Luanti, Miekie26, MamaVanSimon, Lynnami, Cynthia1979, Lovelyengeltje -> Succes allemaal bij de controles en hopelijk allemaal goed nieuws! Zwitsal , Wij gebruiken wel zwitsal, nooit problemen mee gehad. Ik vind trouwens balneum badolie ook echt heerlijk! Zo meiden en nu ga ik naar bed! Truste!
Goedemorgen maar weer.... Heb heerlijk geslapen. Ben om omgeveer half 9 mijn bedje in gegaan.... en werd vanmorgen om 6 uur wakker van de wekker <heerlijk> was dat weer. Afspraken voor vandaag waren er weer best veel. Veel succes allemaal! Oh, wish en snoopy hadden me gevraagd de link naar de topiclijst in mijn profiel te zetten. Bij deze staat de link eronder!
Murnin' all! Nou ik had het mailtje over de Oi Oi verzorgingstas in mijn mailbox! Zie hier (ze is amerikaanse): As promised at the Jonge Gezinnen Beurs I am sending you through our bank account so that you can pay by bank transfer if you still wish to buy the 6040 Floral Jacquard Carry All for the special price of 96.00. Alternatively you can pay by credit card. Just let me know which one you prefer. Gr, Jennifer. Nou dames, 96 eurie! Das beter dan 120 euro hihi. Verder gaat het hier in huis tussen mijn vriend en mij erg stroef. Doordat ik al maanden alleen maar pijn heb en zowat niet slaap ben ik erg kribbig en hij begrijpt dat niet. Kortom veel ruzies hiero. Voel me vaak erg eenzaam en voel weinig steun Hoop dat dat goed gaat komen....... @Florida, ik heb dr gemaild of jij hem ook mag kopen voor dat geld. Hoop ik vandaag nog te horen. @Chrissie, hihi je hebt gelijk hoor mutsje. Maarrruh je kindje is idd belangrijker, maar begrijp heel goed dat je het op je werk ook goed wilt achterlaten. Beetje lastig zo'n situatie he meis! Whahahaha wij vinden jou ook lief hoor! En naar de meeting MOET je komen @Bam, 85 euro voor een 4D pakket? Das niet duur zeg! Krijg je dan ook dvd en cd-rom? @Luanti, Miekie26 en Lynnami have fun morgen bij de 20 weken echo's! @MamavanSimon, suc6 bij de gyn! @Cynthia1979 en Lovelyengeltje have fun bij de vk! @Dreamerfly, ja ook ik ga het zeggen; ff langs de huisarts @Snoop, je hebt het fantastisch gedaan hoor gister met de lijst! @Bloesem, Oh wat goed dat je plek hebt op jouw dagen bij het kinderdagverblijf! Super! @JVD, bellen voor die Etos doos hoor! @Bolbuikje, vind jij badolie fijn om te gebruiken ja? Ik vond het bij dochterlief niks, maar ga het toch weer proberen straks. Maar wel van Natusan @Jacky, zo goed geslapen? Heel de nacht? Oh wat lijkt me dat heerlijk zeg!
Jacky ik lees dat jij zegt dat alleen Kitty heeft gereageerd op het verhaal dat je je man mist, maar dat is niet waar. Ik weet 100 % zeker dat ik hierop heb gereageerd. Dat jij dat niet gelezen hebt is jouw probleem Kitty mooi dat je toch de korting krijgt voor de tas, nu hopelijk voor Florida ook. Balen dat het niet lekker loopt tussen jou en je vriend. Het is gewoon erg lastig als je veel pijn hebt en niet goed slaapt. Sterkte en een dikke knuffel! Ilona ik vind dat ze bij prenatal leuke hydrofiel luiers hebben. Mimi ik ben erg blij dat je zo'n goed weekend hebt gehad! Ik hoop dat je man er nu ook weer wat beter tegenaan kan. Jvd ik kreeg die etos doos ook steeds maar niet en toen heb ik 'm opnieuw aangevraagd. na een week had ik een tijdschrift en een bon voor de doos binnen. Bam dat is goedkoop voor de 4d echo. Bij ons kost het 100 euro, ik moet alleen nog eens bekijken hoe lang die dvd duurt en hoeveel foto's je krijgt. Bloesem fijn dat alles geregeld is met het kdv. Snoopy heb je 13 uur gewerkt? Ik kan me dat bij mezelf niet eens meer voorstellen. Chrissie jij omschrijft bepaalde dingen heel goed. Zo ervaar ik ook dat mensen soms een antwoord hebben gekregen op de vraag en denk ik dat het genoeg is. Verder vind ik het ook niet nodig dat iedereen op alles reageert. Enne ik vind jou ook lief hoor! Gezellig dat je er ook bent met de meeting.
