ps ik zag heel duidelijk net thuis hier op de tv tussen de twee gestrekte beentjes iets zitten, volgens mij is het jongen wat denken jullie?
Ik ga tussen 21 januari en 3 februari met verlof. Merk wel dat 40 uur p/w best veel is en 6 weken ervoor lijkt me heerlijk.
@Mieke, ik zou het niet weten, heppie foto? @Wish en Naduah, gefeli met de 21 weken dames! @Dancinglady, ja erg raar dat die site voor tickers het ineens niet meer doet, mja, dan deze maar...moet wat Gelukkig ben je van de blaasontsteking af. Ik laat morgen ff checken. @Naduah, hoe was de jonge gezinnen beurs? @Chrissie, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kerst! My favourite time of the year! (in de zomer worden ze al gek van me hihi) Have fun bij de echo meis! Qua zwangerschapsverlof: geen zorgen hiero, ik ben thuisblijfmama, dus ik heb denk ik al een beetje verlof?
Hallo meiden,' Ik heb alle pagina's bijgelezen weet ook niet alle namen meer, maar alle meiden die goed nieuws/zoveel weken mijlpaal/ weten wat het is/nieuw huis gefeliciteerd . @bamjolin: Zijn ze helemaal van de pot gerukt om te zeggen dat het tussen je oren zit. Van mij hadden ze door de pot kunnen zakken. Niet meer werken als je kan en inderdaad gesprek met arbo aanvragen, ze moeten het werk wel aan je aanpasen zo niet. jammer dan voor hun en de ziektewet in. @mamakitty: we zijn benieuwd wat de gyn . ervan vind. Maar een keizersnee keue is geen watjes keuze hoor! Even een update van ons gesprek in het AMC, we weten niet wat het is, geen echo gedaan allereerst. Daarbij valt het gelukkig mee, ik gebruik de goede bloedverduners, want er komt dus helemaal niets bij de baby. wat betekend dat ook een meisje het aan zou kunnen om met een evt. vacuum geboren te worden. Ze kan wel wat blauwe plekken (lichte bloedingen onderhuids hebben, maar dat gebeurd normaal ook wel eens, is geen probleem). Als het een dochter is moeten we wel bij het hielprikje en navelstopje kijken hoelang ze nabloed, dat kan ons een aardige indicatie geven van de ernst van het draagsterchap. Zoizo wordt met 3 maanden getest wat haar stollingsfactor is. Het is wel zo dat mijn sneller stollende bloed de heftigheid van de lage stollingsfactor minder maakt, dus bloedsgewijs zijn we een prima paar: zei de dokter. Na de bevalling/borstoeding gaan ze onderzoeken bij mij wat mijn erfelijk matriaal is.( met name i.v.m. eventueel factor V leiden). Zo weten jullie weer hoe het gegaan is.
@Mimi, ik begrijp het niet. Ze gaan nu dus NIETS doen, onderzoeken of wat dan ook? Of kan dat gewoonweg nu niet? En wrom geen echo? @mieke, sja, dan kan ik ook niet oordelen zo he Het zou kunnen dat je IETS ziet tussen de beentjes, maar dat kan vanalles zijn, navelstreng, piemie, schaamlipjes, handje (net erachter).....dus geen idee.
Goede avond dames, ik heb even snel 2 pagina's teruggelezen en lees gelukkig geen narigheid ! O Ik heb vandaag wel wat vervelends meegemaakt want ik ben overblijfjuf, en heb tijdens het overblijven een keiharde bal (jongens groep 8 waren aan het voetballen) in m'n buik gekregen. Ik stond krom van de pijn, en de tranen rolde over mijn wangen. Oei.. wat deed dat zeer zeg. Natuurlijk schrokken de kids zich ook rot en sommige dachten zelfs, die het niet gezien hadden, dat ik ging bevallen. Ik was echt in tranen van de pijn en schrik natuurlijk. Gelukkig zakte de pijn na zo'n 10 minuutjes en heb ik voor de rest van de middag het maar even heel rustig aangedaan. Inmiddels gaat het weer een stuk beter. Ik had nog wel even getwijfeld om de verloskundige te bellen, maar voel mij dan zo overbezorgt dat ik het maar niet gedaan heb. Stom, ik weet het. En ik weet ook dat ik er altijd terecht kan, maar het voelde nu eenmaal zo.. Pgff.. die hormonen ook !
ze hoeven geen verdere onderzoeken te doen omdat het alleen na de geboorte uitmaakt wat het geslacht is ik mag van beide "gewoon"bevallen, ondanks de kans dat er sneller naar kunstverlossing wordt gegrepen. Ze kunnen in de buik niet onderzoeken hoeveel stollingsfactor de baby (meisje) heeft, dus dat moet toch wachten tot na geboorte. Geen echo omdat het nu dus niet medisch noodzakelijk is om voor de 20 weken echo te weten wat het is. Beetje duidelijker zo?
@Blue, gadverdamme meid! Das kl*te zeg zo'n bal keihard in je buik! En je moet gewoon de vk bellen hoor! Dan mag je vast ff hartje komen luisteren (of had je een angelsounds?). @Mimi, helemaal duidelijK!
gelukkig, mama kitty. Wel jammer dat we nu nog even moeten wachten , maar ja ik ben veel blijer met het nieuws dat het allemaal niet zo moeilijk gaat worden. Dus dan wacht ik wel braaf tot 14 nov. hihi
ha dames, pfff wat een berg pagina's weer zeg, zo snel ik heb kunnen lezen alleen maar goed nieuws, dus gefelici allemaal! bleu wat vervelend zeg, wel schrikken hoor, ik zou miss toch nog even bellen hoor, kijken wat ze er van zeggen bij de VK, je bent heus geen zeur....ik ben ook niet zo van het bellen hoor , maar soms moet het. rustig aan doen he? over verlof, als het goed gaat heb ik 12 feb mn laatste dag, dat is 4 wken van tevoren, hierna ga ik 2 dagen werken, heerlijk lijkt me dat! oja ff wat anders wij krijgen 5 dec de sleutel van ons nieuwbouwhuis! YES.. .eindelijk weg hier uit die tijdelijke woning waar nix van mezelf is...eerst nog wel even aan de klus, huis wordt nl geheel casco opgeleverd, maar voor maart zitten we erin hoor! en last but not least....morgen de echo, superspanned vind ik dat, denk elke x van onee, strax is er iets niet goed, pfffff dit wordt een kort nachtje vrees ik. toedels!
20 weken echo is super! Ze is een voorbeeldige patient. Op mijn site mijn update. Foto's plaats ik in het album hier. Nog steeds een meid hierzo! Hihihi
Chrissie, fijn dat de 20 wekenecho goed bevallen is. En ladies, thx ! Ik ga nu m'n bedje in, t.v kijken. Even lekker liggen en ontspannen.. Fijne avond, en voor ieder die morgen een afspraak heeft heel veel Suc6 ! genieten maar..
yep, ik mag ook weer aanvragen bij het uwv Heb de vorige keren aardig wat geld terug gekregen, dus gaan we ook zeker weer doen!
@Mieke: tjee, durf het je niet te zeggen hoor. Je beeb ligt wel ongeveer in dezelfde positie als de mijne, dus als het bij jou een jochie is, is het bij mij ook zo denk ik Maar voorlopig hou ik het toch op een handje of stukje navelstreng die er net voor ligt.