@mamakitty onze baby schopt ook heel hoog heb mij er nooit echt druk om gemaakt haha zal mijn buikspieren wel zijn die heb ik ook extreem haha. Maar jouw buik is ook wel heel anders dan die van mij, gelukkig neemt de vk je serieus en komt ze langs om je gerust te stellen. Wij hebben de naam al heel lang vast liggen en hebben ook het kaartje al wat we willen wachten nog even tot de 4d echo volgende week dinsdag en dan als het nog hetzelfde geslacht is willen we een proefdruk aanvragen met gedichtjes en alles erin.
haha, tja... val nog steeds onder de noemer klein met mijn 1.58 meter Maarre mijn dochtertje wordt het princessje En heb al héél veel leuke kaartjes gezien o.a. deze: http://geboorte.cardxl.nl/cards/collectiesoort/kaart-783.html
Dat kaartje vond ik ook leuk! Maar we willen niet met foto..... hihi Princessje 1.58....ah smurfie! Nu ja, ik ben ook niet super groot hoor, 1.68m.
Dan kom ik de 'kleintjes club' ook maar bijwonen (met mijn 1.65m) Kaartje is trouwens wel heel leuk, maar ik wil niet de stress hebben van een goede foto MOETEN maken van de kleine. Of je foto is weer te groot qua bestand, of de kleuren komen niet goed uit etc. ... daar ben ik veel te precies (en op dat moment denk ik te tressig) voor. Maar het blijft een leuke kaart Kitty succes ben benieuwd wat ze dadelijk te zeggen heeft!
Hihi, 1.68m zou ik ook wel willen hoor, tis maar 10cm maar scheelt voor het zicht wel Ik hoop maar dat mijn kleine meissie wel wat groter wordt hoor, zit er nu niet meer mee, maar toen ik jong was vond ik het vreselijk. Gelukkig is haar pappie iig een stuk groter Zit ook te twijfelen over de foto, maar vind de bloemen zo leuk Hihi, heb inmiddels 10 kaartjes opgeslagen en dan maar eens met manlief overleggen
Ik had er ook een aantal in me favo's staan haha! Pff net voor de stoelgang geweest, maar weer veel bloederig slijm ook helaas, en t komt echt uit de vagina, rozig van kleur maar toch... als t een vaatje is blijft het toch niet aan de gang? Zit er nu sporadisch al een week mee, dan wel, niet,wel niet, wel. pff!
Vk is net weg: Oke...daar komt ie: het was de kleine, MAAR hij zit nog niet zo hoog! Ja heel verhaal, maar komt erop neer: ik met mijn kromming in mijn rug, zit nooit recht. Daardoor word mijn baarmoeder wat hoger geduwd als ik dus zit. En lijkt het of de kleine zo hoog schopt. Doet ie ook wel, MAAR als ik sta of lig op mijn rug, valt de baarmoeder weer terug waar die hoort zeg maar en dan zit ie precies op schema. Nou gelukkig maar! hihi, ik gerust gesteld en volgende week woensdagavond langskomen voor afspraak en suiker+ijzer prikken.
hihi durf niet te zeggen hoe groot hij is, maar we schelen wel een kop hoor. Zal vanavond eens vragen hoe lang hij is @Bamjolan; grrrr, frustrerend hoor! Leef met je mee...
NU voel ik hem dus ook weer op die plek, maar ik zit idd door mijn rug krom en dan schuift de baarmoeder dus naar boven. Ah hij zit iig goed en hartje net nog ff lekker gehoord, deed het prima!
Ooh fijn zeg Kitty! Als ik in elkaar zit voel ik hem ook tegen mijn maag schoppen met maagzuur als gevolg. Heb nu ook onder mn borstbeen steeds een irritatie, vond t ook al eng maarja zal wel maagzuur in combi met mn darm zijn haha Nee helaas kunnen ze niet vertellen wat het precies is, kan van alles zijn. De baby en alles eromheen ziet er iig goed uit. Ben nu alleen maar meer blij dat ik gewoon thuis ben!
Ik heb trouwens vandaag weer babykleertjes etc. gekregen vanaf maat 50/56 tot en met 80/86. Waaronder leuke vestjes, leuke setjes voor een KNUL hahahaha en een romper met "Mama's Kanjer" (L) lieffffff
Jaahh, ik ook, voel me altijd zo heerlijk veilig in zijn armen! Gelukkig is het iig niets engs met jouw baarmoeder, wel grappig dat je baarmoeder daardoor kan verschuiven. @Bamjolan; liefffff
@Bam, oh gelukkig ik ben niet de enige Maar raar he dat je je kindje dan zo hoog kunt voelen! Had ik bij dochterlief niet! EN JIJ BLIJFT THUIS! Denk erom hoor, je gaat niet werken! Wat gaaf zeg kleertjes krijgen! Super! @PrincessJE, ja ik voel me ook lekker veilig bij vriendlief, lekker groot Ja raar he dat dat allemaal kan, wist ik ook niet joh!
VK kon trouwens dat mijn buik ingetrokken werd niet verklaren...snapte ze niets van....nou ik ook niet, maar dat gebeurde wel..
Haha uiteraard blijf ik thuis meid! Ik ga de meiden dalijk halen, Jadey moet naar het cb voor de laatste prikjes...bah!