Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Poeh, LANG! ;) Te lang om hier te plaatsen denk ik...

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nu gelukkig zit er niet 1 in de buurt ;)
    Ik zou idd ff advies vragen aan je fysio en dat zeker opvolgen!

3. Ach meis, toch! Dat is balen! Hoop dat ze je een beetje tegemoetkomen, en dat je daar snel weg bent. Snap dat het niet fijn werkt zo, en dat het altijd hard aankomt. Dikke knuffel!

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Lin ik heb reden genoeg om boos te zijn op de arbo en teamleider ;)
    Als ze zeggen dat t tussen me oren zit, mogen ze van mij hooog aan het gas ;)
    Ik ga idd wel een SO aanvragen, zal s kijken wat de gyn vanmiddag zegt.

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    AMEN!

6. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik heb nog bijna helemaal niets gekocht :oops: erg he? Het "grote" heb ik allemaal al (besteld) maar ik heb zelfs , zelf nog geen pakje gekocht :oops: :oops: :oops: Maar daar komt volgende weer verandering in ;)

Heb tot nu toe alleen wat knuffels (zeer essentieel :confused: ), een magnetron steriliator, 2 flesjes (1 difrax en 1 avent), speentjes in huis....
    Dat was het!

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ah joh, je hebt nog ALLE tijd!

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@ klavertje: wat vervelend. Ja da's best een hele goede reden voor ontslag, baan bestaat gewoon niet meer zometeen, maar maakt het niet minder vervelend. aangezien je het nu al weet kan je voor die 19 dagen gewoon al lekker op tijd ww uitkering krijgen. Zij snappen ook wel dat je 20 dagen voor je verlof niet eerst nog even bij een ander baas gaat werken of aangenomen wordt.

die dagen die je nog heb staan kan je die niet binnenkort opnemen(in dec?) ofzo of 1 dag minder in de week?of uitbetaald?

naduah: denk ook niet dat mamkitty het verkeerd opvat hoor.. ja zo zijn we allemaal verschillend de een moet heel erg opletten dat ie niet teveel eet, want aankomen doe je toch wel en de ander moet zich voleten omdat de beeb haar opeet.. geeft niets we krijgen er allemaal wat mooist voor terug toch... :D

mamakitty: heeft een maag van beton :) :) :)

jacky: succes bij de vk.. idd als het nodig is en kan lekker slapen/rusten, of jij gelijk had gister ..heerlijk.

9. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik heb een hele lange uitzetlijst.....
    Kijk eens op de site van etos, hema en bv je zorgverzekering.
    Ik heb (deze ?) 3 lijsten naast elkaar gelegd en heb ze samengevoegd.
    Dan moet je toch vrij compleet zijn met je spulletjes ;)

Klavertje
    Jeetje ook al zo'n lekker timing dus met problemen met een contract....
    zit je nu niet echt op te wachten!

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

11. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Kitty mooie buik en inderdaad zit ie bij jou iets hoger lijkt het wel. Gelukkig heb je gisteren toch gebeld en weet je nu hoe het zit en dat alles goed is.
    Fijn dat je goed hebt geslapen, dat het maar steeds beter mag gaan met je bekken!
    Met mij gaat 't goed, zometeen weer werken.

Lin vervelend dat je zo veel pijn hebt. Wel aan jezelf blijven denken hoor!
    En gelukkig hoef je nu nog niet te reintegreren, dat scheelt weer iets.

Bamjolan als ik in jouw situatie zat zou ik echt niet meer gaan werken hoor. Probeer nog een gesprek te voeren met de gyn, dat je door deze stress liever thuis blijft. En anders inderdaad een andere gyn of misschien kan de huisarts helpen?

Snoopy ik ben ook bang dat iemand anders "onze" babynaam kiest, want bij ons in de buurt en de familie gaan er nog veel mensen bevallen voor mij. Vandaar ook dat we voorlopig nog 3 namen hebben om te kiezen, dan kan er altijd eentje afvallen.

Princess leuke kaartjes. Ik vind die van hipdesign het leukst.

Mimi fijn dat het weer wat beter gaat met je bekken.

Bolbuikje ik vind dat 3 namen moet kunnen hoor, zelf al hebben de andere kids er 4. Liever 3 namen dan 1 erbij die je niet mooi vind.

Miinicole jouw buik is heel mooi rond vind ik.

Naduah ik heb ook wel eens het idee dat ik vocht voel en dat is afscheiding bij mij. Soms loopt het er gewoon een beetje uit.
    En je hoeft je niet te schamen voor je vragen hoor, ik zal ook nog wel eens met een rare vraag komen, ik weet 't zeker.
    Wat die uitzetlijst betreft, ik heb er 1 van de kraamzorg die ik aanhoud, maar er staat er ook 1 op de site van de hema als ik het goed heb.

Shenoby fijn dat de kamer nu ver klaar is. Wij willen zeker een foto zien!

Klavertje wat balen van je werk zeg! Ik snap dat je hier niet op zat te wachten...

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wij hebben al:

-kinderwagen (quinny buzz-2 black)
    -Maxi cosi
    -Box
    -Ledikantje en commode (van dochterlief nog)
    -kleertjes
    -magnetronsterilisator
    -badje
    -badthermometer
    -neuspeer
    -badzitje
    -verzorgingstas (onderweg)
    -hydrofielluiers en washandjes
    -new born luiertjes
    -aankleedkussen + hoezen (van dochterlief nog)
    -Monddoekjes
    -Luieremmer (diapergenie)
    -Badcapes
    -verzorgingsproducten
    -Lakentjes en dekentjes
    -kruiken (van dochterlief) en kruikzakken
    -babyfoon alecto dbx-88 (van dochterlief)
    -slofjes en schoentjes
    -mutsjes en jasje
    -sokjes
    -voedingskussen
    -boxkleed
    -fietsstoeltje achter (van dochterlief)
    -Kinderstoel (van dochterlief)
    -flessenwarmer
    -autostoel nr 2 (waar ze na maxi cosi ingaan; van dochterlief)
    -weekendbedje + matrasje (van dochterlief)
    -knuffels etc

Ik moet nog:
    -matrasje
    -meer kleertjes & sokjes
    -rompertjes
    -wipstoel
    -fietsstoeltje voor
    -flessenset avent
    -kolfset
    -Similax nr 1 kunstvoeding

Ik zal wel heel veel vergeten, maar we hebben al heel veel van dochterlief wat we zo weer kunnen gebruiken.

13. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Je hebt zeker (na alle dingen die gezegt zijn door de arbo en je werkgever) recht om boos op ze te zijn, dat ben ik ook wel met je eens hoor. ;) (weet er helaas alles van af)
    Je moet er alleen om denken dat je jezelf in de hand houd, want anders gaan ze straks dingen tegen je gebruiken en dat moet je natuurlijk voorkomen. Het is ontzettend moeilijk, maar wil jij niet in de problemen komen, dan moet je dat wel even.
    Je werkgever zal er alles aan doen om je dwars te bomen, dat ik nu wel duidelijk en aangezien jij nu erg kwaad bent kun je er soms dingen uitflappen waar je later spijt van zou kunnen krijgen en dat moet je voorkomen.
    Op het moment dat jij nu zou weigeren om te werken, dan kunnen ze je salaris opschorten en krijg je dus geen cent meer. Dus op het moment dat ze je verplichten om te gaan werken, altijd gaan. Al zou je alleen maar aanwezig zijn, dan heb je je plicht al volbracht.

Ik zou als ik jou was nu meteen je huisarts bellen en vragen om een secondopinion, hij kan je een verwijsbrief meegeven hiervoor en je aanraden waar je het beste naar toe kunt gaan.
    Laat alsjeblieft geen tijd meer verloren gaan, want hoe eerder je duidelijkheid hebt, des te beter is dat voor jou en je kindje.

Heel veel succes meis.

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik vat niets verkeerd op! :D
    @Naduah ik vind je een skeetje en dat weet ze wel ;)

hihi oh ja ook nog 2 mandarijnen gevroten en een glas melk gedronken, dus ja ik doe ook nog wel eens gezond ;) hihi

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Werkze vast! Voel je je nog snotterig trouwens? Of ist helemaal over?
    Ja slapen was HEERLIJK, maar verlang nu alweer naar mijn bedje ;)

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    eb net de HA gebeld en kan t Leijenburg bellen voor een second opinion en de situatie uitleggen en hoe of wat.....nou dat ga ik dus nu even doen!\

WB de uitzet, ik heb ook zowat alles al!
    Nu nog compressen, beha's en dekentjes en dan is ik klaar!

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

mamakitty is een vreetzakje :) :) :)

lin 80 je hebt helemaal gelijk..maar ik weet niet of ik het op zou kunnen brengen om toch te gaan als het gevaarlijk is voor mijn beeb.. maar goed dast moet bamjolin zelf beslissen.
    Bam je huisarts bellen en zo snel mogenlijk second opinion.

18. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    ***Buddynieuws***
    Dreamerfly heeft de 20 wkn echo gehad en alles is goed :D Ze weet ook wat het is (hihi, ik ook :-#), maar ze komt het vanavond posten. Ze gaat het nu eerst lekker vieren!

@Miinicole; Gefeliciteerd met je 20 weken :D Enne jij hebt anders ook een flink buikje hoor!

@Naduah; je hoeft je eigen niet te schamen hoor, vroeg of laat zullen we er allemaal wel eens last van hebben ;) Al bezig met de babywas? Gebruik je daar een speciaal wasmiddel voor? :)oops: weet deze mama-to-be dus niets vanaf...). Ik houd de uitzetlijst van de Hema aan (online direct te bestellen, ligt ook in de winkel bij de babyspullen, maar eerst was er een pdf van, die heb ik op de pc staan, stuur maar ff een pb als je die wil hebben ;))

@Bamjolan; goed dat je het niet meer pikt! Hoop voor je dat ze in gaan zien wat ze jou aandoen en je met rust laten! Die gyn is overigens echt belachelijk hoor :( dat tie dat durft te zeggen?!

@Mimi83; fijn dat je man weer wat rust heeft en dat het met jou ook beter gaat!

@Klavertje: Jeetje meid, sterkte hoor! Wat een rotnieuws *geeft dikke knuffel*

@Lin80; succes bij de fysio enne rustig aan hoor!

Bedankt voor jullie meningen op de kaarten, hihi, ik sluit me bij jullie aan hoor, het hipdesign-kaartje vind ik ook het mooist, maarrr tis ook teringduur :( Hihi, mss dat ik er een poll van ga maken hier, mss kan ik mijn man zo overtuigen dat deze toch echt het mooiste is en dat onze dochter dat natuurlijk verdiend :)

19. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Lin80: suc6 bij de fysio meid!

@MamaKittty: Ik ga inderdaad verder zoeken na de zwangerschapsverlof periode.

@Naduah: ik heb hier met plezier gewerkt. Zit nu nie top de schopstoel zeg maar.. Maar het geeft toch een raar gevoel.

@Mimi: Ik wil eigenlijk geen ww-uitkering voor die 19 dagen. Misschien dat ze me dan die 2 weken vakantie kunnen uit betalen om die periode te overbruggen.

@Jacky: Ik wist wel dat het er ooit aan zat te komen. Maa ik had niet verwacht zo snel.

@Dancinglady: knuffel!

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    bellen jij, als de donder!

Deel Deze Pagina