Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ben er nog. Beetje moe, dus reageer ff niet.
    Verder alles ok.

Iedereen een fijn weekend!
    Morgen babyshoppen :D

XX

2. Princess: Ik vind de kaart met Liv erop ook het mooiste! :D

MamaKitty: Fijn dat je een goede nacht gehad hebt, meid!

Ben hier bezig met de babywas, beetje vroeg, maar vind dat wasmiddel zo lekker ruiken en die kleertjes zo lief... :oops: :)

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@ mamkitty:

Met martin gaat het een stuk beter, hij is weer een stuk rustiger, had het dus duidelijk even nodig. hij heeft ook vorig weekend elke dag iets van 16 uur geslapen :D .. ik iets minder, veel gelezen.

Met mij gaat het ook goed, heb gister een half uur gewandeld (Met krukken) met een vreindin, dochter en mijn hond in een park bij haar in de buurt. en dat ging goed.

Dus erg lekker heb ook veel minder last van de bekjes.

Mijn buik groeit behoorlijk, alleen mijn gewicht niet, ben nu van 96.7 voor zwangerschap naar 98.6 op 7 weken(vakantie, veel eten :) ) , met 8,5 week ziek toen naar 95.3 op 10 weken , 96,0 op 14 weken, en nu 96,9 op bijna 20 weken.
    Dus feitelijk 200 gr. zwaarder al dat ik begon.
    ach als ik nu maar niet meer afval en ga groeien, kwam het wel goed zei vk. ben nl.. al jaren rond 96 kg zelf en als ik teveel ging afvallen kwamen er teveel afvalstoffen vrij... zal dus nog beter mijn best moeten doen om aante komen want die buik groeit wel... :D

Zo ben je weer een beetje op de hoogte.

O kan niet wachten tot de 2 e fotoshoot foto's binnen zijn.. maar hij heeft het een beetje druk de fotograaf :cry:

4. @Mimi: Fijn dat het weer beter gaat met je ventje, meid! Ben trouwens ook heel benieuwd naar de foto's! ;) Qua gewicht, ach zolang de vk het goed vindt, zal het wel loslopen, toch? ;)

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@ bam: wat voor afspraak die met de arbo?
    nou , dan nijt ze zichzelf in de vingers want als het een beetje arts is die laat jou niet mneer werken en je gaat ook NIET werken. Jij en je kindje gaan voor, laat haar door de stront zakken...

O alleen al het feit dat ze je extra stress geeft, maakt me kokend van woede... moeten we haar even met zijn alle duidelijk maken dat ze normaal moet gaan doen..

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nou idd ik zit me verdorrie helemaal op te fokken!
    Vraagt ze jeetje ben je hard aan het lopen ofzo? (had de kids naar school gebracht) dus ik zei nee ik moet zo naar mn echo! toen was t oooh okee....pfff k word er gek van...ze kicke me er maar uit zeg!

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@naduah: ja komt ook wel goed, maar moest van de vk nu wel aan gaan komen, dus ik doe mijn best. nu ik het er toch over heb, ga even wat eten halen...

8. @Bamjolan: Nou jaaaaaaa, zeg! Hoe durven ze? Slaat echt helemaal nergens op. Hoofd hoog houden, meid! Laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken... ;)

9. Een Big Mac of een oliebol? :) Grapje, hoor. Aankomen zal nu toch wel ook een beetje vanzelf gaan? De baby schijnt nu toch zo'n 80 gram per week te groeien? Nou, dan komt dat gewicht bij jou ook wel, toch?

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Bam

Ze kicken je nergens uit mag ze niet, je loopt volledig onder controle. mag niets doen dat de vroeggeboorte kan opwekken en werken hoort daar ook onder.
    Vraag anders even in het ziekenhuis of ze je werk willen belle, het geeft jiou stress is ook niet goed en laatze dan maar eens goed uitleggen wat er kan gebeuren als jij doorwerkt.

Als ze dan nog zo'n grote sm*el heeft mag ze aan de hoogste boom.
    Zo.

Nou ga jij rustig worden, ze kan je nioets maken en niets van je eisen al vind zei van wel.

denk, coctails, palmbomen, witte stranden, een kleine purk in je handen, lekker weer lente volgend jaar, lekker wandelen met de kleintjes... rustig aan..

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Bam, waaaaaaaaaaaaat? :confused: Is dat mens helemaal gestoord ofzo? Maar moet je nu wel of kan je zelf zeggen dat je het op de 19de wilt houden?
    Ennuh wat ze ook zeggen; jij en je kindje gaan voor!

