Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik maak het makkelijkmet poederchoco en melk...slagroom drbij en ik is happy ;) hihi

het kortingsbonnen boekje zat bij nr 11.
    Maar ze liggen dus ook bij de ingang schijnbaar.
    Veel byzonders vond ik niet in het boekje zitten trouwens..

zo....weer ff wat films en serieus downloaden ;) :D whiehaaaaaaaaaaaaa

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Maar Snoop, ben je uit je nest? :confused:

:) :) :) :) :) :) :)

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    haha grapjas! En weet je wat ik net gedaan heb de rijschool opgebeld en as maandag om 9 uur ga ik weer voor woehoeeeeee!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Damn, wat spannend! :D
    Ohhh we gaan weer duimen!
    En jij aan de bananen! haha
    *ik voel een poke komen a.s. maandag* ;)

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    *ga nu ff alle dingen doen die ik moest doen vandaag* bye bye!

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Is helaas gewoon rijles haha nog een aantal lesjes en dan examen!

7. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hoi hoi,
    hier weer even een berichtje van mij. gisteren bij de vk geweest voor controle. ze merkte op dat mn buik erg gespannen was. heb ook geregeld last van samentrekkingen en dat ik helemaal een harde bal voel. ik moet dus rustiger aan gaan doen. gelukkig zit ik in de ziektewet en hoef niet meer in de zorg te werken. dit wil niet meer ivm bi maar ook mn buik gaat zeer doen. ben vandaag ook maar eerder weg gegaan want hield het niet meer vol. hang nu op de bank heerlijk. zo maar eens even chocomelk klaarmaken want jullie maken me allemaal zo lekker. haha.
    zal ook eens even kijken op hyves naar dat buddypoke gedoe. weet eigenlijk neit wat het is.maar daar komen we dan wel weer achter.

die oi oi tas is wel super gaaf maar pfff beetje prijzig. heb nog geen luiertas maar denk neit dat het zo'n dure word. haha.

8. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey meiden, ik ga ook naar de jg beurs zondag! We zouden eigenlijk vrijdag gaan, maar manlief moet onverwacht werken. :( Zondag is volgens mij het drukst, maar goed, we zien wel. Altijd gezellig daar. En lekker een cauzijsenbroodje eten! Haha

Heb vanmiddag mijn tweede gesprek gehad bij dat projectmanagementbureau. Is nog een heel gedoe. Ze zijn wel positief, maar willen me nog niet per 1 december aannemen ivm kerst en moeilijk moeilijk. Dan zou het 1 augustus worden, maar dat kan hij niet toezeggen omdat het zo ver weg is en hij niet weet of er dan niet al mensen me voor zijn geweest...pfff, wordt er echt een beetje moe van. Hij begon over eventueel mij een periode voor mijn verlof in huren via mijn baas, waardoor ik dus wel bij mijn baas in dienst blijf maar verhuurd wordt aan dat bedrijf. NEE zei mijn baas direct. Dus dat is ook geen optie meer. Nou goed, ik word GEK! En moet nu wachten tot na 10 november, dan hebben de partners van dat bureau elkaar gesproken. Nog even wachten dus...wat een gedoe zeg, als je zwanger bent! Ik denk dat als dit het niet word ik lekker ga wachten tot die 2e uk er is en dan pas rustig ga zoeken. Ik word hier helemaal onrustig van. En baal dan weer dat ik zwanger ben, terwijl ik HARTSTIKKE BLIJ ben! Ik laat het even liggen.

En nu weer aan het werk voor mijn baas! hihi.

9. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @mamakitty, onwijs COOLE tas trouwens! Die wil ik ook wel! Verkopen ze die op de beurs?

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ***BUDDYNIEUWS!!!!***

Kreeg net te horen van Dancinglady dat dr 20 weken echo goed was! :D
    Ze gaan nu lekker geboortekaartjes kijken, dus ze is wat later terug, maar zo hoeven jullie je niet druk te maken. Meer verteld ze later zelf.

Dochterlief en ik hebben net lekker cakejes gebakken, groene glazuur erop gedaan en boerderijdieren erop (was een pak boerderijcakejes bakken voor kids)....erg leuk geworden!
    Zal zo een foto maken en straks erop zetten!

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Weet ik niet. Ze staan iig wel op de beurs zag ik, hoop dat we korting krijgen daar ;) hihi

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ohhhh ik dacht dat je examen alweer aangevraagd had joh ;)

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nou, rustig aan doen jij dus ;)

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wij gaan zaterdag.

Hmmm das minder nieuws zo...ja logisch ergens dat ze niet echt staan te springen om je direct aan te nemen (moeten ze meteen je verlof betalen enzo) maar voor jou ist niet leuk zo nee.
    Misschien idd beter voor jou (ivm stress) om te wachten tot de kleine er is.

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    \

haha nee zo snel gaat dat helaas niet, gaan we vlg week aanvragen en zal dan ergens in decemer pas zijn.

Fijn dat de 20wkn echo van dancinglady goed was!

Ga nu even stofzuigen....

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zo daar was ze weer. even met schoonmams en schoonzus naar de winkels geweest ik krukken en hun tillen voor kimi, goed geregeld..ben nou wel moe want was een beetje ver krukken, maar ja schoonmams loopt ook met kruk en schoonzus is van haar verzorg paard afgevallen en heeft gekneusde ribben, ik dacht rolstoel duwen is dan vast geen succes.

Wat een gedoe met dat wel niet aannemen zeg daphne, zo weet je ook niet waar je aan toe bent.

Mag ik ook een ccakeje mamakitty. hihi :) met warme choco en slagroom! =D>

@snoop: goed zo lekker doorgaan meid..volgende keer slaag je wel hoor anders zullen we je examinator even laten schikken. alle maart mama's om hem/haar heen :) :) .

@ muppie: OO denk omjezelf he! Lekker rustig aan doen vanaf nu..
    Waarschuwing buddypoke is verslavend... hihi.

Martin is echt goed, hij heeft op zijn werk al gezegd dat het waarschijnlijk laat is voordat we terug kunnen zijn en dus niet meer terug komt. Ik zie de jg beurs steeds dichterbij komen. :D :D :D

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zo meiden... alles wat chocoladebruin moet in de babykamer is nu bruin ;)
    En nu twijfel ik of ik er wel blauw bij moet doen... tLijkt nl. zo met het cremeachtige wit ook al heeeel mooi ;)
    Maar dochterlief wil er lichtblauw bij... ;)

Ik heb zin in nog een bakkie chocolademelk... maar ik denk dat ik em voor vanavond ga bewaren ;)
    Moeten wel een beetje pas op de plaats houden natuurlijk...

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wish ik neem die chocomelk wel hihi.

ja is vast mooi creme en chocobruin, maar ja het is een blijft een jongenskleur blauw...

19. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hey kletskousen!
    Haha, vind het altijd erg leuk om alle berichtje te lezen, dus ga vooral door. :D
    Ik ga even een uurtje zwangerschapsfitnessen.

Groetjes Judith

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    zo heb vandaag toch nog een hoop kunnen doen ;)
    Ga nu naar me werk, even een avondspreekuurtje bye!

Deel Deze Pagina