Ja goed he! Maar ze zei niets over verzendkosten, dus ik heb gemaild dat ik de 96 euro over zal maken! Haha had ze maar duidelijk moeten zijn anders, wat jij Ja het gaat werkelijk gewoon k*t hier Ik begrijp hem niet. Tuurlijk is het niet leuk als je door je vriendin veel afgesnauwd word en dat ze erg kribbig is, maar dat heeft verdorie toch ook een goede reden? Elke dag pijn en niet slapen....sja, dan wil het wel als iemand iets niet goed doet dat je dan meteen pissed bent hoor....en hij zegt alleen maar dat ik ruzie zoek en dat ik niet meer van hem hou enzo...en ik zeg op mijn beurt weer dat ik gewoon geen steun van hem krijg, dat ik me alleen voel en dat ie wel wat meer mag doen voor me (emotioneel gezien dan!). We komen er niet uit. Iemand een tip voor ons/mij? Wel grappig detail, een paar weken geleden had hij zelf ontzettend slecht geslapen, 1 nachtje en meteen sjagarijnig en pissig lopen doen! Toen zei ik tegen hem; nou nou, dat al na 1 nachtje jongen? En toen moest ie lachen en zei; ja idd je hebt gelijk, ik moet niet zo zeuren en nu begrijp ik je beter. Nou waar dan? De hydrofielluiers bij de prenatal zijn idd leuk he! Ik heb die gekocht met Dirkje het draakje erop (word het thema in de kinderkamer).
Hallo allemaal, Eerst ff op een paar mensen reageren . @Shenoby: Ons ledikantje staat nu ook in elkaar hoor! hehe! Valt me wel tegen hoe weinig ruimte we nu nog over hebben. hadden jullie dat ook? jij kan lekker in gaan richten. Ik moet eerst een donderdag nog schoonmaken. Zit nu weer op mijn werk. Maar de basis staat er toch? @Dancinglady: Wat een zeurpiet die baas van jou zeg! Tss nee, dat zeg je idd niet. Zeker niet tegen een vrouw die zwanger is en soms erg emo kan reageren. Ik zou ook gek worden van zo'n stuk onbegrip. . Ja zo noem ik je baas maar. haha. @Jacky: meid, heel veel sterkte. En we zullen nu wel een beetje opletten of onze berichtjes inhoudelijk genoeg zijn. We zijn in ieder geval weer wakker geschut. @JVD: Ik heb de Etos box al redelijk vroeg opgehaald. En er zelfs later nog eentje over de post gekregen omdat ze dachten dat ik hem niet had opgehaald. Dus en opnieuw aanvragen en afwachten...misschien heb jij er dan straks ook wel 2. haha. @Chrissie: Belangrijk hoor! Gewoon aan jezelf en aan je kindje denken. @Bloesem: Goed geregeld met het kinderdagverblijf hoor! Fijn is dat he? @MamaKitty: Ik vind het best wel onbegrijpelijk dat je vriend je niet steunt. Hij zou ook eens de ongemakken van zwangerschap moeten kunnen voelen. RRR soms zou het weleens goed zijn dat mannen ook zwanger zouden kunnen worden. Wel gaaf verder die Oi Oi tas tegen die reductie-prijs. Dat is toch weer een stukkie minder. Zo, ik hoop dat jullie nu niet zo snel gaan. Kan ik het bijhouden. :X hihi. Hier verder alles ok, zit weer op mijn werk voorlopig. Gisteren dus de laatste meubels v/d babykamer in elkaar gezet. Kan een donderdag gaan schoonmaken als ik weer ff vrij ben. Verder gaat alles prima. XX Klaver
Fijn dat het goed gaat met je meid! Jij kan bijna inrichten!Leuk joh! Ja idd, ik wou dat ie een dagje mijn pijn en frustraties en angsten kon voelen....dan piepte hij wel anders..... Had dit van hem nooit verwacht, hij had zo'n grote bek over mijn ex hoe die me behandeld heeft in mijn zwangerschap toen en over wat ik vertel over sommige meiden hier op het forum die vertellen over hun mannen, dan word ie kwaad...... Dan zegt ie dat ie niet weet wat ie moet doen, terwijl ik al maanden zowat smeek om wat meer steun, wat lieve en opbeurende woorden, maar dat komt gewoon niet.
