Hoihoi, Langnie wezen gluren zoals gewoonlijk. Lees soms mee, maar reageren doe ik weinig. Hoop da alles goed gaat verder met jullie en de beebs! Ik ben inmiddels ook al op de helft, godzijdank. Ik ben heel blij, mn beebje is ook lekker druk bezig! Dames die echo hebben: succes en hopelijk goed nieuws! Groetjes
Goedemorgen meiden, Iedereen met een afspraak of een echo veel plezier! Ik ga lekker naar de jonge ouders beurs heen over een uurtje dus lekker vroeg weg.. hoop dat ik er een beetje optijd weer ben.. kan ik lekker vroeg onder de wol kruipen..haha Fijne dag vandaag meiden!
ik las bij vele dat bij de echo's die kleine vanalles deed. Is mijn kindje nou zo rustig of is er iets mis mee? Alle echo's was ze gewoon aan het slapen. Af en toe wat trappelen of een handje dat bewoog. Voorbeeldig voor de gene die de echo maakte maar ik vond het jammer. Geen koppeltjes duikelen enzo. Ik ben eigenlijk een beetje benauwd dat de kleine straks verlamd is ofzo. Dat het gewoon al die tijd niet opgevallen is en dat het blijkt dat de armen of benen het gewoon niet doen.
Hey dames, Voor degene met een 20 wk echo: heel veel plezier he en natuurlijk ook veel plezier bij de VK! Bedankt voor de felicitaties, chrissie wat en gaaf plaatje hihi Ik reageer later even uitgebreid op jullie berichten! Ik moet even aan de slag met porselein verf vinden, waaaaaaaaaaaaar heb ik het gelaten Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden, Voor iedereen met echo's heeeeeeeeeeeeel veeeeel plezier en alleen goed nieuws willen we.. @chrissie: Geen zorgen maken, het ene kindje is druk en het andere rustig.Voordeel voor jou vaak blijven ze na de bavallng ook ongeveer zo. Dus ik mag wel 100 uur slaap in gaan winnen, Heb ook zo'n druktemaker, waarvan zelfs de vk van vind dat hij/zij druk is..haha, lijkt op mama. Martin (mij n man) was ook altijd zo rustig in de buik , zei mijn schoonmams en hij is nu nog de rust zelve, ook als klein kindje. @ snoop: ja ik ben ook gastouder en onthou dat soort dingen (als uwv /belatingdienst) gewoon makkelijk. Je kan dus gewoon een ZEZ uitkering aanvragen zelf voor het gedeelte van gastouder via www.uwv.nl en je WAZO uitkering van de dierenarts wordt (waarschijnlijk) door de dierenarts aangevraagd, kan je gewoon vragen. Je kan ook een brochure over ZEZ uitkering van downloaden/bestellen op uwv.nl Ooo ik heb zo'n zin in vanmiddag, lekker naar de lommerbergen, heb gister gebeld ik zag dat ze 2 verschillende huisjes hadden. 1 met hoekbank en ligbad en 1 met losse bank/stoel en douche. Dus wou even regelen dat we die met ligbad reserverden, maar die hadden we toevallig al toebedeelt gekregen. Scheelt weer 14 euri voorkeurskosten. Moet nog wel veel doen vandaag... tassen inpakken, vaatwasser doen, bed leeghalen, kan die mooi luchten, eigenlijk nog even vegen maar dat weet ik nog niet zeker en dan hond wegbrengen naar pap en mams,martin ophalen en rijden maar .. hihi Ik lees terug wat ik moet doen en denk voor de meeste mensen is dat 1 uurtje werk. ach ja ik ben er de hele dag zoet mee, met ingelaste pauzes.
Murnin' @Chrissie, fijn dat de echo goed was en wat een mooie foto's! Ennuh dat je meisje zo rustig is...wees blij! Zegt vaak ook wat hoe ze UIT de buik zijn hoor. Mijn dochter was erg druk in mijn buik en is nu zoooo druk dat wil je niet weten! Zoonlief is zelfs nog drukker dan mijn dochter, dus ik maak me nu al zorgen om mijn rust @Mieke, ik zie niets op de echofoto zo. @Wishgirl, Shenoby en Marr, veel plezier bij de 20 weken echo! @Wishgirl, ik zie dat ik voor 1 nov nog sta met de echo bij de leerlingen, zoals je weet gaat die niet door. AUB verwijderen uit de lijst. @Joyce1982, suc6 bij de vk! @Mimi, alvast heel veel plezier in de Lommerbergen! @Majo, ik ben het helemaal met je eens. (zie lounge, mr. Rouvoet) @Lin80, suc6 bij de fysio! @Mommy2be, gefeli met je mijlpaal: over de helft! @Miinicole, have fun op de beurs en laat ff weten hoe het was! @Iedereen, fijne dag vandaag! Dochterlief hoefde vanmorgen niet te eten thuis, ze mocht op school eten, nationaal schoolontbijt! Zo wat een stress minder zeg zo op de vroege ochtend! haha! Mijn dochter eet en drinkt heel slecht (al van baby af aan) en normaal is het 's morgens altijd een strijd om haar wat te laten eten en drinken en nu hoefde dat eens niet en konden we 20 min later ons bedje uit! Ze kwam om half 8 bij mij in bed (was wakker) en we hebben heerlijk liggen knuffelen! * voor de mede hyvers, ik zet wat foto's van het ontbijt van dr op de site, ze heeft een zwarte trui aan * ***Edit: het duurt zoals de laatste keer weer ff voor de foto's goed op hyves staan*** xxx
welkom yoehoe. wat leuk dat je nu een meisje krijgt, meer sooorten zijn er niet . hihi Ik ga maar ee beginnen met wat ik moet doen vandaag. . ben beetje lui op het moment. Ik heb trouwens het idee dat mijn buik de afgelopn 3 dagen behoorlijk gegroeit is. hihi.
