Dank je wel tezz.. Best bijzonder want mijn plecenta ligt voor en ik voelde de kleine helemaal rechts in mijn baarmoeder. een paar keer het zlefde doffe duwtje. Dus waarschijnlijk om de placenta heen.. hihi. Zo is een kleine hele erge druktemaker erg makkelijk, beweegt waarschijnlijk zoveel dat ik ondaks de placenta hem/haar goed kan voelen.
@Princess, suc6 weer in Tjechië! Enik hoop ook dat mijn bekken me morgen een dagje uit gunnen @Marr, fijn dat alles goed was! @Shenoby& wish, suc6 vast! @Mimi, super! Lekker genieten van dat geschop! Ik heb de placenta ook voor een voelde lange tijd alleen links onderin geschop etc, maar nu schopt ie gewoon door de placenta heen hoor haha! Voel hem nu overal. @Tezzz, ja idd voor rust en veiligheid voor de kids ben ik ook blij met het durp, maar ik mis de winkels zoooo! Ik voel de kleine wel elke dag, zowat de hele dag Net dochterlief opgehaald met mijn ex (haar papa). Iedereen stond heel raar te kijken op het schoolplein...ja ze hebben me wel eens gezien met mijn vriend en nu dus een andere man...zal wel weer geluld worden..maar goed. Dochterlief vond het heel erg leuk en daar gaat het om! Ze had lekker gegeten met het schoolontbijt! Ohh ik ben echt erg...ik heb de kerstkaartjes net al besteld via internet.....foto van ons 3, 1 van dochterlief en 1 van de echo van ons zoontje......samen op een kerstkaart, is erg leuk geworden....
mamakitty, dat geloven we niet zomaar dat die kaart leuk is geworden We willen wel een voorbeeld zien
uhm...kep ze nog niet binnen....en ik kan nu niet terug naar waar de kaart staat omdat ik m al besteld heb? :x ***edit, ik kwam erbij, maar kan de kaart niet kopiëren, dus kan m niet laten zien***
Zo, ik ben weer terug van de fysio. Hij heeft me weer gemasseerd, maar getsie, wat voelt dat vervelend soms. Kan niet echt zeggen dat ik er van geniet hoor, doet soms echt pijn gewoon. Maar 's avonds voelt het dan wel wat rustiger aan en slaap ik ook beter. (de dag dat het gemasseerd is) Dus het is voor een goed doel. Heb net ook even een stukje gelopen op de loopband daar. 2,5 minuut met 3 kilometer per uur. Voor de meesten van jullie is dat echt enorm weinig, maar voor mij is het erg veel vanwege mijn chronische pijnklachten en hoop dat ik er morgen geen last van ga krijgen. Anders zal ik nog minder lang moeten de volgende keer. Ik ga nu heerlijk bankhangen en een boekje lezen. (maar eerst nog ff het forum bijlangs.)
@ lin80: doe het verder maar lekker rustig aan inderdaad. masseren doet bij mij ook vaak onwijs zeer, voor mijn ischias. klink leuk masseren maar is iets anders als een ontspannende nek/schouder massage..
Mimi, geniet lekker van het geschop! Ik ben er vandoor, ik ben even de kou in, lekker naar mijn paardje met dochterlief! Tot later!
zo dames ik ga mezelf een schop onder mijn kont geven. moet nog steeds de tassen inpakken.. luie ik... spullen voor de hond pakken en dan hoppa weg. Dus ik wens jullie een fijn weekend allemaal en tot maandag avond/ dinsdag ochtend.... Ik ben er vandoor.
Goedemiddag ladys, @Tezzz: nou ik voel mn hyperactieve baby elke dag hoor, maar schrik niet als ik de baby een dagje niet voel ofzo. @marr: fijn dat alles goed is gegaan. De mijne was dus niet echt aan het chillen ofzo, ik denk meer aant dansen in mn buik @mimi: Heerlijk dat gevoel als ze schoppen, voel je een hele intieme band met je baby! @Wish&Shenoby: Spannend hoor.. ik wens jullie heel veel succes! @Princes: Fijne reis terug naar Tjechie @Mamakitty: ach meid toch, niet zo best met je bekken. Hoop dat het gauw verminderd! Beterschap i.i.g! Hee dames, wie draagt er al een meegroei bh? Ik vind het nog onnodig, maar aan de andere kant heb ik me laten weten dat normale beugelbhs niet goed zijn voor de melkkliertjes ofzo?
thanx! Ik draag een gewone sport bh. Beugels kan ik echt niet hebben momenteel en normale bh's ook niet...
Hey meiden! Ik had beloofd nog eens wat te laten horen, dus bij deze... Hier gaat alles prima. We hebben dinsdag de 20 weken echo gehad, en alles wat ze na wilden kijken, zag er prima uit. We wilden het geslacht nog niet weten, dus dit is nog een verrassing! Verder voel ik me nog steeds heel goed, krijg echt al een dikke buik... Vind het zelf wel erg leuk, dat iedereen het nu zo goed kan zien. Al wordt ik soms een beetje moe van al het commentaar op diezelfde buik, maar goed, dat hoort erbij zullen we maar zeggen! Hoe gaat het hier verder allemaal? Ik hoop goed met iedereen, ik lees stiekem nog heel wat mee met jullie! Steeds als ik mn ticker wil checken, lees ik wat pagina'tjes, zo volg ik jullie toch nog een beetje... Iedereen een fijne zwangerschap, en tot de volgende keer!
Heeee stelletje kletskousen! @mimi83, thx meid! had de hoop eerlijk gezegd al op gegeven maar nu ik dit lees moet ik het dus toch proberen Als ik nog vragen heb dan hoor je nog van me als je dat niet erg vind enne onwijs fijn weekend saampjes en ga er lekker van genieten! @chrissie, onwijs bedankt voor de kortingsbonnen zijn vandaag aangekomen! Enne gratis stuff komt jouw kant op @Yoehoe, welkom hier! @majo, dus voortaan kunnen we jou spuit 11 noemen haha zal het onthouden @marr, fijn dat de 20 wkn echo goed was! @princess,eetse vnv en alvast een goede reis! @mamakitty, wat een geweldige foto's weer Zo hier weer ff gewerkt, nog cadeautje gekregen van een klant (vorige week nogal vies klusje gedaan bij dr hond) om ons te bedanken erg lief. Vnv nog een spreekuurtje en dan weer heerlijk weekend!
Hey wat fijn dat 20 wkn ech goed was! Leuk is dat he als je eindelijk een buik begint te zien, het is bij mij nu voor de buitenwereld ook eindelijk zichtbaar.
Ik ga zondag! Ben heel erg benieuwd heb nog van niemand gehoord hoe het is namelijk maar dat kan ik morgen van jou horen niet dat ik niet ga als het tegenvalt heb de kaartjes al namelijk. Ik ga samen met een vriendin die heeft een dochtertje van bijna3 dus voor haar is het sowieso wel leuk denk ik met al die artiesten enz
Oh gaat de kleine meid mee? De mijne is bij haar vader dit weekend, dus kan niet mee, wel jammer voor al die shows, maar makkelijk voor ons daar Ik zalmorgen zeker ff laten weten hoe de beurs was!