancinglady, bye en geniet ervan! We horen het wel @mamakitty, zou idd even de beurs afwachten ivm korting