@bamjolin: Wat een rotnieuws zeg. Inderdaad niet meer werken hoor, lekker rustig aan doen en hopen dat de kleine min. 8 weken blijft zitten, liefst langer natuurlijk. Succes meid en dikke knuf. @mamakitty: niet ziek worden hoor! jij ook lekker rustig aan doen vandaag. @tezz: hihi geen inwendige dingen meer hopelijk. blijft iets stoms he. Ik heb 2 overvolle vuilniszakken met papiertjes, lege pakken drinken, medicijn dozen (van ons beide, martin 6 per week en ik 1 per 10 dagen), wegwerpbekertjes, koekjesverp., chocolollieverpakkingen enz. uit de slaapkamer en computerkamer gehaald... Straks kleren in kasten doen, maar vond dat ik eerst wel weer genoeg gedaan heb. (makkelijk comp. stoelen met wieltjes hihi ) En ik kan weer lopen in de slaapkamer i.p.v. hink stap sprong. Moet eigenlijk wel stofzuiger door, maar dat ga ik mezelf niet aandoen.
Jahoor naduah, dat was alles weer wat ik aan het huis gedaan heb vandaag. is meer als genoeg voel ik aan mijn lijf. Heb net uit alle binnengekomen folders dingen geknipt die ik leuk vind voor de baby en babykamer , hihi beetje jammer dat het geld op is, volgende keer beter. Maar ik krijg zo wel een goed idee van wat we (ik) willen. We zitten te denken om vinyl op de vloer te doen? wat hebben jullie op de vloer in de babykamer ?
@bamjolan: wat vervelend dat je bloedingen blijft houden meis. En inderdaad goed om jezelf denken, want dat kleintje moet nog minstens 8 weken blijven zitten en het liefst natuurlijk nog een aantal weken langer. @mamakitty: Volgens mij heerst het momenteel ook weer. Ik hoor iedereen om me heen ook snotteren en hoesten, dus er zal wel weer een flinke uitbraak komen. Nu moet ik zeggen dat het met mij gelukkig al weer een stukje beter gaat dan gisteren, dus hopenlijk slaat het mij over dit jaar. En wat dat herrinneren aan het verlengen van dat rijbewijs betreft. Dat zette ik hier natuurlijk expres voor je neer, zodat je eraan herrinnerd zou worden. Graag gedaan. @tezz: Inwendige onderzoeken kunnen we inderdaad missen als kiespijn. Fijn dat je die dus niet hoefde te ondergaan. Bij de bevalling ontkomen we er niet aan, maar tot die tijd.......... AFBLIJVEN! @mimi83: Fijn dat de bovenverdieping weer lekker opgeruimt is. Ben je daar voorlopig weer even van af. Misschien een handige tip: een vuilnisbak boven neerzetten. Wij hebben er 1 in de badkamer gezet en ik merk dat we daardoor minder rotzooi op de nachtkastjes en op de badmeubels hebben. Ik ben weer terug van de verloskundige en alles was weer prima. Heb de hele APK weer doorstaan. Ze gaf me een dikke 10 en vond mijn buikje zo mooi rond. (gelukkig wel op een positieve manier.) We hebben het nog even gehad over oliebollen en pepernoten en ze vertelde me dat ik daar lekker van mocht gaan genieten dit jaar. Nou, dat gaat wel goedkomen hoor. Daarna heb ik snel even pasfoto's laten maken (afschuwelijk vind ik dat altijd) en mijn rijbewijs verlengt, dus die kan ik volgende week weer ophalen en dan kan ik weer 10 jaar vooruit.
@ mimi83: wij gaan laminaat leggen op de babykamer. Maar dat komt meer omdat we in de woonkamer nieuwe gaan leggen straks en dan is de oude toch over en die kan best nog een ronde mee. En is vind het wel handig omdat die kleintjes toch altijd dingen laten vallen en laminaat dan makkelijk is schoon te maken. Maar dat is vinyl ook.
