Oke daar had ik nou niet aan gedacht bedankt en het verschil tussen de luiers en monddoekjes is dat de luiers een stuk groter zijn meer niet hoor.
Zoals ik net al zei, reacties: mommy2be: Rustig aan doen he.. Inderdaad het huishouden wat verdelen en anders de zwaardere dingen uit handen geven. Florida: Gefeleiciteerd met je huwelijk ! Bolbuikje: Hoop dat het weer een beetje goed komt met de borstvoeding, fijn dat ruben er nog zo van geniet . Ik vind het knap van je dat je het zo lang volhoud en nu ook nog ondanks de moeilijk heden. =D> Dancinglady: we weten allemaal dat je je best doet omte reageren en dat wordt van mijn kant ook erg gewaardeeert. Wat gaaf dat je mannetje de beeb ook gevoeld heeft.. ikke wil ook. En jouw baas is een ei*el Lynnami: wat een heerlijk tempratuur bij jou.. het lijk mij ookerg vervelend om alleen maar dingen over de verkiezing te zien op tv. Lekker dat je mannetje mogen weer thuis komt. mamkitty: Rustig aan he , denk een beetje om jezelf. Inleiden is inderdaad niet prettig maar een kleuter eruit werken ook niet, hoe is het nu met de buik? Ik ben benieuwd wat ze vinde van de snelle groei? Shenoby: rustig aan doen hoor.. Marr: OOk de beeb gevoeld door vriendlief, herlijk. mannetje hier kan ook niet wachten. Pien27: gefeliciteerd met de goede echo.. heerlijk. Nadauh: wat vervelend dat storm steed wakker wordt , hoop voor je dat dat snel beter wordt. Ilona85: ehh.. babywinkels, ikea, zeeman, wibra enz. heeft dat soort dingen wel.
hey meiden! Ik vroeg me af of iedereen al bericht had gehad van de etos!? heb die box al een lange tijd geleden aangevraagd en een tijd terug zag ik ook dat er al mensen waren die bericht hadden gehad.. Ik nog niet! Is dat bij meer zo? gr. jvd
Maar laat voor de rest maar, ik merk alweer welke kant we opgaan.... Ik zal de discussie verder aan me voorbij laten gaan... dit was mijn laatste reactie erop en hoop dat we MET Z'N ALLEN gezellig door kunnen forummen!
@mamkitty: je kunt er zeker geen 2 bestellen he? grapje. Dus de tas viel niet tegen in het echt? Ik wacht maar braaf tot aan de kerstdagen, en dan hopen dat ik hem van mijn "man" (ahum, klinkt nog zo raar) krijg
Hier hetzelfde verhaal, heb het vanmiddag maar opnieuw aangevraagd, en hoop dat het nu wel goed gaat... Had ook nog niet dat zwangerschapsblad ontvangen, en dat schijn je een paar dagen na aanmelding te moeten ontvangen. Heb je die wel gehad?
Ik heb die box al een hele tijd geleden gekregen, misschien toch iets fout gegaan? Zou er iig even achteraan gaan suc6!
Jeetje, Jacky, had helemaal niet meegekregen dat je man al zo lang zo veel van huis is! Sorry meid! Lijkt me echt vreselijk moeilijk, en je zal je ook af en toe wel vreselijk alleen voelen. Dikke knuf & nogmaals sorry dat ik het nu pas mee krijg...
@jacky: Ik zou als ik gelezen had dat jou man zoveel van huis was er waarschijnlijk ook op gereageerd hebben zoals ik sinds dat ik op dit topic mee praat ( nog slechts 2 weken) eigenlijk op iedereen doe. Ik snap dat niet iedereen over kwaaltjes kan meepraten,maar hier zijn meer mensen die je wel tips en of gewoon een hart onder de riem kunnen steken omdat ze het wel hebben en begrijpen als in het dagelijks leven. Als ik zo de tendens van je berichtjes lees zit je er erg mee dat er (bijna) niet op jou gereageerd wordt, dat vind ik jammer voor je. En ik snap dat dat je dwars kan zitten. Maar zoals je zei heeft ieder zijn eigen "problemen" en vind ik het niet meer dan normaal om respectvol te reageren op iets wat neergezet wordt. P.s. de zin van niet verder lezen gaat over persoonlijke dingen, is misschien niet het meeest volwassene dat ik ooit geschreven heb, maar is wel zoals ik me op dat moment voelde. Zo dat is het laatste dat ik hier over geschreven heb. Daarbij dames ga ik wat afstand nemen, omdat ik merk dat ik sinds ik thuis ben ( vanaf 3 uur vanmiddag) me al 3 x opgewonden heb over wat er hier te lezen was. Dus jullie zullen me wat minder zien. P.p.s. Wil wel graag nog steeds mee naar de meeting, hoor O ja de etos doos ik heb mijn kaart al een tijd geleden gehad en ben hem wijt geraakt, maar dat ik belde kreeg ik te horen dat hij vanzelf thuisbezorgd wordt.Kijk anders even op, kan je evt. ook even bellen http://www.etos.nl/baby/zwangerpakket.jsp
Waarom niet? Ik kan vragen of ik er 2 mag met 20% korting? Dan maak jij het geld naar mij over en betaal ik weer aan die lui....heb jij ook mooi 20% korting!
