Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Mijn Oi Oi tas en ik zullen veel van mekaar gaan houden, we worden zeker gelukkig ;) hihi :)
    Maar die tas gaat langer mee dan zo'n weekendje denk ik dan, dus heb ik liever die tas ;)

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Ja doe ik!
    Ook met geboortekaartjes, ik breng vanmi de kaartjesboeken terug, maar bestel nog niks, je weet maar nooit wat je tussendoor nog tegenkomt en misschien wel goedkoper, dus ik bestel pas met 30 weken.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

:) :) :)

Helemaal waar.

OO ik wil echt heen morgen.. hoop maar dat amsterdam niet te lang duurdt en dat martin zin heeft.. is wel helemaal in de stijl van weekendje vakantie natuurlijk

Alleen moet martin als het niet te lang duurdt in a'dam weer aan het werk eigenlijk.. :( :( :(

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Idd leuk om ff heen te gaan joh!
    Hmmm dus dan word het gehaast morgen? Is da wel verstandig?

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Ik ga maar een douchen :oops: en kijken hoever ik kom
    met schoonmaken vandaag :)

bye!

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

inderdaad snoop: korting geven ze vaak op zo'n beurs he. op allerelei dingen dus ik zou idd even wachten mamakitty.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Bye snoop, huur mary poppins even in en stuur haar daarna maar naar mij... :) :)

Ik zal ook aan de schoonmaak gaan zo.. johhee in de rolstoel de vaatwaser uitruimen en de tafels opruimen, vieze dekens van onze zieke kater op 90 graden in de wasmachine doen(ja met handschoenen) en klaar is mijn schoonmaak weer de rest kan ik toch niet. :cry:

moet eigenlijk wel dettol hebben en unicura.. uuum hoe ga ik dat doen, heeft de hema unicura?
    die is dichtbij, niet groot en kan ik in met krukken?
    dierenwinkel kan ik ook naar toe rijden..

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    he he eindelijk! ;)
    Douchze meis! En suc6 vandaag met je klusjes hihi :)

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Meiden, ik ga er ook weer vantussen, ff bankhangen nog voor dochterlief weer het huis op de kop komt zetten ;)
    Bye! Kom vanmi nog wel ff buurten!

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

bye mama kitty

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ben vandaag begonnen met het een kleurtje geven van de muren van de babykamer...

Afgelopen 2 dagen al alles berekend daar en afgeplakt.
    Maar ik merk dat ik niet zoveel kan doen...

Dus stapje voor stapje ;)

12. Goedemiddag dames,

Weer druk aan het poken?
    Haha hier nog een die verslaafd is.

Hier gaat het vandaag wat minder goed, heb ontzetten veel last van m'n zij en heup dus ben bang dat het vandaag een dagje op de bank door brengen wordt achter de laptop natuurlijk. hahaha
    Verder een beetje grieperig maar dat komt ook wel weer goed.

Verder is de kleine meid afgelopen dagen flink aanwezig.
    Vind het wel een leuk gevoel hoor lijkt soms net of ik allemaal bellen in me buik heb die dan ploppen.

Ojaaa de babykamer is behangen, geverft en de vloer ligt erin dusss we kunnen gaan inrichten als we de plintjes gelegt hebben.

13. Luanti

Luanti Actief lid

Jan 21, 2008
    154
    0
    0
    Oh meiden... ben jaloers op jullie als ik jullie berichten lees om naar de Jongegezinnenbeurs te gaan. Ik had ook zo graag gegaan, maar helaas al een druk weekendje voor de boeg en de andere dagen mag ik nog gewoon arbeiten :(.

Dus... het zit er dit jaar niet in voor mij. Misschien volgend jaar met kleine uk en een vriendin, dan komen we vast ook allerlei leuke handige dingen tegen!

Lees wel graag jullie berichten hoe het was! Veel plezier in ieder geval, degenen die gaan.

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@wish: rustig aan dan he! inderdaad stapje voor stapje. :)

@luanti: ik weet het nog niet zeker hoor of we gaan en anders gaan wij ook volgend jaar.
    jammer maar helaas.

@xana: wat lekker dat het kamertje al zover klaar is.. jaloers :)

15. Naduah

Naduah Bekend lid

Hier nog een die morgen naar de beurs gaat, heb er zin in! ;) Lekker rondsnuffelen, heerlijk. Ben alleen het boekje met kortingsbonnen vergeten die bij de Kinderen zat... Zou ik nou een nieuwe moeten halen? Ben nu bij mijn moeder, en de kortingsbonnen liggen thuis, heb ik weer... :x

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

En tussendoor heb ik me even verwend met inmiddels alweer 2 koppen warme chocolademelk hihihih... Hmmmm...

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @iedereen, Kreeg een pb terug van Twigger, alles is goed. Ze is alleen erg druk. Maar gelukkig gaat het lekker met dr!

@Naduah, ik geloof dat er ook boekjes te krijgen zijn bij de ingang van de beurs, althans dat lad ik hier ergens en het is de 2e dag morgen, dus dan zullen er nog veel zijn. Veel plezier!

@Xan, jee babykamer al zo ver? Ik wil ook!

@Luanti, idd lekker volgend jaar gaan meid!

@Wish, hmmmmmmmmmmmmmmm choco heb ik ook alweer zin in....ga ik zo ook ff maken. Goed plan!

18. Naduah

Naduah Bekend lid

Gelukkig is alles goed met Twigger!

Morgen is toch de eerste dag van de beurs? Nou ja, dan zullen er zeker nog genoeg zij... :D

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik hoef het gelukkig niet te maken.... Heb mijn beste maatje: senseo vlakbij staan ;)
    Hmmmmm

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @wish, leuk het begin is er dus! En idd alles maar stapje voor stapje doen ;)

@xanado83, leuk inrichten! vind ik persoonlijk het leukste om te doen :D

@luanti, vlg keer beter meid! Volgend jaar is ook super leuk als je zelf een kindje hebt toch?

@naduah, wat voor kortingsbonnen waren dat weet je dat nog? Had een half jaar abonnement op kinderen en dacht laatst al waar blijft het vlg nummer maar toen bleek mn abonnement dus al verlopen te zijn dus nummer gemist :(

Fijn dat alles goed is met twigger!

Warme choco wil ik ook heb alleen geen melk in huis :(

Share This Page