Gelijk heb je Daphne, het was ook wel leuk hoor en wat leuke aanbiedingen gedaan, maar had er meer van verwacht.... Maar have fun! Hihi we kunnen idd de kids wel bij mekaar zetten Kunnen zij mekaar vermaken hahahahaha Ik ga ook afsluiten! Hoop dat ik vannacht zonder pijn en gejank kan slapen.....................................TRUSTUH! xx
Zo heel ff snel want ben helemaal gaar na vandaag, @wish, jee meid wat heb jij een hoop geschreven vanaaf wat fijn dat je een babykamer hebt gekregen zeg ben benieuwd hoe die eruit ziet en hoop dan dat je die ander nog kunt annuleren. @chrissie, yep de babydump langs de A4 idd @mamakitty, thx voor de tip van de pinda's en je hebt pb terug @florida, nog gefeliciteerd met jullie huwelijk meid! Ik ga lekker mn bedje in morgen weer een drukke dag (jonge gezinnen beurs) Trusten!
Goedenacht dames, Ja hier schuilt weer voor vandaag een maartmama-nachtuil. Tis erg laat, maar ik kan niet slapen omdat ik ontzettend veel pijn heb bij mn staartbeen/stuit. Ik kan niet eens normaal liggen, dat doet zelfs pijn! Wat raden jullie mij aan? Ik heb vandaag niet zoveel inspanningen verricht, maar toch wel het een en ander gedaan. Als het nu al zo ernstig pijn doet, dan weet ik eerlijk gezegd nie of t zal verergeren naarmate ik steeds verder ben met de zwangerschap. Ik ga proberen slapen, hoop dat de pijn verminderd! @Wish, ik heb gereageerd op je topic & thnx dat je mij hebt verplaatst naar 21maart op de lijst, ik wilde je nog een pbtje sturen maar zie dat het al niet meer hoeft! Jij ook al bekkenpijn? Beterschap! @Kitty, pffffffff heb t met je te doen.. heb zelf ook ontzettend veel pijn en heb nu de neiging om te huilen maar ik probeer te volharden. Je moet rustig aan doe en denken aan je lichaam. Neem de nodige rust, je bent toch lekker huisvrouw! Ik zou gek worden als ik nog moest werken ofzo, hebben de werkende mama's dat niet? @Florida: van harte gefeliciteerd met je huwelijk. Nog vele liefdevolle, gelukkige en gezonde jaren toegewenst samen! En voor de rest: slaap lekker allemaal, ik ga proberen pitten! Groetjes
Goedemorgen! Als kersverse bruid wil ik jullie bedanken voor de felicitatie's! Was een hele leuke dag/avond geweest. Het was geen "complete"bruiloft hoor. Alleen om 17.00 uur getrouwd voor de gemeente en daarna met 35 man uit gaan eten.... Hoeis de jonge gezinnen beurs geweest? @mamakitty: heb je DE tas gezien/gekocht? vertrel vertel! Ben helaas niet zo actief met het meeschrijven hier. Maar ik log elke dag in, en lees ik hier mee Liefs, Florida
Goedemorgen allemaal, Vrijdag ben ik naar de jonge ouders beurs geweest en moet eerlijk zeggen dat het kwa spullen tegen vond vallen maar heb wel plezier gehad.. ben samen met een vriendin geweest en je weet hoe dat gaat.. Hier gaat alles goed.. voel de baby nu veel vaker bewegen.. en heb gelukkig nog nergens last van behalve de moeheid waar ik niet vanaf kom.. @Florida13; Gefeliciteerd! Ik vind het persoonlijk wel een leuk idee om samen te komen.. het makkelijkste is wel midden nederland denk ik.. zal even kijken als de definitieve datum bekend is of ik kan Fijne dag vandaag!
