Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Meiden, ik maak me toch wel een beetje druk....gister zagen vriendlief en ik de baby weer schoppen en doen en dat 5 vingers boven mijn navel!
    Dus wel erg ver naar boven lijkt mij?
    EN we zagen DAAR ook mijn buik steeds naar binnen trekken? Heel vaag, net alsof de baby mijn buik pakte en hem vaccuum naar binnen trok ofzo....
    Vriendlief wil dat ik ff vk bel, maar ik wil geen zeikerd zijn....
    *volgende week woensdag naar gyn en vk*

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Florida; wij zijn nog niet eens bezig met de geboortekaartjes, maar dat zijn we van plan te doen in de kerstvakantie ;) dan zijn we in Nl en daarna zijn we niet zo lang meer in Nl dus dan gaan we ze gelijk bestellen. Wij hebben er voor de bruiloft 70 nodig gehad dus dat zal voor de kleine ook wel zo zijn... Succes met het zoeken naar de perfecte naam!

Wij hebben de naam al voor ons meissie. We wilden haar eerst Lotte noemen, maar omdat de mail van dit forum afkomt van Lotte@zwangerschapspagina ben ik er toch maar van afgestapt :) noem jullie altijd de Lotte-mama's dus vond de naam niet meer zo passen ;) Ze krijgt nu de naam die we op de 2e plek hadden staan (wil ik nog geheim houden), maar daar zijn we nu nóg enthousiaster over dan de naam Lotte. Nu is mijn onbewuste alleen een beetje twijfel aan het zaaien... Als ik aan de kleine denk, denk ik vaak in eerste instantie aan een andere naam, Sanne. Zo heeft een kennis van mij zijn dochter 2 wkn geleden genoemd, deze naam stond ook in ons favo-lijstje :( normaal gesproken zou ik wel naar m'n onbewuste gevoelens 'luisteren' maar vind de naam die wij gekozen hebben veel mooier :) lekker verwarrend hè :p

@Dancinglady; hihi, ik ga er ook nog niet mee beginnen. Niet erg motiverend als je alleen maar aankomt dacht ik zo :) Pffff, balen van je huissie meid, ik blijf duimen voor je!

@Majo; fijn dat alles in orde was :D

@Lindajelsma; idd heerlijk, als je man 'eindelijk' ook de kleine kan voelen!

3. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    das een goeie, 2 polls! ga ik straks doen. (ben nu op het werk :oops: )dus ik ga er weer vandoor...

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Florida, werkze!

@Princess, haha erg he namen verzinnen....grrr ik word er hier gek van!

5. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Jacky ik heb me opgegeven voor zwangerschapsgym, maar ga inderdaad maar eens bellen.

Kitty de financiele crisis heeft er zeker mee te maken en op het moment worden er maar weinig huizen verkocht. Er is alleen wel hoop voor ons, want er is sprake van de overdrachtsbelasting die omlaag gaat en dat kan het voor veel mensen ineens toch aantrekkelijker maken. Ik hoop het!

Linda wij hebben ook nog geen definitieve naam. We hebben nog steeds 3 jongensnamen en 3 meisjesnamen :)

Yesss pagina 800! Tijd voor een feestje! :D

6. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Bij twijfel, áltijd bellen meid! Jij bent inmiddels al 23 wkn, is 5 vingers boven de navel erg ver dan? Mijn bm zat met 19 wkn 1 vinger ónder de navel...

7. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Kitty misschien kan je toch even bellen (of mailen) daar zijn ze toch voor.

Florida, laat het weten als de pol er staat, dan stem ik ook.

Princess ik word nieuwsgierig naar de naam voor jullie meisje!

8. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    hihi, en ik ben er zoooo trots op dat ik het eigenlijk wel wil zeggen, maarrr :-# wil ook nog een verassing voor jullie overhouden :)

9. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Geen probleem, ik hoor het in Maart wel :D

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ja ik had al gemaild, kreeg ik terug dat de kleine dan een erg grote groeispurt heeft gemaakt, OF dat ie tegen mijn buikspieren aan zit te trappen en dat het dan LIJKT of het zo is....dus ik legde dat voor aan mijn fysio vanmorgen en die zei; das knap als je buikspieren zo omhoog komen als het een bolletje is ;)
    Dus bellen? Doe ik dan vanaaf om 17:00 hebben ze telefonisch spreekuur.

Dancinglady, vind het wel kl*te voor jullie hoor. Hoop dat de keet snel verkocht mag worden, anders zitten jullie straks met dubbele lasten, das ook niks.....

