Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Poeh he...
    Jij bent gewoon knalzwanger! :)

Best apart he? Omdat er altijd wordt gezegd, dat het voor 10 dagen na ovulatie geen zin heeft om te testen, omdat er dan nog niet genoeg HCG zou zijn.
    Jij had een regelmatige cycus?
    Misschien ben je ook al wel langer zwanger...?

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Gefeliciteerd Scorpion...

Al zou ik zelf nooit zo vroeg testen.. maar goed.. das ieder voor zich he...

Geniet er maar lekker van!

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    nou het is de 1e ronde dus ik zou t niet van mijn cyclus.

Wat ik eigenlijk het raarste vind is dat ik de mat care ultra had, die dus als eerste zwanger hoort te melden, maar gek genoeg deed de clear blue dat.

Ik ben niet langer zwanger ik heb namelijk alles gevoeld, ovulatie en innesteling.

Maar het streeoje word met de dag donkerder. :D

Ik moest vroeg testen ivm b12 tekort die nu dus extra in de gaten gehouden moet worden

5. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Wat zijn rechtertepels irritant, he? :)

Ik slik ook Gravitamon, wel een fijn idee dat je voor je gevoel, nu toch wel alles binnenkrijgt.

Enne...ik wil oooooooook een bad! Ik ben jaloers, Wishgirl... ;)

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @wishgirl: Ik heb geen album. 21 juni was mijn eerste dag van mijn ongestelheid. dus kan niet anders dan 3 weken toch.

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

heeeeel irritant.... ;)

Ik heb het bad ook nog niet zo lang hoor Jenna... Sinds vorig jaar en speciaal aangeschafd voor mijn dochter en evt. 2e kind...
    Ik zeg evt. 2e kind omdat het niet zou wou lukken bij mij... 4 jaar lang proberen via het ziekenhuis, 2x mk en 1x bbz..
    Maar het zou heel goed kunnen dat het nu gaat lukken hihi...

Ach... en aangezien het bad er dan toch zit... Ik had er vanavond even echt zin in ;)

Dat is ook een fijn gevoel... En helemaal omdat het zou kunnen dat ik 2 beebjes draag (kzeg niet dat het zo is... maar zou kunnen...) en op internet staat dat je bij een meerling extra vitaminepreparaten speciaal voor zwangeren moet slikken... vandaar...
    De reden dat het kan dat ik 2 beebjes bij me draag is dat ze 2 embryoos hebben teruggeplaatst...

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik zat even verkeerd te kijken Scorpio...
    Zo irritant die zwangerschapshormonen....!

Serieus.. ik dol nu een beetje... maar ik ben zo moe... Het alerte wat ik altijd had... Het lijkt foetsie te zijn!

9. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Natuuuurlijk gaat het nu lukken! Ik heb er wel vertrouwen in dat wij hier tot en met Maart heel erg zwanger zullen zijn. ;)

Spannend zeg, dat het er misschien 2 zouden kunnen zijn. Kon je daarvoor kiezen of was dat om de kans zo groot mogelijk te maken dat het zou lukken?
    Lijkt het je leuk om een tweeling te krijgen?

Maar wat heb jij een traject afgelegd, zeg. Poeh, petje af hoor! En zonder partner, he?

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Weet iemand van jullie trouwens wat er bij de dokter gebeurd waar je nu moet laten weten dat je zwanger bent? gaan ze met de handen voelen e.d.?

11. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    :) :)

Volgens mij zat ze weer in mijn album te neuzen... 8)

12. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Scorpion; Als jij morgen de verloskundige belt, krijg je over een week of 7 een intakegesprek.
    Dan gaat ze nog niet voelen enzo...

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ow gelukkig dat hebben ze 1 keer gedaan en toen vloog ik door het plafond!
    Wel spannend hoor alles.
    Omdat ik alles gevoeld heb besef ik wel dat ik zwanger ben, maar kan iet geloven dat ik over een paar maanden met een dikke buik loop, en hopelijk over 9 maanden me kindje vast kan houden!

14. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Nee, eerst krijg je een gesprek. Bij mijn verloskundige duurt dat ongeveer 45 minuten. Dan willen ze alle informatie hebben over jou en je partner.

Maareh...je begrijpt natuurlijk wel dat het onvermijdelijk is dat ze aan je gaan voelen, he..?

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik weet dat dat er bij hoort, maar ik heb een keer van de dokter dr hele hand erin gehad, en daar werd ik niet vrolijk van :(

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Jenna - Klopt ik zat idd in jouw album te neuzen hahahaha

En ja... klopt dat ik het alleen doe...
    Eerst 4 jaar via IUI met een donor... moest ik eerst in totaal 4 uur in de auto zitten om zaad te halen voor 6 cycli. Dit heb ik 3x gedaan...
    De rest was dichterbij... Ik moest ook al spuiten met hormonen toen... Puregon en Pregnyl...
    In deze 4 jaar dus 3x zwanger geweest... : 1x mk, toen 1x bbz die operatief verwijderd is en daarna 1x mk. Toen door naar IVF met donor.. Hiervoor moet ik steeds 160 km rijden...
    Eerst stond de punctie nogal wankel omdat ik tegen een overstimulatie aanzat en toen moest ik dagelijks die 160 km afleggen voor een echootje en een bloedtest en dan maar weer in spanning zitten of het oestrogeen voldoende gedaald was of niet... Maar gelukkig... 19 juni was het zover... de punctie kon doorgaan: 11 eicellen...
    Hier zijn er 4 van bevrucht... Van die 4 zijn 2 redelijke overgebleven..
    Normaal gezien zou ik er 1 teruggeplaatst krijgen, maar aangezien ze beide te slecht waren om in te vriezen hebben ze toch maar besloten om ze beide terug te plaatsen om de kans op een zwangerschap te vergroten. Dit nadat ik aangegeven had geen moeite met een tweeling te hebben...

Ja tuurlijk een tweeling zal zwaar zijn... maar ik heb liever 2 dan geen na al die ellende...

Ik denk als ze groter zijn dat het leuker is om een tweeling te hebben hahahaha

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Jeetje wishgirl. Ik duim zo voor je dat het met alle 2 goed komt! Je hebt het echt verdiend hoor!

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het klinkt raar misschien Scorpion... maar het is belangrijk je te ontspannen bij een inwendig onderzoek...
    En op den duur went het... Klinkt misschien raar... maar ik heb bij elk doktersbezoek een inwendig onderzoek en het went.. Ik doe het al 4 jaar...
    En ik heb een dochter van 7 en daarbij moest ik het ook al allemaal ondergaan...

En als je aan het bevallen bent... geloof me... dan voel je alleen de weeën nog maar... verder niets meer... ;_)

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik weet nog niet of het er 2 zijn he Scorpion ;)
    Das nog even afwachten... hihi

22 juli heb ik de eerste echo...

En dan eerst hopen dat het goed zit! en dan maar es kijken hoeveel het er zijn...

20. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hmm we zien het wel, ik moet me er druk om maken, ze doen het om je te helpen! En ik krijg er iets moois voor terug.

Deel Deze Pagina