Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    *proest* wat is er smurfje? :)

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Goed zo!

Oh jee, das altijd zooooo niet leuk he die prikjes! :(
    Suc6!

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    nee hoor Princess, zal je niet plagen!

Ik ga nog ff bankliggen voordat ik dochterlief weer mag gaan halen...

bye meissies en bedankt voor het meeleven!

4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :evil: denk dat ik jou eens even ga poken :p

5. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Dag dames,

Ik heb 2 polls geplaatst voor de namen....
    Ik had eigenlijk 4 namen, maar deze verschijnen niet in beeld? Volgens mij heb ik het verkeerd gedaan?

graag jullie mening !!

Liefs, Florida

6. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Ik heb gestemd hoor ;) Geen idee waarom er maar 3 namen verschijnen... Heb hier nooit eerder een poll gestart ;)

7. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Mag ik dan ook meedoen met mijn 1.64m. :)

Mijn mannetje is wel lang, dus hopenlijk zal ons kindje iets langer worden later dan dat ik ben.

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmiddag!

@Mamakitty: fijn dat alles mee blijkt te vallen. Hier bm vorige week precies tot aan m'n navel. Was volgens mij prima.

ben zo jaloers op de meiden waarvan de man de beeb al kan voelen. Die van mij zit goed verstopt achter de placenta. Ik voel 'm zelf wel regelmatig maar altijd heel lichtjes. Laat staan dus dat manlief of de kids het kunnen voelen :( Jammur! :(
    Soms ben ik een heel slechte mamma. Ga ik expres voorover zitten zodat ik commentaar krijg van Frumpie :oops: Voel ik 'm tenminste ;)

We zijn al aardig uit de namen. Vorige week de meisjesnaam ingewisseld voor een andere, maar de jongensnaam stons al met 13 weken en staat nog steeds, dus denk dat íe het wel gaat overleven ;) We zijn ook heel tevreden over de meisjesnaam (die vind ik eigenlijk nog mooier dan de jongensnaam), dus tenzij we ECHt nog wat leukers lezen ergens, gaan we waarschijnlijk hier wel voor!
    Geboortekaartjes zullen we na de kerst eens gaan bekijken. Zijn we nooit zo snel mee en ga me eerst eens druk maken over de nieuwe kamer voor mijn zoon en het opkalefateren van de babykamer ;) Ik vind 'm eigenlijk prima maar zowel m'n zoon als mijn dochter vind dat er wat aan moet veranderem :rolleyes: . Denk dat zij dan maar een leuke nieuwe behangrand mogen gaan verzinnen. De namen kunnen we duidelijk niet aan hun overlaten! :) (dochterlief wil het liefste 'Snoesje' en zoonlief het liefste 'Poepie' :( :) )

@Bamjolan: doe kalm an! (rijmt ;) :) ) Lijkt me vreselijk steeds rozig slijm te hebben. Het zal er bij jouw zwangerschap wel gewoon bij horen (zoals ze zeggen: elke zwangerschap is anders), maar het blijft een onprettig idee :( En laat ze op je werk maar lekker in hun sop gaarkoken. Natuurlijk is het voor hun best vervelend dat ze een werknemer moeten missen (als kleine zelfstandige weten we er alles van hoe onhandig dat kan zijn), maar je werkt om te leven en niet andersom natuurlijk! Sterkte.

@All: kom later wel weer verder buurten. Nou eerst kids ophalen ;)

Laterrrrrr

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ikke trouwens ook een 'kleintje' met mijn 164 en-een-half ;) Manlief is 181, dus ook niet zo gek groot (maar wel lekker breed dus een prima knuffelbeer! :D )

10. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    volgens mij ben ik dan een van de weinige "lange" hier? 1.81m!

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Nou dan hoor ik dus bij de lange mensen met mn 1.75 en over mijn mannetje nog niet gesproken met 1.99 :confused: hihi.

@mamakitty, wat fijn dat de verloskundige langsgeweest is joh! En geen gekke dingen dus gelukkig maar ;)

@bam, ik vind het maar raar hoor die bloedingen komen toch ergens vandaan. Je doet al rustig aan meer kun je nu helaas niet doen :(
    Dikke knuf!

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    hihi nee hoor ik ben ook lang 1.75 :D Ik ga ff naar je poll kijken ;)

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.153
    113
    Vrouw
    Ik hoor ook bij de lange mensn.. ik ben zelf 1.84.. iedereen in mijn familie is groot behalve mijn zusje..

Mijn ex is ook groot.. 1.86 haha dus waarschijnlijk word de baby ook groot..

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @tezz, haha nee dan kun je beter zelf een naam verzinnen idd ipv je kids ;) al blijven het lieve koosnaampjes!

15. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Mijn mannetje zit ook wel bijna aan de 2 meter denk is. We worden ook regelmatig kaboutertje en reus genoemd. Nou ja, klein maar fijn denk ik maar altijd. :)

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik vind het niet erg om er een lang kind uit te moeten poepen als het dan maar niet te zwaar is hahaha.

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.153
    113
    Vrouw
    haha ja dat is ook zo :)

@Florida13; ik heb gereageerd :).. hoop dat je er iets mee kunt.. ben blij dat ik snel de namen had..

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Jeetje dames,

wat een text weer ;)

Heb dus ook niet alles onthouden.
    eerst even ego.

Het gaat beter met de bekjes :) :) :) :) :) :)
    :) :) :) :)
    Ik dacht de afgelopen dagen al ik heb geen reactie op mijn schoonmaakgedoe en inderdaad voel gewoon minder pijn. Heb vanochtend met een vriendin en mijn hond een half uur (met krukken) door het park gelopen bij haar in de buurt en ging helemaal goed..
    Joepie.. oefeningen en de rust van van het weekend doen goed dus.
    voel me gelijk alsof ik de hele wereld aan kan.. :D

Jullie gaan het vast niet leuk vinden dit, maar ga het toch zeggen ;) : Ik zie allerlei kaartjes voorbij komen van mercard.. Daar komen onze kaartjes ook zeker weten vandaan omdat mijn schoonvader daar obnderdirecteur is , ik kan dus kiezen/ontwerpen wat ik wil en het wordt voor me gemaakt voor nop :oops: :oops:

Ik ben 1.78 en manlief 1.86 dus klein zal onze smurf ook niet worden.

Bamjolin: laat ze maar door de stont zakken op je werk hoor, een beetje meeleven met je personeel is zeker erg moeilijk.

19. Niet meer actief

Mag ik jou schoonvader even lenen.....

aaaaaaaaaa toe dan [-o<

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

:) :) :) :)

Van mij wel maar of het bedrijf daar zo blij mee is? :) :)
    Denk het niet.. als je nou zorgt dat je exact zelfde dag zelfde tijd bevalt en even onze namen wegtipext wil er wel meer bestellen. hihi

Deel Deze Pagina