Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    Hier heb ik ook last van gehad en het nu een middel van de dokter gekregen die heel goed werkt..ik had hier voor de zwangerschap ookal last van maar nu werd het wel heel erg..
    Je kunt altijd even met je dokter praten over wat het beste is.. zo doorgaan is ook geen pretje..

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Nee idd,slik liever geen middeltjes maar als het moet moet het.
    Heb jij er verder geen bijwerkingen van van dat middel, ook niet dat je nu juist heeeeeel snel moet hihi?

3. Miekie26

Miekie26 Actief lid

8 mrt 2008
    192
    0
    0
    Twente
    hoi allemaal,
    weer alleen maar goede berichten! Gefeli allemaal!

Snoopy ik kreeg het advies om een glas warm water te drinken dat zou je darmen ook prikkelen, misschien een tip? Anders toch even contact opnemen met de husarts want verstopping is geen pretje ;) Succes!

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Thx dat kan ik ook nog proberen!

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mamakitty ja hoor heb ik ook!
    Ik voel de kleine daar ook trappen, heel goed zelfs.
    De gyn zei wel dat de baarmoeder boven de navel uit stak, kan ik ook goed merken hahaha

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.157
    113
    Vrouw
    nee ik heb geen bijwerkingen en hoef ook niet heel snel.. het gaat nu weer zoals het moet.. ik heb het ook niet op middeltjes maar wil ook niet graag met pijn naar de wc.. soms zelfs met bloed..

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

goedemorgen dames.
    haha jullie raden nooit wat ik zo ga doen.
    Een KERSTBOOM uitzoeken.
    haha

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    hahaha nu al? :p

9. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Shenoby jij bent er vroeg bij dit jaar!

Snoopy balen zeg zo'n verstopping. Hopelijk helpt zo'n glas warm water. Ik eet zelf tegenwoordig elke dag onbijtkoek en heb gelukkig geen problemen. Misschien kan je dat ook proberen.

Ik vind een meeting een heel goed idee! Toevallig hadden kitty en ik daar pas over zitten chatten, maar we waren nog aan het nadenken over een locatie enzo.

Ik kan zaterdag de 29e wel, maar dan moet ik vrij vragen, voor mij is zaterdag ook een gewone werkdag. Dus een zondag zou net wat beter uitkomen. Maar mochten jullie de 29e af willen spreken dan zorg ik dat ik er ook bij ben.

Ik snap dat het voor mensen zoals lynnami en princess extra lastig is vanwege de afstand. Ik vind het leuk om als de baby's er zijn ook een keer af te spreken als ze er alletwee bij kunnen zijn.

Verder komen we allemaal uit een andere plaats in Nederland, dus de meesten van ons zullen wat moeite moeten doen om ergens heen te rijden. Ik vind het dat wel waard om jullie een keer te ontmoeten.

Misschien kunnen we deze keer in Delft afspreken en als de kleintjes er zijn weer meer een andere richting op?

Ik hoop dat het gaat lukken, want ik vind het een heel leuk idee :D

10. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Bam ik kan het gewoon niet geloven dat je nog steeds bloed hebt en dat ze niks hebben gevonden. Rustig aan he meid!
    En ben je toch gaan werken?

Nog even over mijzelf:
    Ik voel me nog steeds niet echt lekker, dus ik doe nog steeds lekker rustig aan.

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

utrecht mag ook wel ;)
    Geen probleem. Maar ik ken de weg niet. :(

12. shenoby

shenoby Niet meer actief

haha ja is wel vroeg idd.
    maar dit is bij een particuliere kweker.
    en als je een maand van te voren gaat zijn alle mooien al weg.
    nu hangen we gewoon onze naam eraan en halen hem vlak voor de kerst op.

nog 30 dagen en dan nick en simon! jeeeej heb er nu al zin in

13. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @MamaKitty: als het goed is komt je baarmoeder nu al enkele cm's boven je navel uit. Dus kan je hem best hoog voelen hoor! Je kindje volgt gewoon de weg die je vinger dan maakt. Wel erg leuk hoor!

@Wish: wow fijn hoor zo'n mooie echo en leuk dat hij bij jullie ook zolang duurde.

@Dancinglady: he meid rottig dat je nog steeds niet lekker bent. Ik voel erg met je mee. Al voel ik me nu stukken beter, ik weet hoe het was ;)
    Lekker rustig aan doen meid!

@Shenoby: haha heeeeeeeeeerlijk meid een kerstboom uitzoeken.
    Ik ben net als MamaKitty ook al een maandje in de kerst spirit. Ja erg he? :p. haha maar ik snap de reden dus heel handig! Veel plezier bij het uitzoeken!

