@ florida, Nee ik weet niet of het een jongen of een meisje is, we wilden het niet weten! Ik heb dat ook met geboortekaartjes, ik heb er ook helemaal niet zo veel nodig, ik heb er wel al een paar leuke uitgezocht op de site van Intercard.
He meiden, ik heb even snel teruggelezen. Even korte reacties Kitty NIet weer ziek worden he! Even extra vitamientjes nemen hoor Lekker dat het weer beter gaat met jou en je vriend! morgen de postbode onthalen met koffie? oi oi wat duurt dat wachten lang he! Dancinglady jeetje wat een zeur die baas van jou, maar gelukkig heb je hem even tot de orde geroepen met een goed gesprek. hopelijk blijft het beter gaan nu! bolbuikje hopelijk houden ze nu alles onder controle en voel je je goed! mimi83 alles weer schoon thuis en nu zo houden dus.... hoe is het afgelopen met de visite die zou langskomen? verder nu weer even tot rust komen he! Noor83 Bij jou gelukkig ook alles in orde! Fijn he die bevestiging elke keer Princess Fijn dat jullie alletwee de kleine meid gevoeld hebben! Is toch een heel bijzonder gevoel! Bamjolan Lekker voet bij stuk houden hoor... ik snap jouw werkgever echt niet! Lekker dat gesprek met de arbo afwachten en dan zie je wel weer. Die kleine gaat nu echt voor! Dreamerfly Ja, vanavond komt hij weer thuis... kan niet wachten! Ben even een beetje op, kan overal om janken geloof ik Zaterdag gezellig samen naar de open dag van het ziekenhuis! Majo Wat een schattige kamer heb je gemaakt. Complimenten hoor.... hier zal lekker in geslapen/gedroomd worden... En gelukkig de controle weer goed doorstaan! Ik heb gisteren gesport, maar voel het nu wel een beetje in mijn banden... volgende week start de yoga, heb er zin in! Nou ik ga weer even verder met mijn werk! Kijken of ik mijn ogen open kan houden.... en nog wat facturen kan maken.
Majo fijn dat alles in orde is en wat een leuke kamer is het geworden! Ik vind dat bed van dora heel leuk. Princess wat geweldig dat je man de baby heeft gevoeld! Enne ik duim dat het overgeven bij jou nu echt is afgelopen. Wii-fit heb ik ook! (ehm wat voor de wii heb ik nou niet ) Ik begin er voor de bevalling ook niet meer aan, maar het is superleuk om te doen en nog goed voor de lijn ook! Wat ons huis betreft, helaas nog steeds geen kijkers en al helemaal geen koper... Kitty ik ben zo blij dat het weer iets beter met je gaat. Ook fijn dat je weer iets beter slaapt en zo'n lief briefje van je vriend maakt natuurlijk heel je dag goed! Ik hoop dat nadat je bent bijgekomen van die bekkenrandmassage je nog veel beter voelt. Fijn dat je de tas zo goedkoop en zo snel in huis krijgt. Ik wil 'm wel zien als ik jou ga ontmoeten! Noor fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo, alleen jammer van de foto's. Bolbuikje, ik met mijn "zo een massage" hahaha ik kan dingen soms niet echt goed onder woorden brengen Ik wens je veel beterschap en kan me voorstellen dat ander bloed in je lichaam een heel raar idee is. Bloesem volgens mij komt er iemand bij je langs als je de etosdoos aanvraagt. Bamjolan goed zo! Voor jezelf opkomen en extra rustig aan doen jij he! Hier verder alles goed. Gisteren van een kennis een paar rompertjes gehad. Haar kindje was heel groot dus maatje 50/56 was nog niet gebruikt. Ik ben er blij mee
Oef, had even een vreetbuitje.... Een lekker stuk amandelstaaf en die dan even opwarmen.... Ach, omdat het vandaag weer een mijlpaal is, zullen we maar zeggen: 22 weken! Denk dat ik na de bevalling ook maar weer ga sporten. Weet nog niet in welke zin: misschien wel elke dag een uur wandelen (met de baby natuurlijk!) of naar de sportschool (maar dat vind ik dan weer zo duur.... :S). We zien het wel. Eerst lekker naar maart toeleven en dan zien we dan wel verder! Princess, mijn mannetje heeft van het weekend de baby voor het eerst gevoel. De schopjes waren even heel sterk, dus zei ik dat ie zijn hand er even snel op moest lekker en toen voelde hij het. Hij was zo gelukkig en straalde helemaal. Mooi is dat hé? Zal straks vast vaker gebeuren. Lekker genieten van zulke momenten! Florida, ook al zo'n mooie tas. Jezelf verwennen is heerlijk en hebben we zo nu en dan ook nodig!
