@Lin, oh wat goed dat je me er ff aanherinnerd dat ik mijn rijbewijs nog moet verlnieuwen dank je! Ja erg he, ik moet echt overal aan herinnerd worden haha. Je bent maar druk vandaag, suc6 meis en have fun! @Twigger, Oh kon het maar he dat die mannen een weekje vrouw konden zijn, dan gun ik ze: een dag flink ongesteld, een paar dagen zwanger op en top en een bevalling zonder pijnstilling...whoehahaha oh wat erg he, mja, ze snappen dr niets van.......
@Lynnami: Mooie naam! Hoop dat de baarmoedermond niet verder zal openen.... @Bamjolan: Nog steeds bloedverlies? Jeetje... En wat vreemd dat ze niet kunnen vinden waar het vandaan komt. :-k Hier ook aardig wat tweedehands, hoor. Zou niet weten waarom ik alles persé nieuw moet kopen, terwijl het amper gebruikt wordt. @Dreamerfly: Ik vind de Bedtime serie van Natusan echt héérlijk ruiken. Ik gebruik hem ook nog steeds voor Storm... Maar idd Zwitsal heeft echt zo'n lekker babygeurtje, maar ach, met een beetje haarlotion van Zwitsal op de kleertjes kom je ook al een heel eind. Niks mis met tweedehands, dus hoor meid! Leuk dat jullie het huisje hebben kunnen bewonderen! @Ilona: Wat een baas, zeg! Pfff... Nou ja zeg. @Lin: Rustig aan, hoor meis! @MamaKitty: Blij te horen dat het goed gaat tussen je vriend en jou. Fijn dat jullie zo'n heerlijk avondje gehad hebben! @Twigger: Ach, die kilo's zegt ook niks he? Rustig aan hoor, meid! @Jacky: Fijn dat het goed gaat meid! @Majo: Een Dora kamer, wat leuk! Fijne dag meiden!
Wie wil er nog meedoen met een meeting dames? Opgeven kan via pb of via de ONLINE lijst. Hier staan ook de namen van iedereen die zich opgegeven heeft en wat haar voorkeuren zijn: Link naar mamas maart 2009 ONLINE & MEETING lijst: mama's maart 2009 lijst Over maximaal een week moet je je opgegeven hebben, want dan gaan we de meeting plannen! Dus wil je je nog opgeven, doe dat aub voor 14 nov a.s.!
Dat vind ik nou echt een briljant idee Kitty! Dat zouden mannen echt eens mee moeten maken, ik denk dat ze er heel anders over zouden denken dan!
goedemorgen meiden. Ik heb alles gelezen maar mijn hoofd is een beetje zeef dus sorry als ik niet alles meer weet.. Ik hoop dat ryker nog lekker even blijft zitten.. waar ie hoort. Wij hebben ook bijna alles 2 e hands hoor. Als het nog goed is waarom zou ik dan nieuw gaan kopen.. Lekker mamakitty, dat het weer goed is tussen jullie en dat idee van weekje vrouw zie ik ook wel zitten.. Bam, nog steeds bloed.. en ze vinden het ook nog steeds prima? denk je wel om jezelf. meiden met afspraken , succes en geniet ervan. lin die dag is druk zat ja. geniet van het theeleuten. majo rustig aan hoor, is heerlijk natuurlijk kamertje af, maar je moet ook nog werken en om je zelf denken dreamerfly: lekker dat jullie woning zo goed gaat, leuk als je een beetje kan zien wat het wordt he. Nou hier is de boel aardig gekalmeerd.. ik heb gister in etapes de keuken kunnen opruimen, we hebben afgesproken dat als vaatwasser schoon is en ik red het niet dat martin het s avonds nog doet, zodat niet alles zich opstapelt op aanrecht. martin heeft gister zeer grondig stofgezogen, ergh lekker weer. daar kan ik niet tegenop vegen, dieren ze zijn lief maar jee wat een haren. Ik heb een hele zak positiekleren gekocht via mp, erg leuk, hoofzakelijk mijn smaak, dus prima. kan ik weer even vooruit. dus dat ga ik straks opruimen in slaapkamer en het wasgoed dat er nog ligt, o ja een de bekers, borden, medicijendoosjes, snoeppapiertjes enz. boven aan de trap zetten kan martin ze vanavond naar beneden brengen . we doen het zelf maar het is zo lekker om s avond nog iets te eten/drinken in bed. Feitelijk is het een ter*ngzooi in de slaapkamer.. en we krijgen vanavond iemend op visite die ons huis nog niet gezien heeft.. dus kimi gaat zittend op haar kont door de slaapkamer heen zo. hihi
En hier precies hetzelfde verhaal... De bovenverdieping ziet er hier ook niet uit op het moment, en beneden kan het er nog wel mee door (lees: er is gestofzuigd, maar je moet niet al te goed kijken). Ik kan nu gewoon echt niet meer uit mijn handen krijgen. Pff...