Goedemorgen dames! Ik snap er werkelijk niks van! Ik heb donderdag of vrijdag avond (dat weet ik even niet meer zeker) alles terug gelezen en op van alles en nog wat gereageerd. Nu wil ik terug gaan kijken waar ik gebleven was. Kan ik mijn bericht nergens meer terugvinden Blijkbaar is er iets niet goed gegaan dus! Maar ik reageer nu wel gewoon even op alleen gister en vandaag. ============================================================== Lynnami, En heeft de truc met het licht uitlaten geholpen? Geen kindertjes aan je deur gehad? Maar idd het is nooit fijn als je alleen bent, soms is het alleen niet anders natuurlijk, maarja op zo een avond lijkt het me extra niet fijn ! Is ie ondertussen weer lekker thuis? Hmm dat kinderwagen verhaal vind ik wat moeilijk, misschien dat je dan beter iets van een draagdoek kunt kopen. Zolang in de maxi cosi is natuurlijk niet echt bevordelijk voor het ruggetje. Als je nu een kinderwagen koopt die toch een heel stuk plat kan, kan je de kleine er misschien met een maand of 4 al inleggen, dat lijkt me beter dan de maxi cosi ! Ladylittleangel, Welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! Snoopy, Ik vind het een heel leuk idee, maar ik doe er niet aan mee ! Nouja, ik zit hier toch lekker een beetje anoniem te wezen als het ware. En ja, ook vind ik dat ik niet bij de ene meeting wel zou gaan en bij de andere meeting niet zou gaan. (het borstvoedingsclubje hier zegmaar, heeft ook weleens een meeting gehouden ben ik ook niet heen geweest, dus deze kom ik ook niet, sorry) Ook nog een andere rede, maar die houd ik een beetje voor mezelf ! Maar alvast heel veel plezier voor de meiden die wel gaan en veel plezier met het regelen van alles! Misschien is overleg met de huisarts wel op zn plaats ivm die verstopping, zeker als je normaal gewend vaker te gaan ! Bamjolan, Dat bloedverlies, wat zeggen ze daar bij jou over? (sorry heb ik overheen gelezen denk ik ) Wel gelezen dat je naar de gyn moest, maar het resultaat daarover eigenlijk niet gelezen. Ik heb echt al weken dat ik gewoon elke dag de hele dag door wat bloed verlies. Gyn kijkt nu elke controle of er ontsluiting is oid maar dat is steeds niet zo, hij zegt bij mij dat het komt dat de placenta erg laag ligt, door het groeien van de baarmoeder er scheurtjes in komen die gaan bloeden. Nouja gelukkig maak ik me er nu sinds een paar weken geen zorgen meer om, maar in het begin helaas wel! Ik hoop voor je dat het snel over gaat! Ow ik lees het nu, niks ernstigs op het moment! Dat is wel fijn eigenlijk! Wat lief dat je van de buren de wandelwagen gekregen hebt! Wishgirl, Fijn dat de echo super leuk was! En alles erop en eraan dat is wel heel erg fijn natuurlijk! En nog altijd een jongetje, dat is ook fijn! Zal best schrikken zijn als hij ineens een meisje bleek te zijn, niet dan? Haha! Wat super dat je een kinderkamer hebt gekregen zeg! Ik hoop voor je dat die andere nog af te zeggen is! Mommy2be, Hmmm, die pijn lijkt me minder fijn! Maar rustig aan doen meid! Wat betreft de uitgerekende datum, ik houd die van de gyn aan, dat scheelt 1 dag met mijn berekening, maar al vanaf het begin die van de gyn aangehouden dus voor mij is het niet zo vreemd ! Mamakitty, Oei die pijn aan dat bekken! Sterkte hoor! Wat fijn dat die kleine flink van zich laat voelen ! Leuk toch! Klavertje, Fijn zeg dat je man de kleine heeft voelen schoppen! Leuk hoor! Hier toevallig ook gister dat mijn vriend hem/haar voor het eerst heeft gevoeld! Vraag over behas, ik heb eigenlijk mijn gewone behas aan van voor de vorige zwangerschap en mijn voedingbehas. Mijn gewone bhs zijn met beugel, de andere zijn zonder beugels. Maar de meeste dagen heb ik de voedingbehas aan dat is toch even net iets makkelijker ! Voor de dames die ik nu gemist heb, sorry! Knuffel! (knuffel ook voor de rest natuurlijk! ) ============================================================== Hier is alles goed, een paar dagen wat minder geweest, niet echt goed in mn vel zegmaar. Gister heel veel twijfels over de borstvoeding. Maar vooral zijn we aan het genieten, van elkaar en van onze kleine purk! Ik voel hem/haar echt bijna elke dag, soms een dagje niet, maar dan vervolgens de volgende dag weer gewoon. Dus dat is echt wel fijn! Gister ochtend heeft Leander hem/haar ook gevoeld. Dat was echt weer heel bijzonder! Blijft toch allemaal steeds weer zo bijzonder! Vooral genieten dus! Liefs, Hanneke!