@miinicole, gefeli met de 20 weken mijlpaal! En dank je wel! ;)

@Klaver, rustig aan doen meid, neem je rust he! Have fun morgen!

@Naduah, nu al wassen? hihi geniet ervan meis! Voorpret is al leuk he!
    Ennuh wil je geen eten noemen? Kep zooooo'n zin in oliebollen!

@Mimi, wat fijn dat het met manlief beter gaat! En met jou ook! Super! Houden zo he!
    Ik zou me niet te druk maken over je gewicht meid...
    Laat die fotograaf ff opschieten! Ik wil ook zien ;)

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    helemaal mee eens! Anders moeten de maart mama's maar eens meegaan! :evil:

Kan je gyn geen brief maken voor ze?

Voor nu: relax, jing jang! *knuff*

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    **gaat ff eten**

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@ naduah: ja de baby groeit ook maar ik in omvang niet dus mijn lijf is zelf dunner zeg maar dus die 80 gram van de baby komt erbij terwijl er misschien iets van 60 van mij afgaat.

Misschien had ik beter kunnen uitleggen met mijn omvang groeit niet terwijl mijn buik wel degelijk groeit.

Maar idd ik mag onbeperkt vreten wat ik wil. hihi. maakt niets meer uit als er maar enbergie in dat lijf komt. dat vind ik dan weer niet zo erg....

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mimi dat is het hem juist want gyn zegt dat ik nu gewoon mag werken omdat dit termijn niks zegt, een miskraam/vroeggeboorte hou je niet tegen.
    Maar ik wil t risico gewoon niet nemen, zeker niet omdat er kans is dat de vliezen kunnen scheuren!

16. Niet meer actief

Hey Bamjolan,

Ik weet dat het moeilijk is maar word alstublieft rustig, stres is ook niet goed voor jou en je kleine!

Zoals al eerder gezegd is, laat ze in hun eigen stront zakken! (oooh moet je mij horen)

Mocht je ontslagen worden dan heeft je werkgever daar geen duidelijke reden voor.
    Jij belt nu naar die arboarts (of waar die afspraak ook gemaakt is) en je zegt dat je niet kan komen in verband met een dreigende vroeggeboorte!

Bam........Jou kleine gaat nu voor!
    En niet te vergeten je andere kind(eren) ook!
    (ik weet niet of je nou 1 of meerdere kindjes heb, vandaar)

Knuffels vanaf hier!

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Oftewel de gyn zegt ach maakt niet uit wat je doet als het nu komt valt er niets te redden. wat een kl**tz*k. Is toch logisch dat als je rustiger aan doet de boel beter kan groeien en hopelijk langer blijft zitten.

gewoon niet meer werken , ze hebben inderdaad geen poot om op te staan of je mnou ziek of zwanger bent ontslaan mogen ze je niet.
    En vinden ze toch een manier jammer dan,. het is maar werk! je kleine is veel belangrijker.

zo dat was het laatste kwaadigheid van deze kant want jij gaat je alleen maar meer opvreten.
    rustig worden. jij en de baby dat is belangrijk de rest is even ondergeschikt.

18. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Mamakitty, fijn dat je goed hebt geslapen. Dat doet een mens even goed!
    Zelf ben ik al vanaf kwart voor 7 wakker en heb beneden even gestofzogen en de afwas gedaan (stond er dus nog steeds van gisteravond... oeps!).

Bam, kun je niet bij je gyn aangeven dat het zo'n stress opleverd en dat je psychisch ook een opdonder krijgt? Kan de gyn je niet een klein beetje op weg helpen? Ik vind het zo verschrikkelijk naar voor je..... Soms kun je maar beter je benen breken, dan zien werkgevers dat er iets is.... In ieder geval een hele dikke knuffel!

Meiden met afspraken, veel succes en veel plezier. Als je je kindje mag zien: veel kijkplezier en genieten!
    Allemaal terugkomen met goed nieuws, goed?

x Linda.

19. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

sorry
    ik lees even niets maar ik leef nog wel.
    Heb het razend druk!
    Bam ik lees even kort dat je het moeilijk hebt. Dat je werk weer achterlijk doet! Nou zullen we samen dan een knokparty inhuren? Kunnen ze daarna naar mij toe, grrrr

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Heb dr net gebeld en heb dus mn b*k opengetrokken, is ze nou helemaal!
    Nou ze bleef ratelen....pff laat ze maar lekker ik kom niet!

Deel Deze Pagina