Mamakitty Het matrasje kostte 45 euro. Meiden ik kom net helaas terug uit het ziekenhuis. Omdat ik vanmorgen wat meer verloor. Ze hebben gekeken naar hoe de navelstreng verankerd zat in de placenta en die is centraal, heel goed dus! Hematoom is weg, onderin liggen hele dikke bloedvaten want ze dachten eerst dat de placenta niet goed aangehecht was maar dat is dus niet t geval. Ik vroeg ze of t waar was dat t bloed de vliezen kunnen laten breken en idd het kan maar dat is niet bewezen, het kan ook dat t bloed de baarmoedermond prikt. Ik moet dus rekening houden met een eventuele vroeggeboorte. Ik had zowel een vk als een gyn die erbij werd gehaald. Ik mag niet terug naar de vk, en blijf zoiezo totdat ik 4 weken geen bloed meer heb gehad in het ziekenhuis onder controle. Ze zei dat de kleine toch echt nog 6 á 8 weken moest blijven zitten, zodat HIJ kans heeft op een overleving. Buikje kwam overeen met 21+4, hoofdje met 20+4 en ja het is een jongetje. Dus een beetje een domper...maarja...we maken er maar t beste van he
Ah meiden, hier hetzelfde. Slaapkamer is een zooitje....echt....schaam me dood. Maar beneden is het schoon, maar voor het blote oog.... Sja, tis ff niet anders he! Mimi, fijn dat het weer beter gaat
Jeetje bamjolan, wat een nieuws zeg. Gelukkig houden ze je goed in de gaten! 8 weken nog, alles wat langer is is natuurlijk mooi meegenomen, alleen maar beter voor de kleien man. Sterkte! lieffs
Ja minimaal 8 week moet ie zoiezo binnen blijven anders kan het slecht aflopen Ze gaan ook de baarmoedermond controleren bij de controles op verweking/ontsluiting. De kleine lag wel met zn koppie al beneden maar t zegt nog niks nu.
@Bamlolan: ah gatver! Wat een naar nieuws nou weer! Maar wel fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt he? Heel kalm aan doen dus en zeker bij elke verandering aan de bel trekken! Ik ben er zooo van overtuigd dat wij ook een jochie krijgen! Bij mijn zoon is het hoofd in verhouding kleiner en bij Frumpie ook. En nou Bamjolan dat zo vertelt denk ik meteen weer aan m'n eigen Frumpie! (Frumpies hoofd was gelijk aan 20wk 1dg en buik 22wk 1 dg! ). Hier trouwens naar de ha geweest. Omdat ik geen klachten meer heb hoefde m'n urine niet meer gecheckt te worden. Omdat de kans op een schimmelinfectie wel erg aanwezig is (ondanks dat ik geen klachten heb), heb ik wel uit voorzorg zalf voorgeschreven gekregen. Ben zo blij! Hoefde geen inwendig onderzoek! Na mijn tijd in het ziekenhuis heb ik zo genoeg van inwendige onderzoeken! De eerstvolgende die mijn onderkantje ziet (behalve m'n man...als alle infecties weg zijn ) is lekker de vk bij de bevalling! HA! laterrrrrr! Liefs Tezzz
@Bam, das zeker een domper meid, maar ik ben blij dat je nu onder controle blijft in het ziekenhuis hoor! Sterkte! @Tezzz, fijn dat je geeninwendig onderzoek kreeg Houden zo voorlopig haha
@Bamjolan: Dikke knuf meid! Poeh, da's niet niks. @Tezzz: Kan me voorstellen dat je het zat bent, ja...
BLEGH! Ik voel me niet goed meiden..... Denk dat ik iets onder de leden heb. Gistermiddag/avond voelde dochterlief zich al niet lekker, hingmaar op de bank met dr dekentje en at zowat niks en was doodmoe. (vanmorgen wel naar school gegaan) En ik gister diaree en beetje hangerig, maar vandaag doodmoe, diaree, voel me niet lekker in mijn buik... Als ik maar niet weer ziek word he!
Beterschap Mamakitty! T heerst he. Ik ga me werk even bellen dat ik voorlopig niet kom, dat ze maar een afspraak moet maken met de arbo.
@Bam, fijn te lezen dat je niet gaat werken! Goed zo! Dank je, ja ik ben bang dat het heerst en mij weer moet hebben **gaat weer op de bank liggen**
Beterschap mamakitty! *Tezzz neemt gauw d'r pitamientjes want kan zich absoluut niet weer een griepaanval veroorloven aangezien boven nog heeeeeel veel gedaan moet worden*