@Naduah en JVD, ik denk dat er iets niet goed gegaan is als jullie de etos box nog niet hebben mogen ophalen, misschien ff een filiaal binnen lopen of bellen naar ze? @Jacky, geen dank, ik ben blij dat het je iig wel opgevallen is dat ik wel op jou (en anderen) reageer en niet alleen lol zit te trappen hier! Als er serieus gedaan moet worden (iemand met problemen of pijn) dan sta ik er meteen! Maar voor lol zijn we hier ook samen @Ilona, Prenatal heeft leuke! Ennuh doe voorzichtig met je heupen/bekken meid! @Mimi, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Maar wel kl*te weer gehad he? Ennuh niet wegblijven jij! Je bent zo gezellig! ***gaat bankhangen***
Dat hoop ik ook. Toch wil ik het volgende er nog even over kwijt.. Omdat ik niet alles lees (gaat niet vanzelf) en het (soms) lastig vind om te reageren gaan aan mij een hoop dingen voorbij. Ik ben dyslectisch dus wat een ander zo geschreven/getypt heeft moet ik best (veel) moeite doen. Ik probeer namelijk met zo weinig mogelijke fouten te reageren. Soms dan denk ik laat maar, reageren ergens op heeft al geen zin meer.. Zijn we/ze alweer 3/4/5/enz.. pagina's verder. (dus kan het voortaan wat langzamer Nee, hoor !) Zoals velen van jullie op bijna iedereen kan reageren (petje af !)gaat mij echt niet lukken. Helaas ! Al probeer ik het weleens. Ik wil echt niemand voor haar hoofdstoten !
Hallo allemaal Ik was bezig met/vanaf pagina 755 oid en wou helemaal bijwerken, maar sorry het lukt gewoon even niet, lichamelijk. Ik probeer het straks weer en anders morgenochtend! Even een snelvraagje: Ik had heel licht roze door mijn urine zonet, zou dat kunnen duiden op blaasontsteking? Tot heel snel en dan uitgebreid! Fijn avondje!
Ja, dat kan zeker duiden op blaasontsteking. Ik zou dus morgen even je urine inleveren bij de huisarts, want je kunt er maar beter op tijd bij zijn.
Ik heb de griepprik weer achter de rug. Had deze keer geen last van het zetten van de prik, maar nu.....................pfffff. Het is nu 2 uur later en de spierpijn begint nu al, dus dat belooft nog wat voor morgen. Nou ja, ik kan er weer een jaar tegenaan zullen we maar zeggen.
Ik kon idd ook de griepprik laten zetten ivm werk maar durf t risico niet aan Wat betreft t reageren, als je een dagje er niet bent moet je zoveel bijlezen...zoveel tijd heb ik echt niet! Ik doe iig mijn best en leef met iedereen mee.
pfffff wat een gezeur tegen iedereen. Wat maakt t uit hoe en wat. Weetje dan sla je gewoon wat pagina's over. Niemand die dat erg vind als je opeens over jezelf praat zonder de rest gelezen te hebben. Maakt mij het uit als er soms niet gereageerd wordt op mij. Ik ben wel even me verhaaltje kwijt. Moet Ik soms ook op andere reageren terwijl een ander mijn antwoord al heeft gezegd? Zoals bij de waarschijnlijke blaasontsteking van dreamerfly? Wat heeft ze eraan als iedereen zou zeggen. Waarschijnlijk wel, ga maar naar de dokter. En zo heb ik ook een dip. Geen zin om te reageren op iedereen. heb vandaag me nieuwe collega gezien en haar dus verteld: tataaa ik ben over 3 mnd met verlof. Leuk he. Nou dat is NIET leuk. Hopen dat ze het red. Ik maak me zorgen om alles in het bejaardenhuis. Stel ze red het niet. Hier hoeft ook niet specifiek door jan en allemaal op gereageerd te worden maar ik ben gewoon even me verhaal kwijt. Al zegt er maar een gewoon: Ahhh Chrissie je kindje is het belangrijkst. En dan denk ik: ja je hebt gelijk. Ik moet niet mutsen. laat t maar in de soep lopen. Ik doe me best maar me kindje daar moet ik me ALLER best voor doen. Zo Chrissie heeft gesproken. Ik bekijk alles van een kantje. Lees wat ik wil lezen. Kom als ik wil komen en ben keihard aan het werk. Want stiekem wil ik het heel goed achterlaten op mijn werk. xxx fijne nacht. ps: majo t lukt me woensdag dus niet om te luisteren. Heb de rondleiding in het ZK over bevallingen.
dreamerfly, even je urine laten checken, heb ik ook laatst laten doen, blaasontsteking is een veel voorkomende klacht tijdens de zwangerschap. ff een vraagje, wie van jullie heeft een pretecho laten maken bij Babysworld in leidschenveen? en....tevreden?' slaap lekker allemaal
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IKKE doe daar me pretecho''s! Ik ken die vrouw en haar dochter Wordt daar super behandeld dus. Heb er al twee gehad en de 15e is ne 4 D echo.