Zo ff naar de Kruidvat, stonden wat leuke dingen in hun folder.....en ff naar de bank, dat geld over maken voor de Oi Oi tas! (ik ben zooooo blij) **tot zo**
Klaver bij ons valt het ook zo tegen wat de ruimte betreft in de babykamer. Het ledikantje en de commode staat er en de kamer is al bomvol Gelukkig hebben we in ons nieuwe huis straks meer ruimte. En ja mijn baas is een stuk onbegrip. Gelukkig trek ik het me nu niet meer aan, dat deed ik in het begin van de zwangerschap wel. Hij raakt me niet meer met zijn stomme opmerkingen. Kitty ik wou dat ik een goede tip voor je had. In elk geval aan de ene kant wat ruimte nemen af en toe en aan de andere kant goed blijven praten. Succes, ik hoop dat het snel beter gaat tussen jullie!
Morning ladies! @chrissie, gezellie dat je meegaat naar de meeting @bloesem, wat fijn dat het kinderdagverblij geregeld is! is weer een zorg minder toch @jacky, lekker he slapen Vannacht ook eindelijk weer goed geslapen maar toen mn wekker ging baalde k wel dacht dat het pas 3 uur zou zijn @mamakitty, nou dat scheelt toch weer he die tas! wat kl*te dat het tussen jou en je vriend op het moment wat minder gaat. Tips heb ik helaas niet echt behalve erover blijven praten met elkaar. Maar zoals ik het las doe je dat al. En misschien je vriend de reacties die wij nu geven laten lezen: Vriend van mamakitty, wel beetje lief voor dr zijn hoor ze heeft het even niet makkelijk nu met al die pijntjes en ongemakken @dancinglady, ja was ook wel een uitzondering hoor ben bekaf na gister. Moest invallen voor iemand van mn werk vandaar. En daarvoor al van 7.30-17.30 op de kids gepast. @Klaver,leuk de laatste meubeltjes in elkaar! Dan kan je gaan inrichten dat is eht leukste vind ik. Hier staan nu ook alle meubeltjes zal binnenkort ff foto van maken.
Even snel, hoor.... @MamaKitty; Herken het gevoel, hoor! Hier precies hetzelfde verhaal. Alleen komt er hier nog bij dat meneer een beetje chagrijnig is omdat hij twee weken geen (ehm... hoe ga ik dit netjes zeggen... ) 'intimiteit' meer heeft gehad. Dan vindt hij mij egoïstisch en ik ben alleen maar met mezelf bezig etc etc... Pfff... Ik heb er nu gewoon echt de puf en de zin niet voor, hoor. Sorry. Ik heb begrepen van mijn schoonzus dat veel mannen zich een beetje 'opzij' geschoven voelen in de zwangerschap, omdat zij nu even wat minder belangrijk zijn of zo. Hoop dat het bij jullie snel beter zal gaan, meid! Een hele dikke knuffel!