Princess, ik ook nieuwschierig ;)

Ik ga dochterlief halen. Ben dr vanmi weer!

xx

11. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Mamakitty, mijn man heet inderdaad Klaas. Enne, als je je zorgen maakt, gewoon bellen. Het is maar een vraag of dat nu al kan.... Ze hebben vast liever dat je een paar keer te vaak belt, dan dat je 1 keer niet belt en dat er dan wel iets is. Bovendien maakt je vriend zich ook wat zorgen. Dan kun je die ook bij hem wegnemen.
    Ik ben nu 22 weken en de bm zat ook boven de navel (zo'n 2 vingers), maar heb onze Puk daar nog nooit gevoeld.
    Doe wat je gevoel je ingeeft!

12. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Tot januari zitten we gelukkig niet met dubbele lasten, dus we hebben nog wat ruimte.
    Daarna hebben we in de hypotheek meegenomen dat het nog bijna een jaar lukt om dubbele lasten te betalen, maar dat geld kunnen we dan natuurlijk niet meer aan andere dingen besteden zoals verbouwen enzo :(

Enne gewoon bellen om 17 uur. Tijdens het spreekuur moet dat zeker kunnen.

13. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Tsja de namen zijn wij wel uit...
    of er moet een hele mooie andere naam voorbijkomen, dan zoudne we nog kunnen switchen, maar eigenlijk zijn we wel heel erg tevreden (en waren we het snel eens met elkaar)

Geboortekaartje hebben we in principe ook al bepaald. Ben nu een beetje aan het stoeien met welke teksten ik op welke plaats zou willen hebben!
    Gaan het zo eind december allemaal regelen bij de drukker, dus kan nog even rustig aan doen daarmee

Kitty
    Lekker vananvond even bellen en voorleggen. Dan weet je wat meer....
    Ik zat met mijn laatste controle (was toen 16W 6D) ook al 1 vinger boven mijn navel met mijn baarmoeder. Dit was ook al erg hoog, maar ik heb een smalle lange baarmoeder. Als ik lig kun je hem precies voelen zitten zegmaar.
    Beeb voel ik voornamelijk onderin mijn buik (en halverwege) maar tot nu toe bovenin niets gevoeld.

Dancinglady
    die dubbele lasten zit je niet echt op te wachten... je kunt het geld uiteindelijk maar 1x uitgeven!

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Geboortekaartjes vind ik lastig want ja heb er een gezien met 3 beertjes...maar ook een leuke op en top jongen! haha

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    grappig, mijn vriend heet ook Klaas! :D

Ja ik bel vanavond om 17:00, wil niet het spoednr bellen, dat voelt zo raar ;)

16. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Wij hebben de namen ook nog niet klaar hoor.
    Hebben al wel een lijstje met een aantal namen erop, maar moeten daar nog een definitieve keuze uit gaan maken. Gelukkig zaten mijn man en ik redelijk op 1 lijn, dus dat gaat straks vast wel goedkomen.

Geboortekaartjes, daar zijn we ook nog niet mee bezig. Ik ga misschien volgende week wel even een paar boeken halen bij de drukkerij. Ik heb vorig jaar ook zelf de kaarten gemaakt voor onze bruiloft en manlief heeft aangegeven dat hij het wel erg leuk zou vinden als ik nu ook de kaartjes zelf zou gaan maken. Het is alleen altijd zoveel werk en weet eigenlijk nog niet of ik daar wel zin in heb. En natuurlijk hoe ik dat moet gaan organiseren, want dan zou ik meteen na de bevalling de kaartje nog inelkaar moeten gaan zetten.
    Ik ga er nog maar eens over nadenken.

@mamakitty: ik voel de kleine ook al boven de navel hoor. Zo nu en dan schopt ie daar al en bij ons is het pas het eerste kindje, aangezien het jou 2e kindje is, zou het natuurlijk kunnen dat de baarmoeder nu nog iets hoger ligt.
    Maar als je het niet vertrouwd (of je mannetje niet) gewoon ff bellen met de vk, dan weet je het zeker.

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ja idd dat geld kun je wel beter gebruiken! Nou ik blijf duimen dat ie voor januari verkocht word!

Ik bel om 17:00 mama ;)

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    wat lekker zeg dat jullie uit de naam zijn! Heerlijk!
    Maak je geboortekaartje zelf trouwens?
    Ik voel beeb meestal onderin, maar laatste weken ook continue bovenin.

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Welke met 3 beertjes? mercard?

@Lin, ik bel vanaaf ;)

Weet iemand hoe het met Chrissie is? Zie dr maar weinig hier........en ja, ik maak me meteen weer druk :oops: ;)

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Kan best mamakitty!
    Er staan 2 beertjes op en t derde beertje zie je door t gaatje, als je hem open doet staat het beertje rechts haha

Deel Deze Pagina