Mimi ik ben blij om te lezen dat het weer wat beter gaat en zo langzaam aan komt het huis weer in orde. En het hoeft natuurlijk niet allemaal brandschoon te zijn he, dat houden we denk ik geen van allen meer vol. (Terwijl ik ook al zo'n perfectioniste ben) Kitty Jammer dat het huis niets geworden is. Maar wel geweldig dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je vriend. En dat je samen een fijne avond hebt gehad! Ik wens je heel veel beterschap! *knuff* Tezzz inderdaad die inwendige onderzoeken enzo dat vind ik ook maar niks... Xanado mooie buik heb je! Klaver ik heb geen idee hoe dat zit met het verlof bij jou. Linda en Klaver het is inderdaad geen beste tijd om een huis te verkopen, maar we hopen er maar het beste van. Lynnami wat een mooie foto van Ryker! Mieke fijn dat de echo goed was. Bolbuikje zo'n massage wil ik ook wel! Ilona, jij ook al zo'n vervelende baas? Gek worden we er van he! Bam dat is wel even schrikken! Goed dat je niet gaat werken en we duimen allemaal dat die kleine bij jou zo lang mogelijk blijft zitten! Dreamerfly fijn dat je de kinderwagen hebt gekregen. En leuk dat je in je huis bent geweest. Ik ken het gevoel wat je hebt dat je eraan zou willen beginnen. Ik zou hier bijna alles al in dozen willen doen, maar ja als we voorlopig nog niet gaan verhuizen is dat ook zo nutteloos he Majo leuk zo'n dora kamer. Ik wil ook foto's zien! Jacky fijn dat het redelijk goed met je gaat en dat je lekker veel hebt geslapen. Dat kan een mens echt goed doen he. Ik ben inmiddels ook ongeveer 9 kilo aangekomen. Ik snoep nu iets minder dan eerst, maar ik maak me ook niet druk om mijn gewicht hoor. Ik hoop gewoon dat ik na de bevalling veel ga afvallen. Zometeen weer werken met mijn begriploze vervelende baas. Aan de ene kant trek ik me zijn rare opmerkingen niet aan, maar aan de andere kant zit ik er toch wel mee... Het is namelijk zo dat wij per dag meestal maar met 2 mensen op de werkvloer staan en als ik met hem samen moet werken ( 90% van mijn werkdagen) heb ik alleen met hem te maken. Als de sfeer niet goed is voelt dat toch gewoon niet prettig en ik ga ook vandaag weer met veel tegenzin naar mijn werk. Was de dag maar weer voorbij....
Lin fijn dat alles goed was en dat je een dikke 10 krijgt Mimi wij leggen in ons nieuwe huis waarschijnlijk laminaat in de babykamer. Hier ligt er vloerbedekking in, maar we vinden het zonde om dat nog te veranderen.
Ha meiden, Stom vraagje. Ik heb vorige week de Lekker Leven (of zoiets) in de bus gekregen, daarbij zitten tig kortingsbonnen. Weet uberhaupt niet hoe dat ik aan die gids kom, maar goed. Ik heb de bonnen van de Pampers, een foundation, Venus scheersysteem en peutertandpasta eruit gehaald, Maar ik heb nog 37 kortingsbonnen over met korting variërend van 0.50 - 5,00 op levensmiddelen, dranken, wasmiddelen en dergelijke. De bonnen kunnen ingewisseld worden bij de volgende supermarkten: Coop, Supercoop, Jumbo, Coop Compact (alle bonnen kunnen hier ingewisseld worden, sommigen ook bij Dirk, C1000 e.d. maar lang niet allemaal). Omdat mijn mannetje altijd boodschappen doet bij de Jan Linders en hij niet langs de Supercoop gaat alleen om die bonnetjes in te wisselen kan ik ze niet gebruiken. Goh, wat een lang verhaal. Waar het op neerkomt: Kan iemand hier kortingsbonnen voor de Coop, Supercoop, Coop Compact of Jumbo gebruiken? Zo ja, geef maar een gil, dan stuur ik ze naar je op. Wie het eerst komt, krijgt ze.
@Lin: Fijn dat alles goed was bij de vk, meid! @Dancinglady: Balen dat je baas zo raar doet, kan me voorstellen dat je met tegenzin naar je werk gaat. Sterkte meid!