Goedemorgen meiden! Heb uiteraard niet alles teruggelezen, maar zit nu op mn werk en het is erg rustig hier, dus ff tijd voor ZP. Luanti, Mieke26, Lynnami, veel plezier en suc6 straks bij de 20 weken-echo! Spannend... Cynthia1979 en Lovelyengeltje veel plezier bij de vk! Mamakitty: Wat een vervelende situatie tussen jullie zeg! Juist nu hebben we veel steun nodig van manlief, ja toch! Hopelijk komen jullie eruit en kan je nog een fijne 2e helft van je zwangerschap beleven. Nog wat leuks gekocht bij de Kruidvat? Babykamer: Wij zijn veel minder met de babykamer bezig dan met de 1e. Dit komt ook, omdat de baby straks bij mn dochtertje op de kamer komt, dus we hoeven niet een heel kamerje in te richten. Dus we hebben nu alleen een ledikantje en kledingkast besteld (dezelfde als van mijn dochtertje om een beetje in dezelfde style te blijven)
@MamaKitty: ga nog maar eens goed met je vriend praten. Misschien helpt het als je zegt dat het weleens handig zou zijn dat hij die ongemakken ook eens zou voelen. Miss, dat hij zich dan aangesproken voelt? Ja, ik heb wel makkelijk praten mijn man is heel zorgzaam. Maar ik snap je frustratie wel goed hoor! Wat heb je gezien in het Kruidvatboekje? hihi ben nieuwschierig hoor! @Dancinglady: Goed van je dat je je baas nu maar laat kletsen. Zou alleen maar meer stress opleveren toch? Hoe gaat het met het nieuwe huis? @Snoopy: ben beniewd naar je foto van jullie babykamer. Ik maak wel foto's als het een beetje opgeruimt en ingericht is . haha. @Naduah: meid, je wilt niet weten hoe het intieme bij ons is op het moment. Ik vind het even helemaal niet zo fijn. Mijn man heeft daar begrip voor. Daar ben ik blij om. Want sex is toch belangrijk voor een man. Ik moet er even niet zo aan denken.
IEIEIEIEIEIIE, ik heb in 1x zin in Shoarma. Haha en dat op de vroege ochtend. Lekker met knoflooksaus en ketchup! jam, jam. Hebben jullie vast ook weleens last van....had het verleden week met oliebollen
@Klaver, ik heb hem dat al meerdere maken gezegd, maar hij zegt dan: ja dat neem je mij kwalijk he dat jij het wel voelt en ik niet! Sja, wat moet je dan zeggen he...... Ik had een my little pony gezien voor dochterlief en babyslofjes voor zoonlief Shoarma MET ketchup? Oke,. gaat niet echt goed met je he maar oliebollen, ja nog steeds veel zin in! @Joyce, Thanx! Ik heb dus de pony en de slofjes gekocht en 4 dozen toffifee *schaam* en nog een spel: wolfje wervelwind voor dochterlief. @Naduah, nou wat een vent zeg...oh oh, 2 weken geen sex...en dan ben JIJ egoïstisch? Pfff....Sommige mannen..... Nee DAAR zeurt de mijne niet over, maar ik weet dat het hem wel dwars zit ook al zegt ie het niet, maar wij hebben al aardig lange tijd geen sex meer gehad, de laatste keer was bijna 2 maand geleden geloof ik en dat ging zo niet goed door alle pijn en de buik in de weg, dat ik het opgegeven heb en nu gewoonweg geen zin, teveel pijn en te moe. @Snoop, 13 uur zou ik niet meer doen hoor als ik jou was, denk maar lekker aanjezelf. Ennuh de reacties laten lezen? Denk dat ie dan alleen maar kwaad word dat ik het hier verteld heb... @Dancinglady, thanx meis! Hoop ik ook! WB de babykamer, als wij hier de commode en het ledikantje plaatsen, is de kamer ook vol hihi we hebben gelukkig wel een inbouwkast.
