Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ja he?

2. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Heeft iemand "Happy feet" gezien? Ik had het nog niet eerder gezien en het is op tv op dit moment.
    Ik begon bijna te janken... Leuk he dat zwanger zijn?! lol

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    nog niet gezien...en als ik jou zo lees, zal ik dat ook nog maar ff niet doen ;) :)
    ja, heeeeeerlijk al die hormonen!

4. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ohhh, heb net weer één van de vele leuke dingen van zwanger zijn ontdekt. Lekker 1,5 u samen met mijn dochter op bed gelegen en samen lekker getukt. Op één of andere manier geef je daar anders toch niet zo aan toe en nu dus wel... heerlijk! Nu snakte ik er echt naar, kon mijn ogen niet meer openhouden... als dochterlief niet wakker werd was ik nu geloof ik nog aan het tukken ;)

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik heb vanmorgen ook lekker tussen m'n kids geslapen ;) Zij dvd'tje kijken en ikke tukkie doen ;)
    Ben benieuwd wanneer het ze gaat opvallen dat ik werkelijk elke dag moe ben! :rolleyes:

6. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Dit is helemaal nieuw voor mij!
    Ik klaag niet hoor. vind het wel fijn dat ik al ie veranderingen opmerk.

Het regent hier momenteel pijpestelen. Zware onweersbui. En ik heb over een aantal uurtjes een bbq...

Oei, de electriciteit viel ff uit. het gaat echt flink tekeer hier!

7. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hahah, tezzz, die van mij is nog te klein om dat te beseffen. Maar ze keek mij wel raar aan toen ik haar in ons bed legde en naast haar ging liggen ipv in haar eigen bedje. Was het eerste half uur één groot feest! Maar daarna rustig in slaap gevallen en nu net samen de deal gesloten dat we dat de komende 8 maanden nog vaak gaan doen! :D

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lynnami: hier is het over het algemeen ook pijpestelenweer :(
    Dacht dat in Florida de zon altijd scheen? ;)

9. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @lynnami, ik wilde net vragen waar woon je want hier schijnt de zon dus misschien komt het nog goed. Maar toen zag ik dat dat net iets te veraf is. Zit alleen maar een oceaan tussen :D

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Sofieke: een tip: doe het niet te vaak, want dan wennen ze er teveel aan en willen ze niet meer in hun eigen bed tukken. Ookal is het heeeeeerlijk! ;)

11. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ tezzz : Ja daar moet ik wel mee uitkijken. Maar zo af en toe een keertje in het weekend moet kunnen hoop ik. Hou oud zijn jou kids?

12. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

nee hier schijnt ZEKER niet altijd de zon hoor. Maar wel heel veel. Maar we hebben heel veel zware buien die dan 10/15 minuten duren. en dan komt de zon weer terug. Vooral nu in het Hurricane seizoen hebben we heel veel regen.
    Speaking of... Ik ben vorige week door New Orleans gekomen en het ziet er nog steeds niet goed uit. Ik was zelf aan het rijden, dus kon moeilijk foto's nemen. Heb er een paar...

13. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Lynnami, had ik nou niet gelezen dat de eerste orkaan eraan zat te komen? Toch wel gevaarlijk die dingen. Hebben jullie er al eentje meegemaakt?

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Sofieke: Mijn dochter wordt begin oktober 7 en mijn zoon is afgelopen januari 4 geworden.

@Lynnami: New Orleans heeft ook een zeer zware slag gehad. Zal nog wel een poos duren voor alles weer hersteld/opgeruimd is :( Kende je nog mensen in dat gebied?

15. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    @Lynnami : het valt me nu pas op dat je in Florida woont. Ik ben HELEMAAL weg van florida! ben er 4 x op vakantie geweest en zou nog wel 10 x willen gaan...

16. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

@ Sofieke, Orkaan Bertha is op dit moment richting North-Carolina aan het gaan. Wij zitten verder naar het zuiden. Je kan Panama City, Florida googlen.
    En nee zolang we hier wonen hebben we er gelukkig nog geen over ons heen gekregen.

@Tezzz Ik ken er een paar mensen, maar die hebben er niet teveel onder geleden.

Oh en de bui is alweer over.
    We hebben wel veel tornado waarschuwingen hier. Maar ik heb de indruk dat ze soms een beetje overdrijven hier... Als ik een leuk programma aan het kijken ben komt er ineens een sirene op tv en dan een stem die zegt wat en waar de waarschuwing is. Erg storend...

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tja...hoort bij amerikanen denk ik he? Dat overdrijven ;)

18. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Heb een nieuwe foto in mijn album.
    Ik bij de Alamo in San Antonio...

Voor de mensen die niet weten wat de Alamo is:
    De Alamo was eigenlijk een katholiek missiegebouw in San Antonio, het centrum van de Texaanse Onafhankelijkheidsbeweging.

Op 23 februari 1836 overviel de Mexicaanse generaal Antonio Lopez met 5000 soldaten het stadsgarnizoen waar slechts 180 tot 200 Texaanse strijders gelegerd waren. De beperkte groep Texanen trok zich terug in de Alamo. Ze zouden zich niet overgeven en de belegering zou tot 6 maart duren. De Texanen geraakten zonder munitie en werden daarop door de Mexicanen bestormd. Alle mannen werden gedood.

En even ter info. Een familielid van mijn man was een van de 180/200 Texanen. Zijn naam is Gregorio Esparza. Dus voor mijn man heeft het erg veel waarde om eens in de zoveel tijd eens naar de Alamo te gaan.

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Haha, heb de vuilnisman al in elkaar gebeukt en geroepen blijf met je tengels van die Kliko af.. nu kan de postbode ook nog op speciale behandeling rekenen :)

20. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    He wat leuk, ik ook, het is echt mijn levenswerk, zou niks lievers meer willen doen ;) !

Liefs Amanda

Deel Deze Pagina