Mamakitty: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en nu hopen dat het zo doorzet! Ben in ieder geval erg blij voor je, wat je nu hebt bereikt samen met je mannetje. Nu maar een beetje om jezelf denken, hoop dat je niet al te ziek wordt! Ilona: mmm, vervelend zo'n baas. Ikzelf loop hier gelukkig niet tegenaan. Ik zou zeggen: nog een keer zo'n opmerking en dan maar eens in gesprek gaan. Anders een verklaring van vk of ha en dan kijken hoe de reactie dan is. Knuffel voor jou! Lynnami: Ryker, mooie naam zeg! Ik hoop dat je geniet ondanks dat het met je baarmoeder niet helemaal zo is zoals het moet zijn. Goed om jezelf denken en dan over 2 weken maar even kijken hoe het er dan voorstaat. Laat alles maar over je heen komen..... Denk aan je! Bamjolan: fijn dat alles goed gaat met je beeb, maar wel schrikken zeg! Goed dat je je werk afbeld en dat je onder controle staat in het ziekenhuis. Laat beeb nog maar mooi wat weken zitten! Ik denk aan je! Dancinglady: vervelend dat je zo'n baas hebt. Kun je niet een gesprek aangaan? Wat zijn zijn verwachtingen en wat zijn jouw verwachtingen? Aangeven dat je er tegenop ziet om met hem te werken. En dat je hebt geprobeerd om zijn rare opvattingen te negeren, maar dat het niet lukt. Heeft hij ook nog iemand boven zich, kun je daar mee spreken over de situatie? Ik hoop voor je dat je het nog tot je verlof uithoudt.... Knuffel! Wat betreft kilo's: ik denk dat bij mij nu de eerste kilo's zijn aangekomen, wat betekend dat ik ongeveer op mijn oude gewicht zit. Ik ben vrij stevig, dus baby eet lekker mijn reserves op. Vind ik helemaal niet erg! Vanmiddag naar VK en dan zullen we zien wat de weegschaal aangeeft. En natuurlijk weer lekker even het hartje luisteren. Daar kijk ik elke keer zo naar uit! Voor iedereen een dikke knuffel!
Meiden, ik ga straks naar Vk en daarna ben ik even langs mijn moeder. Jullie horen in de loop van de dag wel hoe de afspraak is geweest. Fijne dag allemaal! Knuffel Linda.
Hoi meiden! @majo, leuk dora ben benieuwd foto's! @dreamerfly,Wat fijn dat je de kinderwagen en maxicosi van je nicht gekregen hebt zeg, er is niets mis met 2e hands hoor onze babykamer is ook 2e hands kost al genoeg allemaal. @jacky, leuk zeg dat je man naar iedere afspraak meegaat! Die van mij wil wel maar kan helaas niet zo makkelijk vrij krijgen. Met bijzondere dingen gaat hij sowieso wel mee zoals intake, hartje voor het eerst luisteren en 20 wkn echo @twigger, tijdje geleden leuk weer wat van je te horen en fijn dat alles goed gaat @lin80, jij hebt een lekker druk dagje voor de boeg vandaag! Have fun @mimi83, dus je kan de komende tijd ff vooruit met positiekleding! leuk hoor en scheelt toch weer centjes @tezz, ben wel heel benieuwd of het ook echt een jongen gaat worden hoor, leuk dat je zo'n sterk voorgevoel hebt, heb ik ook voor een jongen maar denk maar heel vaak van kan ook een meisje zijn anders ben ik bang dat ik me er teveel op in stel hihi @mamakitty, niet ziek gaan worden hoor beterschap meis! @Lynnami,mooie naam hoor Ryker! Hoop dat bij de vlg controle alles goed is. @bamjolan, jee da is wel ff schrikken meis, gelukkig is alles goed met je kindje maar het blijft wel heel spannend zeg, als je de 28 wkn grens bereikt hebt zal dat vast een opluchting voor je zijn. Ben nog steeds van mening dat je voldoende rust moet houden,juist nu! @dancinglady, hoop dat het meevalt op je werk meis! Is idd al lastig omdat je op de meeste momenten dus met zn 2en bent. Dikke knuf! @lindajelsma,netjes dat je nu op je oude gewicht zit! en ach als onze beebjes het maar goed doen toch Vanmorgen wat foto's van de babykamer in wording gemaakt en we vinden het zelf echt heel mooi geworden nu al. Er komt nog een klamboe te hangen en nog radiatorbekleding, een rolgordijn en gordijnen ervoor. Zal de foto's vanavond op de site zetten.
Idd snoop heb me werk gebeld en ze waren t er wel mee eens! Gelukkig! Ze vroeg wel of ik doekjes kon vouwen maar ik wil gewoon rust tot ik bij de arbo terecht kan! Gaat toch weer 4 weken overheen. Vind t alleen vaag dat het buikje 1 week voorloopt op groei, is dat normaal? Of gaan ze t termijn vrijdag bijstellen? Niet dat t me verder uitmaakt maar hoe eerder hoe beter ik bij de 30wk ben haha
Het buikje liep bij ons ook voor met de 20 wkn echo, en dat was normaal zei ze omdat het buikje heel moeilijk te meten is veel lastiger dan een beentje of hoofdje dus daar geen zorgen om maken. Was volgens mij bij tezz ook zo.
Bij ons was het buikje ook een 2 weken verder dan het hoofdje. We hoefden ons daar geen zorgen over te maken. Ik heb het ook liever zo dan andersom gezien de bevalling,..