***OPROEP AAN ALLE MAART MAMA'S*** Ladies, i.o.m. Snoopy heb ik op de ONLINE lijst een pagina gemaakt over een eventuele meeting. Daar staat precies wat de bedoeling is. Wil je je opgeven, data doorgeven wanneer je kunt, een stad voorstellen of wat te doen met z'n allen? Mail of pb mij of Snoopy. Dan zet ik het op de site, en dan kunnen we met z'n allen bekijken wat we gaan doen en wanneer. Let wel: de datum wanneer de meeste maart mama's kunnen, die datum word het! (aub minimaal 2 data doorgeven wanneer je kunt, meer zou natuurlijk nog mooier zijn) Link naar mamas maart 2009 ONLINE lijst: mama's maart 2009 lijst
Murnin' ladies! @Bolbuikje, heb je al terug gepb't! Waarom heb je twijfels over de borstvoeding meid? Jammer dat je niet mee gaat naar een meeting Maar begrijp je wel hoor! @Snoop, have fun! @Mommy2be, ja ik ben huisvrouw en kan overdag gelukkig veel liggen (rusten). MAAR ik heb nog een dochter van 4. Die moet 's morgens naar school gebracht worden, tussen de middag ophalen, samen eten en wat spelen, weer naar school en om 15:15 weer ophalen (en 2 middagen vrij ook!). Als ze dan thuis is, wil ze aandacht van mama en dingen met me doen en spelen. Dus kan ik niet zeggen; ik rust ff, want das voor haar niet leuk. In de weekenden lukt dat overdag dus ook niet. Huishouden doe ik vrij weinig, ik kook nog, maar daar is zowat alles mee gezegd... *schaam* Vind dat vreselijk, maar ik trek het gewoonweg niet. Ik kan jou wb jouw pijn niets aanbevelen. Ja paracetamol proberen als het te gek word en verder overleggen met je huisarts en naar de fysio gaan misschien. Sterkte meid! @Florida, nogmaals: van harte meid! Super! Ennuh hoe je trouwt maakt toch niet uit meis, je bent lekker getrouwd en daar gaat het om! Ik heb DE tas gezien Maandag belt die vrouw me om te vertellen of de tassen weer binnen zijn (die gaan nogal hard zei ze) en dan krijg ik 20% beurskorting! Dus hopelijk belt ze me morgen snel en zijn ze dr! Vriendlief en ik zijn dr helemaal gek van, dus hij komt er! @Miinicole, fijn dat je het zo leuk hebt gehad op de beurs! Je kunt even kijken op de ONLINE lijst, daar staan gegevens over de meeting, en mag je even jouw wensen doorgeven, dan kunnen we met z'n allen kijken hoe of wat! @Dancinglady, hoe ist vandaag met mijn buddy? Nog steeds ziekies? Hoop van niet! @Bam, hoe ist nu met bloedverlies meid?
Daar was ik achter ondertussen ! haha! Meeting begrijp je gelukkig dat is fijn ! Nouja borstvoeding gaat niet echt over het geven van borstvoeding aan onze purk dalijk. Maar meer omdat Malou en Ruben ook nog steeds borstvoeding krijgen. Mijn borstvoeding is weer heel erg terug gelopen, al een week of 2 kolf ik als ik geluk heb 60cc-70cc per kolfbeurt. Malou drinkt sowieso niet meer bij me, dus die kreeg het al een tijdje alleen via een flesje. Ruben drinkt regelmatig bij me. Ik had dus echt gewoon besloten nu echt te stoppen tot hij gister weer bij me lag te drinken. Ik kreeg gewoon weer het gevoel dat ik niet mag stoppen zolang hij er nog zo van geniet. Dus het besluit is dat we nog even doorgaan ! Ik voel me eigenlijk wel goed bij dat besluit, maar toch zit ik dit weer met dikke tranen te typen ! Haha! Tis toch erg, hormonen daar gooi ik het maar op ! Liefs!
Ah meis toch... Ja ik weet niet wat wijsheid is. Ik heb zelf geen bv gegeven bij dochterlief destijds omdat ze niet wilde, dus afgekolfd bv gegeven en kunstvoeding (bv was ook maar een paar weekjes dat dat wilde). Dus kan je helaas geen tips geven of er echt over mee praten. Wil je wel zeggen dat het ook heel belangrijk is hoe JIJ je erbij voelt he! Jij moet je er goed bij voelen, das nog belangrijker denk ik, want als jij het met tegenzin gaat doen straks....lijkt me voor jou echt niet fijn! Suc6 meis! Nou ik ga me maar ff aankleden...Zit nog steeds in pyama hihi.. bye!
Dag dag, Even een heeel kort berichtje, Ik heb verder nog niet goed teruggelezen, want was de laatste dagen een beetje druk. Vandaag een kalm dagje. Mensen met goede uitslagen Fijn zo ! Princess: Goede reis en tot snel!!!!
Mamakitty, Geeft ook niks hoor! En idd als het voor mij echt niet meer fijn is ofzo dan is er maar 1 echte beslissing. Voorlopig gaan we dus nog even door en dan zien we wel wanneer we echt stoppen! Ik had gehoopt in ieder geval door te gaan tot de kleine geboren is, maar twijfel of we het gaan halen. Misschien als mijn productie weer omhoog gaat dat ik er weer wat meer lol in krijg zegmaar, nu is het ook steeds een teleurstelling zegmaar! Haha, jij ook nog in pyjama? Ik ook . Moet nodig eens gaan douchen eigenlijk! Doeidoei!
En dankje voor het luisteren naar mijn gezeur! Haha! En ik zal maar eens gaan douchen anders komt er niks meer van denk ik ! haha! Tot snel meiden! (kom vandaag of morgen nog wel weer kijken)
Geen dank meid, daar zijn we allemaal voor hier toch bij de maart mama's En je zeurt echt niet hoor! DOUCHEN JIJ! 8) Byeeeeee *ik ben dr ook vantussen!*
Dreamerfly, Rustige daagjes is heeeeerlijk! Hmmmmm, lekker helemaal niks hoeven en moeten! Fijne dag! Das toch fijn he! En ik ben weer helemaal schoon ondertussen ! Haha!