Vandaag weer een mijlpaal, MANLIEF VOELDE DE BABY BEWEGEN!
    Hehe eindelijk. Haha dat heeft voor ons zo lang geduurd.
    Ik moest wel lachen, hij legde zijn hand neer. Dus schop....schop...
    en SCHOP! haha ik denk dat hij voelde dat het een grotere hand was dan de mijne en veel warmer. Net of hij wilt zeggen: Hey dat is papa!
    Daarna is hij weer rustig geworden. Maar toch ook leuk voor mijn man. :)

14. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Zo fijn hè... zo'n kleintje in je buik dat flink aan het trappelen is !
    Heerlijk... Ik kan daar echt van genieten. :baby:

Iemand :oops: vroeg om wat voor BH's we dragen. Ik draag eigenlijk al vanaf het begin (7 weken zwangerschap) meegroei BH's van de hema. Mijn borsten zijn namelijk wel 2 maten gegroeit, dus het was ook echt nodig.
    Nu, denk ik dat ik weer nieuwe BH's moet gaan halen omdat deze te klein beginnen te worden, maar twijfel om dan niet gelijk voedings-BH te kopen. :-k
    Bij mijn vorige zwangerschappen droeg ik de BH's op het eind trouwens ook tijdens het slapen, en zelfs met douchen.
    Dit inverband met hang (.)(.) :)
    Dus genoeg BH's in huis halen maar weer..

Over de meeting, Gezellig !
    Als de datum mij schikt, ben ik zeker van de party.. ! :whistle:

15. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    O'ja helemaal vergeten..
    Voor wie er naar de beurs gaan, HAVE FUN !

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ola ladies!

Terug van de beurs...
    We zijn misschien 1,5 uur binnen geweest....
    Vond er niet veel aan moet ik zeggen.
    Kep wel wat gehaald (natuurlijk hihi):
    -setje van Natusan
    -grote billendoekjes van Zwitsal
    -new born luiertjes van huggies
    -interactieve nijntje (koos vriendlief hihi)
    Verder veel folders etc gekregen.
    Wat betreft de Oi Oi verzorgingstas: de tas die ik wil is steeds al snel uitverkocht zei ze en ze belt of mailt mij maandag of de nieuwe lading binnen is gekomen, zo ja, dan krijg ik 20% korting (beursaanbieding) en als ik dat geld heb overgemaakt dan komt ie naar me toe. Nou en dat wil ik wel, want hij is zoooo mooi! Vriendlief vond hem ook helemaal geweldig!

We stonden in de file. Gingen om 09:30 weg hier en waren er pas om 11:00. Het was ook erg druk!
    Op de terugweg ff langs de mac gereden hihi...ik barstte van de honger! ;)

Dancinglady, ik ga je zo gelijk ff terug pb'en! ;)

17. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

@ Chrissie- Een stroller is een kinderwagen.

Hier verkopen ze bijna geen wagens met bak waar de baby in kan liggen dus zodoende dat we erover aan het denken waren om er geen te kopen totdat de kleine enigzins kan zitten/leunen in een "buggy".
    ALS we dus een kinderwagen kopen voor hij 6 maanden oud is zal hij hoe dan ook in de "maxi cosi" liggen/zitten die op de wagen geplaatst is.

Een vriendin van me belde me net wakker en vroeg of ik naar de film wil vanmiddag. Haar man (die me maandag komt helpen) gaat naar een football wedstrijd kijken en wij gaan naar Saw5 en daarna shoppen. :) Ik kan me nog wel een paar dingetjes bedenken die ik "nodig" heb voor de baby!

18. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé lieve meiden!

Ik weet dat ik hier niet veel ben, maar wil jullie toch even laten weten dat we vanochtend de 20 weken echo hebben gehad die echt prachtig was! Bij onze uk zit alles erop en eraan, dus we zijn helemaal blij!
    En.....we weten NIET wat het wordt ;) We hebben onze nieuwsgierigheid overwonnen, hihi. En eigenlijk zijn we nu heel blij dat we het niet weten, maar de nieuwsgierigheid blijft! :D
    Nu op naar de volgende 20 weken, JIHA!

XXX

19. Fijn dat alles goed was meid! :D

20. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Ohh.. Kitty, jammer zeg dat het tegenviel.
    En de tas uitverkocht, balen hoor !
    Hopelijk krijgen ze hem snel binnen.

Lyn, veel plezier.
    Een filmpje en shoppen is altijd leuk.

Joyce, Gefeliciteerd ! Met de goede 20-wekenecho.

Deel Deze Pagina