BOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 8) Ja ik geef het toe.....ik MOET gewoon snaaien, altijd al gehad......... Vriendlief zat al te etteren; "als we jou na de bevalling weer op dieet willen hebben zal ik met je moeten breken, dan zit je door de stress zo weer op gewicht"..ik heb hem maar ff heel vuil aangekeken en toen bedacht ie zich maar ff snel!
Oh wat fijn! Nu ben ik wel heel benieuwd...ff wachten tot vanaaf haha tuuuuuuuuuuuurlijk verdiend jullie meisje het beste en het mooiste!
Bamjolan gelukkig krijg je een second opinion! Succes! Kitty ik voel me een beetje snotterig, maar ik ben best snel verkouden dus dat blijft nog wel een tijdje denk ik. Zolang ik me verder goed voel ben ik happy Enne wat kan een bed soms toch lekker zijn he Jij hebt al veel van de uitzet! Scheelt natuurlijk dat je nog dingen van je dochter had liggen. Al mogen wij ook niet klagen, want alle grote dingen hebben we inmiddels in huis. Ik ga er vandoor. Nog even langs een kennis en dan aan 't werk.
Fijn dat alles goed is met dreamerfly en klavertje dikke knuffel terug, volgens mij heb jij het vandaag harder nodig dan ik
Dancinglady en Kitty: wij hebben de uitzet ook bijna compleet. Alleen nog wat verzorgingsproducten, een borstkolf (wacht ik ff mee totdat ik zeker weet of ik wel melk heb), en eventueel nog een autostoeltje maar dat is ook pas voor later. Voor de rest heb ik eigenlijk ook alles wat op Kitty's lijstje staat.
Ja een bed kan HEERLIJK zijn soms Nu ja, snotterig zijn is het ergste niet he meid! Ja scheelt idd dat we van dochterlief al veel hebben, ik zeg; recycle Werkze vast meis!
Ja, ik geloof het. Dit is ook niet normaal. Jammer wel dat het weer ff duurt. Maar de afspraak is er.. Sterkte meid!
met autostoeltje bedoel je de maxi cosi? Die heb je wel meteen nodig hoor, je weet nooit of je in het ziekenhuis bevalt (kan altijd dat je MOET) en dan heb je die wel nodig voor als je naar huis wilt met de kleine.
Nee, nee Maxi Cosi hebben we al. Ik bedoel gewoon een autostoeltje, als ze de Maxi Cosi ontgroeit zijn zeg maar...
oh maar dat duurt zo lang Ik had hem erop gezet omdat we die nog hebben... we hebben ook de autostoel die ze nu gebruikt zeg maar, dus autostoel nr 3....en als zij daar uit is, kan zoonlief erin
Fijn dat alles goed is met Dreamerfly, ben nu ook wel heel benieuwd! Wij hebben hier ook retedure geboortekaartjes, baal ik ook wel een beetje van, maar kon geen mooiere vinden. Even de link opzoeken: http://www.kleurigekaarten.nl/GEBOORTEK ... art15.html Deze dus (K15G), maar dan in het groen met blauw ipv diverse kleuren blauw, en voor een meisje roze met paars. Ik wilde ook graag dubbele kaartjes, ipv enkele, zodat op de linkerkant een gedichtje kan. Dus dat kostte ook weer wat extra. Pfff... wat een gedoe is het toch he? @Princess: Ik gebruik het Persil Sensitive wasmiddel voor de babywas en Storm zijn kleertje. Storm heeft een heel gevoelig huidje (krijgt om het minste of geringste uitslag), en bij dit wasmiddel gaat alles goed (en het ruikt heel lekker... ). @MamaKitty: Dankjewel! @Bamjolan: Fijn dat je nu in ieder geval een second opinion krijgt! Misschien kan je nu die afspraak as maandag ook afzeggen omdat je in afwachting bent van een second opinion? Volgens mij, maar dat wil ik dus nog even checken, heb ik hier ook bijna alles al compleet. Alleen nog de verzorgingsproducten en beddengoed voor het ledikantje (heb wel alles al voor het wiegje). Omdat we de kamer opnieuw gaan schilderen in een andere kleur past het oude beddengoed van Storm niet meer, dus dan maar weer nieuw kopen...
Welcome Ik vind het kaartje niet zo als ik eerlijk ben.....sorry....maar ik ben een zeikerd qua kaartjes hihi Nou je hebt zowat alles al meis, dus maak je niet te druk over de uitset!
Zometeen om 12 uur ben ik weer vrij. Pfff ff weg hier....vandaag wel weer genoeg gehoord en gedaan hierzo. Dus mochten jullie mij niet meer spreken. Alvast een fijn weekend! Ik ga morgen babyshoppen, kijken voor een overtrekje voor ledikantje (heb ik al gezien) en kijken voor een hoes voor het aankleedkussen. XX Klaver
Ik ga maandag wel, ik zeg mn andere 2 afspraken gewoon af zodat ik maar 1 ding heb maandag anders word t me gewoon teveel! En zeg wel dat ik een SO heb op 26-11. 28-11 zou ik een afspraak hebben met de vk in het ziekenhuis.