goedemorgen dames, Dank jullie wel voor de lieve berichtjes betreffende ons weekendje en mijn mannetje, hij was gister heel wat rustiger,lekker. krijg ik gisteravond een huilbui dus weg rustige martin, kon me wel voor mijn kop slaan , omdat ik dat stomme huis niet schoon kan houden en dat in mijn ogen het enigste is wat mijn verantwoordelijkhed is. ik kan verder doen en laten wat ik wil qua indeling tijd. We kunen geen schoonmaakster betalen en martin mag van mij niet alles nog naast zijn werk doen, wat hij wel wil, maar gewoon teveel voor hem is. dan is ie zo over het randje van overspannen en ik kan max. 15 min achterelkaar bezig zijn en niet stilstaan. ohhhhhhhhhhhhhhh soms he zou ik willen dat we geld zat hadden en iemand konden laten komen of dat ik eens met iemend van lijf kon ruilen en voelen hoe het is om schoon te maken met een lijf wat wel luistert.eens kijken of ik nou gewoon zo'n aanstelster ben en/of lui of dat dat wel degelijk verschil maakt als je lijf geen beperkende factor is.. Zo dat moest ik even kwijt. @ dancinglady: goed instelling meid, laat hem maar in zijn sop gaar koken die baas van jou. @Mamakitty: das niet leuk dat het stoef gaat.Heb je hem al herrinerd aan die keer dat hij 1 nacht niet goed geslapen had, sjachie was jij zei na 1 nacht al? en dus reageerde van o ja schat, nou begrijp ik je beter. en inderdaad blijven praten is en blijft ht belangrijkste. @ meiden die 20 weken echo hebben. Succes! Goed nieuws mee terug brengen... @ iedereen die ik gemist heb. veel plezier vandaag. Denk om jezelf.
Ah nee meis, niet doen hoor! Ik weet hoe het is en dan je je mega schuldig kunt voelen (doe ik ook erg vaak) maar wat hebben we eraan he. We KUNNEN gewoonweg niet alles doen wat we willen. Ik zou ook wel iemand willen inhuren voor de keet haha, maar ja, ons budget laat dat ook niet toe idd.. Dus we gaan ons niet meer schuldig voelen, maar accepteren dat het nu eenmaal zo is! OKE! *knuff* Ja ik zei gister van die ene nacht en toen zei hij; ja maar daarna kon ik er wel om lachen! Dus toen zei ik; dus ik moet maar lachen dat ik pijn heb en al tijden niet slaap? Toen zei die niets meer.... Probleem is dat er niet valt te praten. Hij neemt alles, echt alles op als kritiek en hij is echt zo snel op zijn tenen getrapt, niet normaal! Ik heb al zo vaak uitgelegd (laatste maanden elke week!) dat ik wel van hem houd en hem niet kwijt wil, maar dat ik zoveel pijn, ongemakken en angst heb en niet kan slapen en dat dat me opbreekt en dat ik daardoor wel kribbig kan zijn. Dan zeg ik van; jij hoeft verder voor heel de zwangerschap en bevalling geen reet te doen, dus als jij dan alleen maar soms moet incasseren en mij op moet beuren, dan denk ik dat het voor jou wel mee valt, maar dat komt gewoon niet binnen bij hem. Hij doet net of hij het super slecht heeft en zielig is en dan kan ik hem wel wat he! Dan denk ik; ruilen? Ik wil best de hele zwangerschap en bevalling aan hem overlaten hoor, als ik alleen maar hoef te incasseren en iemand hoef te steunen/op te beuren, nou ik teken ervoor! Maar echt, het komt niet binnen bij hem, hij is te druk met zichzelf heel zielig te voelen.
Hahaha, idd en dat op de vroege ochtend. Ik zit meer te denken aan een gevulde speculaaskoek van de AH, heerlijk! Maar oliebollen zullen er ook wel ingaan...