jij met je WII Thanx! En da meen je niet he hihi Maar als wij gaan verhuizen (hopelijk nog voor eind januari) dan gaat de inrichting eruit, we willen donker koloniaal alles.
Na goed kijken zijn die van ons net ietsje anders, maar het scheelt niet veel. Bij ons zit er halverwege een werkje in. Wij willen over een tijdje (als de financieen het toelaten) ook nieuwe stoelen, want deze zijn echt al oud en niet meer heel stabiel zeg maar.
je kan op de website van burger king zoeken naar vestigingen. http://www.burgerking.nl/main Ik verveel me! Er is hier geen F U C K op tv op het moment. Alles gaat over die K U T verkiezingen... Zelfs de film zenders hebben politieke films! AARRGH
Dat is wel belachelijk, ik zou daar ook moe van worden. Misschien een filmpje huren? Ik ga naar mijn mannetje, die heeft lekker de open haard aangestoken voor ons
Ja ik kan films huren via de kabel maar heb dat de afgelopen dagen al meerdere keren gedaan. Ik heb besloten om straks de hond mee te nemen voor een ritje en haar wat op het strand te laten rennen. Is het zo koud dat je de openhaard aan hebt? Ik keek hier net op de thermometer en het is op dit moment (9u 's ochtends) 20 graden buiten. de voorspelling is 27 voor vandaag. En kun je je voorstellen dat ik het de afgelopen dagen dus gewoon koud begon te krijgen?! LOL
ja dit heeft vriendlief ook al heeeel lang (ik ben bij hem ingetrokken) ik had zelf in mijn eigen huis ook grenen en dezelfde stoelen trouwens, maar we willen nu koloniaal!
ah...da wist ik al, maar dank Hmm ja was te verwachten he dat alles nu in het teken staat van de verkiezingen op dinsdag
Kom ik weer gluuuuuuuuuren! @Kitty: fijn joh dat je vriend zo behulpzaam is. Wat moet dat spelletje trouwens voorstellen? Ik ken het niet Waaaaaaah, wat heb jij een SCHATJEEEEEEEEEE! Zo haar wil ik echt een dikke pakkerd geven echt een lieverdje hoor! @Lyn: zo zo iedereen inmiddels rug en bekkenklachten niet echt om te lachen haha, maar goed.. denk dat alle maartmama's wel last hebben van zulke kwaaltjes. Beterschap, gelukkig heb je daarna lekker kunnen slapen! Vandaag weet ik niet echt wat te doen, gewoon een luilekker dag. @Dancinglady: ook al lekker spelletje gespeeld met je man leuk.. gezellie hoor! Ik lees de mac, hmmmmmmm heb zin in macfood.. kan zo 5visburgers achterover slaan!
Nog ff snel voordat ik offline ben: Wat toevallig zeg, deze stoelen zijn bij ons ook oude meubels van mijn man 8)
Dat spel is gewoon triviant, maar dan van Disney. Dus ipv gewone vragen, vragen over Disney films etc. Erg leuk voor de Disney freak (zoasl ik) Ja lekker wief he die dochter van mij! Ben dr zo trots op, ik moest dr gewoon ff showen! Vind je serieus die visburgers lekker? Raar wief hihi...die vinden wij hier smerig! Trouwens, de sateburger die ze nu als MacMomentje hebben is erg lekker! Geef je nog ff door of je naar de meeting komt?
Heeee meiden! Zo hier terug van de beurs en ik vond het wel gezellieg! Ben nu wel helemaal gesloopt maar ach haha. Voordeel was dat het de laatste dag was dus ze gaven makkelijker dingen weg. Wat ik heb gekocht: -aanbieding 5 leesboekjes voor 5 euro, alleen heb ik er 8 en een kleurboek (foutje geen idee maar vind het niet erg haha) -difraxspeentje voor 1 euro -abonnenment afgesloten van ouders van nu voor 20,25 inclusief gratis boek van woezel en pip en een tas vol leuke spullen twv 40 euro (in tas zaten buikband, mutsje,grote badeend thermometer, billendoekjes enz) En ik heb daarna het woezel en pip boek laten signeren door babette van veen Moet er alleen ff op letten dat ik zelf het abonnement stopzet als ik dat wil. Verder veeeeeel folders etc. En we zijn nog 3 x gratis op de foto geweest Maar was een geslaagde dag! Ben nu helemaal gaar haha
Ook wij zijn er de dupe van, mijn man werkt o.a. voor newsline (RNW) De ziel moet woensdag al 8 uur op zijn werk zijn, 9 uur uitzenden
Hay hay Ook ik ben net weer thuis gearriveerd na een dagje beurzen met mijn mams. Maar vond het super leuk. Wat een leuke aanbiedingen allemaal. Heb erg leuke dingen gekocht voor onze kleine meid. O.a: 3 leuke knuffeltjes van lamaza met luiertas. 2 speelgoed dingetjes van Vtech starterspakket van difrax leuk tutteldoekje van difrax luiers van huggies 2 bedrukte shirtjes van simply collors 2 schattige pakjes met korting van mij mams gekregen. buikriem ondersteunend 2 badstof hoezen voor verschoonkussen slaapzak fel roze met XXS Slaapzak met i love opa. Geweldig he was echt een gezellig dagje shoppen. jullie nog leuke dingen gedaan? groetjesss
Hoi, eindelijk weer eens tijd gehad om bij te lezen hier. Ik lig voor apengapen op de bank. Ben een weekend weggeweest met 12 vrienden. Super gezellig, maar stiekem iets te vermoeiend. Nog 6 nachtjes slapen en dan mag ik ook eindelijk naar de 20 weken echo!
Hahaha! Majo is hints aan het uitgeven... LOL Pas maar op dat er straks geen groupies je man staan op te wachten bij de studio!
hier ook een vermoeide beursganger! gekocht: - boekje woezel en pip, gesigneerd door babette van veen - aankleedkussenhoes -hydrofiele luiers blauw en groen -2 flessen -bakje om eten in te bewaren - pakjes drinken houder - nagelschaartjeset - eeeeeeehm weet niet meer De beursshopper, jongegezinnenpas en tas Veel blaadjes, folders enzo, dus komende dagen zoet met linkjes op internet te zoeken en blaadjes te lezen. Nu wel heel moe en een buik die gespannen aanvoelt, dus duik bedje in.