ff snel in mn lunchpauze moet zo weer verder, Wat betreft het kaartje zijn we er wel al uit we twijfelen nog tussen 2 en zijn nog niet helemaal uit het gedichtje wat erin komt. En de namen daar zijn we ook al bijna uit, wij geven ons kindje sowiezo 2 namen omdat we dat mooi vinden. Voor een meisje zijn we er 100% zkr van en ik tijfel nog wat betreft de jongensnaam omdat het allemaal wel namen zijn die je vaker hoort maar we kennen zelf geen jongen/meisje die zo heten. Ik wil het jullie ook zooooooo graag vertellen maar wil het nog geheim houden. Zijn jullie niet bang dat de naam die je in gedachten hebt hier straks ook gegeven gaat worden door iemand anders? Ik ga het iig niet meer veranderen moet dat zo zijn haha. We hebben ook veel vrienden die zwanger zijn of net bevallen en iedere keer als het kaartje komt krijg ik een opluchting van gelukkig niet ONZE naam hihi
ff snel dan nog wauww kitty wat een prachtige buik! Enne wat betreft chrissie volgens mij heeft die het erg druk zag ik op hyves
Nee ik ben er niet bang voor haha weinig zwangeren momenteel in mn omgeving en hun naam smaak ik niet zoals de mijne haha. Hier word t, zoals eerder al gezegd, Kyano en zn 2e naam zal Dirk worden Naar mn vader.
Zo .. ik denk kijk snel even hier, komt er toch een buik voorbij ! Haha... Grapje Kitty, je buik ziet er schitterend uit hoor meid ! Jij draagd echt naar voren hè ? Ik draag meer in de breedte, al begint mijn buik nu ook goed naar voren uit te steken. Ben er weer tussenuit.. Boodschapjes, blée..
Bedankt meiden! Bij dochterlief droeg ik ook alles naar voren Je kunt wel zien dat ie hoger zit nu he als je naar de foto kijkt van 1,5 week terug..
Kyano vind ik ook super, maar vriendlief niet. vernoemen doen wij niet.... maar ook hier worden het 2 namen.
Nou ik heb er sch**t aan als onze naam (die we nu hebben als die het word) als die aan een ander kindje gegeven word hoor....ik ben al blij dat we een naam hebben Gedichtje moet ik ook achteraan nog...we doen er 1 uit naam van mijn dochter en 1 uit naam van ons...
Grappig dat jouw vriend ook Klaas heet, mamakitty! Moet straks nog even 3.5 uur werken op NSO, dus ik zal nog even wat in huis doen en me dan klaar maken. Heb eigenlijk helemaal geen zin.... Maar nog even doorzetten, dan heb ik 4 dagen weekend. Dus eigenlijk heb ik geen recht om te klagen..... Ik wens jullie een fijne middag toe en verschijn waarschijnlijk vanavond nog wel even op het forum! Liefs Linda.
kitty nee, ik ga het kaartje niet zelf maken ben best creatief maar niet zo bekend met die bewerkingsprogramma's (mijn collega stelde het voor om samen te doen. 2 jaar terug ben ik getrouwd en we hebben toen een extra daggasten kaart met routebeschrijving etc. bijgemaakt. En dat was echt heel leuk geworden) Maar nee, ga ze niet zelf maken.... moet je ze zelf nog gaan printen terwijl je nog in je kraambed ligt! Enne een lekker buik hoor! Linda nog heel even werken en dan lekker genieten van het vrij zijn! En wat de namen betreft. Als iemand onze namen gaat gebruiken, dan is dat jammer, maar ik zal niet veranderen daarvoor. Onze keuze staat al een paar weekjes vast! Gelukkig geen zwangeren meer in de directe omgeving, dus daar heb ik niets te vrezen!
Hier ff een ego-bericht. Ik ben zojuist gebeld door het UWV (arbeidsdeskundige), zou namelijk een oproep gaan krijgen voor een reïntegratietraject zodra ik klaar was met revalideren. Helaas hebben ze mijn brief van ontslag nooit ontvangen, dus heb ik 2 weken geleden maar eens gebeld om te vragen hoe en wat. Nu vertelde de arbeidsdeskundige me dat er eerst nog een medisch onderzoek plaats moet gaan vinden voor de WIA, maar het kan wel even duren voor ik daar de oproep voor krijg. Heb dus meteen maar even aangegeven dat ik nu al bijna 23 weken zwanger ben en dat aangezien ik in januari al zwangerschapsverlof ga krijgen het misschien niet zoveel zin heeft om een reïntegratie te gaan starten voor die tijd. Dan zou ik misschien net begonnen zijn en dat moet ik al weer stoppen, zou ik ook erg jammer vinden en kost alleen maar energie van beide kanten en we komen er niet veel verder mee. Gelukkig was hij dat met me eens en het traject zal nu waarschijnlijk pas gestart worden na de bevalling. Hoef me dus even niet druk te maken over nieuw werk en weer volop moeten solliciteren. Volgend jaar weer met frisse moed ertegenaan en maar weer eens kijken of we tot een goede oplossing kunnen komen met het UWV, dit aangezien de ziekte Fibromyalgie nog steeds niet erkend word door het UWV. Zo, nu ga ik eerst ff een broodje eten en een heerlijke kop warme chocolademelk maken.
Nou toch maar ff de vk gebelt net en ze komt om 14:00 ff langs bij me om te kijken hoe het nu zit met de hoogte van de kleine, want ze vind het toch wel erg raar en ik ook
Thanx! Nee idd dat lijkt me ook niks, net bevallen en dan moet je zoveel doen voor je kaartje...laat dat de drukker maar doen En gelijk heb je, als de naam als zo lang vast staat; niet meer veranderen!
nou mooi geregeld, verder niet druk over maken en straks na de bevalling maar eens verder kijken! Top!
@Mamakitty; Wauw! Wat een flinke buik al zeg mooi hoor! Goed dat je de vk toch gebeld hebt, fijn dat ze ook gelijk al langs wil komen zeg. Succes strakkies! @Snoopy; hihi, ik blijf ook bij mijn naam hoor, als die hier ook voorkomt, jammer dan Heb er wel op gelet dat de naam niet in mijn directe omgeving voorkomt én dat deze niet in de top 10 staat. Ik heb zelf altijd met andere Patricia's in de klas gezeten en vond dat vreselijk Ik werd altijd de kleine Patricia genoemd @Lin80; goed geregeld meid! Vind het overigens wel een beetje vreemd dat het UWV fibromyalgie niet herkend, komt toch best veel voor? Sterkte ermee iig! Hihihi, ben door jullie aangestoken met het geboortekaartjes-virus echt leuk om al die kaartjes te bekijken en wat zijn er veel zeg
Hihi ben je zo klein? Of was je dat? Pas maar op, straks ga ik je ook klein princessje noemen hihi Ja ik ben echt benieuwd hoor wat de vk zo zegt! Leuk he kaartjes kijken! Al iets gezien?