Welkom! We hebben een topiclijst en een onlinelijst (die je via internet altijd bij de hand hebt). Wanneer je op deze lijsten wilt, moet je voor de online lijst mij een pb sturen met je gegevens en voor de topic lijst naar Wishgirl. Hier de link van de online lijst, kun je ff een kijkje nemen: Link naar mamas maart 2009 ONLINE lijst: mama's maart 2009 lijst
haha , ik dacht dat ik mijn berichtje schreef ik wil yoehoe nog iets vertellen, maar wat ook alweer. o ja als ze in een lijst wil... Maar mamakitty deed het al..
@Lin80 - Oooh lekkere massage Ik hoop voor je dat het je gaat helpen meid. Ik zit zelf hier ook met bi en een staartbotje wat weer behoorlijk komt op zetten... Ik krijg ook veel meer last nu hoor... Maar ik laat me niet kennen! Maar ja.. ik heb het ook alweer 7 jaar.... en dat het nu dan weer erger wordt is logisch natuurlijk... Succes vanmiddag meid! En dat je buik een groeispurt aan het maken is kan heel goed hoor... De gyn en de assistentes zagen het gisteren bij mij meteen... Zeiden meteen: Zooo je buik heeft een mooie inhaalslag gemaakt zeg! Heb jij hetzelfde als ik @Mommy2be - Dank je wel... spannend vanmiddag die echo best wel hoor.. Al zei de gyn gisteren: "Die echo morgen is veeeeeeel mooier dan 7 jaar geleden hoor... Apparatuur is zooooo veel mooier nu...! Echt zo van: maak je geen zorgen had ik het idee... Lekker van genieten! Zit wel goed Ik ben er ook veel niet hoor... Ik ben veel met de babykamer bezig... met de auto... met de rest van de dingen in huis... Tis druk hier! maar ja... moet allemaal wel gebeuren nu... Straks in die laatste maanden laat ik het niet op aankomen... Maar ik merk wel idd dat als je niet veel komt en niet veel schrijft je ook niet zoveel meer mee krijgt en dat is wel jammer... En als ik savonds kijk en er zijn pagina's vol geschreven zakt me de moed in de schoenen Maar wat ik wil zeggen is... geeft niets... Ik snap je volkomen! En ik hoop ook dat het met iedereen hier en de beebs naar wens gaat! @Miinicole - Als je dit leest ben je al weg denk ik naar de beurs... Ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt meid! Ik zag het geloof ik gisteren nog even op tv... Was gewoon een file aan buggies... Niet leuk meer... En ze hebben ook geen leuke aanbiedingen laten zien.. Zeiden zelfs dat het best allemaal nogal prijzig was daar! Maar ik hoop dat je met leuke dingen thuis komt meid... en dat je het leuk gehad hebt... Want dat is het belangrijkste natuurlijk! @Chrissie... Alle beebs zijn verschillend meid... Tzijn kleine mensjes in wording he Ik snap je bezorgdheid.. maar je hoeft je echt geen zorgen te maken... Je hebt gewoon een heeeeerlijk relaxed rustig beebje! Een slaapkoppie
@ yoehoe als je dat url=http://www.zwangerschapspagina.nl] weg haalt uit je profiel, danstaat je banner ook in onder je bericht en hoef je niet opzij te scrollen..
hihi.wij zijn goed mamakitty oo ik ben een luiwammes.... zit nu chocopinda's te eten met laptop op schoot en heb echt geeeeen puf om die stomme, rot vaat waser te doen. bah. Zo dat moest er even uit. TAs inpakken is niet erg dat is vakantie voorpret. Ik zal jullie wel missen hoor mijn dagen daar. Mijn mannetje zei al neem je de laptop niet mee, ik nee heb toch geen internet en is de bedoeling dat we samen vakantie vieren. hij zegt o ik dacht leg mijn tel eraan (met internet) en dan kan je forummen.. hihi lief he Maar als het te erg wordt pak ik zijn tel wel en dan kom ik daarmee kijken op forum..