Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    pb je wel ff (er moet toch iets anoniem blijven op het forum? ;) )

2. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    OHHH...? Nu maak je MIJ nieuwsgierig! Vertel vertel! Mag ook in PB hoor ;)

3. Meiden, ik heb een hele stomme vraag :oops: : Hoe merk je het als je vruchtwater verliest? Ik heb nl. het idee dat ik steeds als ik hoest, nies of als ik een tijdje gezeten/gelegen heb ik een 'scheutje' van iets verlies... :oops: Sorry voor de ranzige vraag misschien, maar ik maak me een beetje zorgen.... En sorry voor het ego-bericht ook...

4. Nu ben ik ook nieuwsgierig.... ;)

5. @Florida: Ik ga zo ook even stemmen, hoor! :D

@Dreamerfly: Heb het vandaag idd ontzettend druk gehad op het werk. ;)

Even kijken, wat hebben we nog meer?

Lengte: Ik ben ook maar 1.68, dus ook al niet zo groot. Vriendlief is 1.92, dat valt volgens mij nog best mee. Storm was overigens 51 cm bij zijn geboorte. ;) Hij zit wel altijd bovenin de groeicurve qua lengte, qua gewicht juist weer onderin... :-k

Geboortekaartjes: Deze zijn eigenlijk al klaar! Ja, ze moeten natuurlijk nog gedrukt worden, maar in principe staat alles alweer klaar. :oops:

Namen: Begin weer heel erg te twijfelen... :oops:

Meiden met afspraken morgen: Heel veel succes en plezier! ;)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Naduah: je hebt pb ;)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mijn dochter was 51 cm bij geboorte en bijna 6,5 pond. Mijn zoon was 52 cm bij geboorte en ruim 7,5 pond. Maar zijn hoofd was een stuk kleiner, dus floepte er veel sneller uit! :)

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Naduah: senk joe :oops:

9. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    heel vies misschien, maar ruik eens je onderbroek :( :oops:
    vruchtwater zou zoet moeten ruiken.......

bij twijfel even je VK bellen he!

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Naduah op je hand blazen, als er dan weer uitkomt bellen!
    Je kan trouwens een maandverbandje indoen en kijken hoe vol die gaat zitten!
    Zei t zh toen tegen mij ook.

11. Ja, dat heb ik gedaan... :oops: :oops: Maar ik ruik eigenlijk niet echt iets (ben ook snotverkouden... :) )

12. Graag gedaan! ;)

13. Dat gaan we ook eens even proberen, dankjewel voor de tip! :oops:

14. Ik voel me echt zo stom dat ik het moet vragen, zeg! :oops: Bij Storm braken de vliezen pas tijdens de persweeën, dus heb daar niks van meegekregen... Voel me nu een beetje dom dat ik het niet weet... :oops: :)

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ga die kids met die mooie namen ;) hier in bed gooien. Ze beginnen over mekaar heen te springen vanaf het voetenbankje, dus denk dat het bedtijd is! :rolleyes: ;)

laterrrr

16. Succes meid! ;)

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

he meiden,
    hier even een snel berichtje van mij.
    heb nog niet bijgelezen doe ik morgen even.
    maar onze babykamer vordert mooi.
    het ledikant staat erin de wolken zijn op het geverfd gordijntje ervoor.
    en ik had een mooie verrijdbare commode met bad eronder.
    maar ook een gewone commode.
    Nu staat die verrijdbare commode voor geen meter in het kamertje.
    t is ontzettend groot en lomp, dus die gaat maar op MP en ga ik een gewone losse badset halen.
    ik weet al welke ik wil, die van tigger. de aankleedkussen luieremmer en waskom heb ik er al van dus...
    morgen plaats ik even foto's

18. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    Bam doe rustig aan meid, even aan jezelf en je kleintje denken nu!

Naduah geen idee hoe je dit zou moten merken, maar zelf heb ik de laatste dagen ook veel last van afscheiding, miss id dit t zelfde bij jou?

mammakitty fijn dat je VK zo snel kon komen zeg, en gelukkig niets aan de hand.

Dreamerfly ik ben ook sinds de MA erg zenuwachtig voor elke echo, het hakt er toch aardig in heb ik gemerkt, steeds weer denk ik, t zal toch nog wel goed zijn? denk dat als je dit hebt meegemaakt, je er altijd wel met je gedachten bij bent...hte heeft iig op ons veel impact gehad, meer dan dat ik ooit zou denken. Succes morgen!

namen daar zijn we nog niet uit, heb er een aantal die we mooi vinden, nu nog kiezen.

kaartje hebben we eerlijk gezegd nog niet naar gekeken, wil miss wel iets met een mooie foto van mn buik ofzo....

morgen lekker vrij,...heerlijk uitslapen hoop ik! :)

19. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Mamakitty, fijn dat het allemaal mee valt. Ben je weer gerustgesteld en je vriend ook.

Bamjolan, rustig aan hoor!

Florida, ik zal zo even naar de namen kijken op de poll. Ben benieuwd of ik kan herkennen welk geslacht het wordt. ;)

Naduah, ik heb ook erg veel last van afscheiding en af en toe voelt het alsof het loopt. Maar is niks meer dan dat....

Marr, fijn dat je morgen vrij hebt (net als ik). Ik ga ook proberen uit te slapen. Geniet er lekker van! :D

Pfff, was pas om 7 uur thuis. Gelijk eten en daarna even hier spieken hoe het met jullie is. De afwas staat er dus nog steeds.... jeg! Straks maar eens even doen, nu geen zin.

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Shenoby: ben heel benieuwd naar je kamertje! Fotootje? ;)

Ikke mag morgen eindelijk weer naar mijn peuters op de psz! :D Vorige week af moeten zeggen ivm de blaasontsteking. En een paar weken geleden ook al. En ik heb nog maar tot de kerst dus nog ff lekker genieten dus ;)

Op tijd naar bed dus ;)

Nnnnnnnnnavond allemaal! :D

Deel Deze Pagina