Jacky ik duim voor jou dat het snel avond is, zodat je je mannetje weer in je armen kan houden. Start yoga eerder als zwangerschapsgym? Ik heb nog helemaal niks gehoord... Florida wij hebben inmiddels ook onze keuze gemaakt over een geboortekaartje. Ik denk dat wij er wel 100 gaan bestellen. Met 30 red ik het echt niet... En inderdaad, die kaartjes zijn echt prijzig.
Hier kun je gewoon instromen als je dat wilt, maar 11-11 start er een hele nieuwe groep. Vond het wel fijn daar vanaf het begin bij te zijn. Komt nu uit op opgeveer 15 lesse in totaal tot uitgerekende datum. Maar als jij nog niets hebt gehoord moet je gewoon even bellen! Je hebt je dus wel ergens opgegeven?
@Florida, ja sorry meid, ik heb het geprobeerd....maar leuk dat je hem toch gaat kopen! Geboortekaartje die wij gaan bestellen staat in mijn album, van Mercard. Ik bestel zo rond 30 weken. Vroeg genoeg en zo heb ik nog ff de tijd, want je weet maar nooit wat je tussendoor tegenkomt @Majo, fijn dat alles goed is! @Jacky, hihi ja idd...de postbode word morgen met open armen ontvangen! Ik eet heel veel mandarijnen, maar voel me nu al weer wat beter. Denk zelf dat het vermoeid zijn en de pijn me ff opbrak. Werkze en doe rustig aan met sporten he! @Dancinglady, tuurlijk ga jij de tas zien,wat denk jij Nog steeds geen kijkers? waar kan het aan liggen volgens de makelaar? kan het zijn door de financiele crisis? Leuk joh, rompertjes...lief he die kleine dingen! Super! 100 kaartjes nodig? Ik kwam rond de 45! hihi @Linda, gefeli met de 22 weken! Ennuh (vr)eet maar lekker aan meis Ik doe geen gym of yoga nu, maar na de bevalling moet ik van mijn fysio gaan sporten, fitness of zwemmen. Ik denk dat het zwemmen gaat worden. Straks maar zien.
Majo, fijn dat de controle goed was! Over geboortekaartjes gesproken: ik ben al wel op internet aan het kijken geweest en heb wel een paar leuke kaartjes gezien. Morgenmiddag moet ik naar de drukker en dan vraag ik gelijk een paar boeken mee. Kan ik toch even wat beter kijken. Maar misschien ontwerp ik zelf ook wel een kaartje. Dit hebben we ook gedaan met onze trouwkaart. Ik ben vrij kritisch met het uitzoeken en qua trouwkaart kon ik echt niks moois vinden wat echt bij ons pastte en dus zelf iets gemaakt. Resultaat was erg mooi en het was goedkoper dan de meeste trouwkaarten. We zullen wel zien wat 't wordt. We zijn ook nog niet zo met de namen bezig. We hebben al een paar bedacht, maar zijn er nog niet over uit wat het wordt. Laten het maar even bezinken. Zijn er meer meiden die nog geen definitieve naam hebben?
Nee, ik ook niet. Ik heb 4 namen in gedachten En weet niet welke we kiezen moeten. Ik had al gedacht om een poll te openen hier om jullie "hulp" te vragen... MAAR is wil het geslacht geheim houden, dus dan gaat het moeilijk he? hahahaha
Hier ook nog geen definitieve naam hoor, maar het LIJKT erop dat we eruit zijn, maar dat dachten we een paar weken geleden ook....*zucht* Maar goed...we hebben nog ff he en als er niets anders voorbij komt, word het toch wat we nu in ons hoofd hebben.
Start je een poll met 4 meidennamen & een poll met 4 jongensnamen! Zo weet nog niemand wat het wordt!
Florida, je kunt ook gewoon een poll openen voor jongen en meisje. Bedenk je voor het geslacht wat het niet wordt ook namen en zo blijft het dan geheim. Voor een meisje zijn we er waarschijnlijk uit. We hadden allebei een paar namen in gedachten en 1 naam hadden we allebei. Is een niet veel voorkomende naam, dus dat is ook nog eens leuk. Voor een jongen is het heel lastig vind ik. Een scandinavische naam lijkt mee mooi, maar Klaas kan de R niet zo goed zeggen, dus dan vallen al best veel namen af. Het moet namelijk niet een belemmering zijn, wanneer Klaas het kindje aanspreekt. Gelukkig hebben we nog even de tijd en wie weet komen we in de boeken met kaartjes nog wat tegen.
JA! Goed plan Jacky! Verzin je gewoon wat meidennamen en wat jongensnamen en dan van de één zijn ze dus echt en de andere nep, maar kan jou het boeien hihi zo kan er wel gepollt worden