Voor zover ik weet is Zwitsal juist een van de goedkoopste. Ik heb goede verhalen gehoord over Neutral, Weleda, Sebamed, Zarqa, Jacob Hooy & nu dus Natusan , maar vooral Weleda en Zarqa vind ik erg duur... @Shenoby: Veel plezier!
Shenoby veel plezier met inrichten, geweldig! Kitty kip siam van Knorr? Is bij mij altijd zo klaar. En pasta gaat ook altijd lekker vlug. Pien fijn dat alles goed was met de 20 weken echo en dat het leuk was op de beurs. Linda ik zou persoonlijk juist wel een 20 weken echo willen als ik in jouw schoenen stond. Juist zodat de dokters klaar kunnen staan als er iets niet goed is. Maar gelukkig mag iedereen zelf de keuze maken en ik weet zeker dat het met jullie kindje ook helemaal goed gaat komen. Naduah beterschap meid! Balen dat je zo'n klote dag hebt. Mommy2be mijn man heeft de baby nog niet gevoeld, maar ikzelf voelde de baby reageren op mijn man En dat vond ik al heel bijzonder. Beterschap met de pijn in je rug! En ik heb soms dat ik me helemaal vol kan eten en soms krijg ik weer bijna niks binnen. Maar chocola gaat er ook wel goed in. Kitty ik kom even bij jou langs voor die toffifees Ik heb hier al regelmatig negatieve verhalen over zwitsal gehoord, dus had al besloten dat niet te kopen. Denk dat ik ook voor de natusan ga. Net heeft mijn baas gebeld. Een van de dingen die hij letterlijk gezegd heeft: Ik neem nooit geen vrouwen meer aan die zwanger zijn of zwanger willen worden. Ik zei, tsja dan kan je alleen maar oude vrouwen aannemen. Zoiets zeg je toch niet! Ik word soms niet goed van die man.
ff update van de meeting. In de online lijst kunnen jullie zien wie er tot nu toe meegaan en wat haar wensen zijn: Link naar mamas maart 2009 ONLINE lijst en meeting lijst: mama's maart 2009 lijst
Hmmm kip siam is ook lekker! Thanx Ennuh jij bent altijd welkom om toffifees mee te (vr)eten...al met je niet raar opkijken als ik tegen je grom als je ze wilt pakken Heel verstandig de Natusan Wat een eikel die baas van jou! Je zei al in je pb dat ie zo onbegripvol is, maar damn, zo erg! Vind het echt not done voor een baas om zoiets te zeggen!
Zo te zien hebben we al een gezellig clubje bij elkaar. Ik begin er al zin in te krijgen. Jullie ook?
Hahaha ik zie het al voor me een grommende kitty Ik ben er tegenwoordig op voorbereid dat mijn baas niet echt begripvol is, dus ik trek me er niks van aan. Maar ik noteer het allemaal wel. Wie weet heb ik het ooit nog nodig om tegen hem te gebruiken.
Ik moet over 5 min richting school, dochterlief ophalen en dan boodschappen doen...... Dus ik zeg vast bye bye! Zwaai zwaai! Trouwens die vrouw van de Oi Oi tassen heeft me nog niet gebeld Als ze morgen niet belt, bel ik haar woensdag zelf ff, ik wil die 20% korting!
SLIM! GRIJNZ, nou...pas had ik ook toffifees en zat vriendlief naast me, die wilde er 1 pakken en ik keek hem toch vuil aan! hihi hij pakte maar ff niets
Nou, kijk meiden, dit zijn nou de gesprekken die ik juist WEL wil lezen... gewoon lekker op iedereen reageren. Elkaar zoveel mogelijk helpen met adviezen etc! Zo ging het in het begin ook. @mommytobe) En tuurlijk wordt er ook weleens over ditjes en datjes gesproken buiten het zwanger zijn. Dat is niet erg, maar bovenaan zouden toch onze zwangerschapsperikelen moeten staan..... Heerlijk om weer te zien dat iedereen weer van adviezen wordt voorzien! Ga vooral zo door! Nou ben nog even werken en lees vanavond wel weer even verder!
Wie weet waar ik leuke hydorfiel luiers en monddoekjes kan vinden wil niet van de witte standaard en die van de hema vind ik niet zo. Zoek mij helemaal gek naar die dingen. vanmorgen maar tot half 6 kunnen slapen toen moest ik mijn bed uit van de pijn in mijn heupen, had overdag al wel veel last van mijn heupen maar dit tot nu toe nog niet. Wat kan het zijn? Onze baby is heel actief heel mijn buik schud als ik op de bank lig en ook voel ik precies waar de baby ligt met hoofd en billen echt leuk. Gisteren lag ik lekker in bad met een zwitsal eendje op mijn buik en de baby schopt het er af haha kleine eigenwijs krijgen wij!
Ik heb leuke bij de prenatal vandaan zou daar eens kijken. Leuk dat de baby zo actief is Jij bent trouwens de eerste van ons he een februari mama dus
Hallo Dames, Hier weer een lommerberger ganger (of mag ik het daar niet meer over hebben?) Voor degene die geen persoonlijke dingen meer willen lezen , dit stuk overslaan!!! We hebben dit weekend veel geslapen, gehangen, lekker gegeten enz. Martin is weer wat rustiger en ik ook. Heerlijk weekend gehad dus. Mijn bekken luisterden op de eeste dag na prima, dus dat scheelde. Nu even iets wat mij eigenlijk wel dwars zit en mij eigenlijk wel kwaad maakt. Ik snap prima dat het jammer is als er weinig gereageerd wordt op een bepaalde vraag. Maar is het ooit in degene die niet willen dat we het hier over andere dingen als zwanger zijn hebben opgekomen, dat voor sommige van ons die "kwaaltjes" 24 uur per dag aanwezig zijn en dus een heel wezenlijk deel van ons leven zijn sterker nog ik "pas op .. kwaaltje" kan niet meer als 50 a 100 meter lopen, en de einge die ik dus regelmatig spreek zijn mijn (schoon)ouders, (Schoon)zusje en 1 buurvrouw en man natuurlijk deze wil ik niet constant "belasten"met mijn bekken/ischias problemen en als ik hier even zeur over mijn bekken, wordt het wel begrepen dat is erg prettig. Daarbij als ik mij druk maak over mijn man die tegen overspannenheid aanloopt, heeft dat dus ook wel degelijk invloed op mijn zwangerschap ik de vorm van stress, harde buiken enz. Als er bv. een dialoog tussen mamakitty en mij ( waaar er gerust een hoop staan, dat weet ik) ja dan gaat het niet over de zwangerschap alleen, maar helpt het wel om lekker even te lachen enz. of om gewoon even bezig te wezen. Het lijkt mij niet de bedoeling dat je eerst je hele berichtje na moet lezen of er niets in staat wat onder "persoonlijk of niet direct nuttig"valt. Als ik een echte vraag heb zet ik heb in het daarvoor bedoelde onderwerp zoals gezondheid, zwangerschap, echo's/onderzoeken.. en ik vond het prettig om hier in een niet gespecialiceerd onderwerp even mijn hart te luchten. Ik zal zo even reageren op de rest, maar nu wordt het een erg lang berichtje..
Ik zag wel leuke luiers bij Ikea, maar ik moet zeggen dat ik niet echt goed het verschil weet tussen de luiers en monddoekjes,...