Hoi meiden jee wat is er weer veel gekletst zeg Ga proberen op iedereen te reageren. @princess, wat een mooi buikje zeg! Wat betreft het kaartje ik heb gestemd op hipdesign Is je mannetje al overtuigd hihi @Naduah, Nergens voor schamen hoor meid hier kun je alles lekker kwijt Jij bent er vroeg bij met wassen hihi maar ja beter vroeg als laat toch. Met de uitzet zijn we al best ver, iig hebben we alle grote dingen al gekocht. Prental heeft ook een uitzetlijst. @mamakitty, gefeli met je mama ! Fijn dat je goed geslapen hebt @bam, jeee meid wat een gedoe allemaal weer zeg. Maar nogmaals laat je niet gek maken en blijf bij je standpunt. Ben benieuwd hoe de 20 wkn echo was. @miinicole, heerlijk zo'n dagje rustig aan doen toch @Klavertje, leuk morgen babyshoppen! Wat ga je allemaal kopen? Balen van je werk zeg dat kun je er nu helemaal niet bij hebben. *Dikke knuf* @mimi83, wat fijn dat het weer iets beter gaat met je man! Heeft het weekendje blijkbaar toch goed gedaan Ben benieuwd naar je foto's @chrissie, geeft niets meid, fijn weer wat van mn buddy te horen en anders volg ik het wel op hyves @Jacky, blijft leuk he hartje luisteren! @lin80, hoe was het bij de fysio? @Florida, jij gaat straks zkr los met shoppen? hihi @Dancinglady, jij hebt dus ook nog heel wat zwangeren om je heen? Ja van het forum maakt het me niet uit of het dezelfde naam is maar familie enzo vind ik wel lastig. @dreamerfly, wat fijn dat de 20 wkn echo goed was! Ben benieuwd naar het geslacht hihi @lindajelsma, je kunt dus nu ook geboortekaartje zoeken suc6! @shenoby, dat wordt al een heel leuk kamertje zeg! @Miekie26, heb helaas geen idee wat wel en niet mag, geloof dat extreme hitte niet echt goed is maar ik weet het allemaal niet zkr sorry. Hier bijna weekend, vanavond nog een spreekuurtje en dan een heerlijk rustig weekend kijk er erg naar uit want hebben het laatste tijd zo druk gehad. Heb alleen morgen een werkuitje maar gezien we allemaal op het moment een beetje krakkemikkig zijn gaan we gezellie een dvd kijken en uit eten
****Buddynieuws**** Bamjolan: Alles is oke, en is inderdaad een jongen Gelukkig goed nieuws dit kan ze wel gebruiken vandaag
De kleine is idd helemaal gezond! Heb een aantal foto's gehad, zal ze vanavond op mn site zetten! Straks eerst een uur mn hulp.
@bamjolan. wat fijn dat alles goed is met je kleine man. nog even een vraagje aan jou. jij had een matrasje van de babywalz gekocht. hoe dik is die? en is dat zo 1 dat als ze met het gezicht in het matras liggen kunnen doorademen? of weet je dat niet?
Fijn Bam dat alles ok was! Beetje een geruststelling voor vandaag... Hier was ook alles ok. Baarmoeder zit al 3 vingers boven de navel. Was goed gegroeid dus. En nog steeds een lange/smalle baarmoeder. Bloeddruk was ook goed 120/70. Hartje klonk ook weer heel goed en beeb schopte het apparaat en paark keer even weg.... vond de VK wel leuk. Nou toen waren we weer klaar en konden we weer gaan....
Wat fijn bamjolan, dat alles goed is met jou en de kleine. Houden zo! @ snoopy: heerlijk genieten van je weekend en gezellig zo'n uitje. Dvd-tje kijken en uit eten is altijd goed toch. Hoef je je in iedergeval niet heel veel in te spannen. @shenoby: wat een leuk kamertje wordt dat. Daar kan de kleine vast lekker in slapen. @ klavertje: heel veel plezier bij het shoppen. @ linda: Leuk hoor dat je nu 2 boeken met kaartjes hebt liggen. Kun je lekker eens op je gemakje bekijken welke je het leukste vind. Ik ben vanmiddag weer even bij de fysio geweest. Toen ik moest gaan liggen zag hij het meteen al, dus volgende week krijg ik een bekkenband, want dit kan zo niet langer zei hij. Pffffff, zit er eigenlijk niet zo op te wachten natuurlijk, had eigenlijk gehoopt het nog wat weken uit te kunnen stellen. (de fysiotherapeut ook trouwens) Maar helaas het is onvermijdelijk, dus ik zal er ook aan moeten geloven. Mag nu ook echt geen zware dingen meer tillen en goed om mezelf denken. Traplopen zoveel mogelijk vermijden, maar dat is nogal lastig als je 's nachts steeds naar het toilet moet. Dus dan overdag maar niet meer doen dan echt noodzakelijk. Ben na de fysio gezellig even bij mijn moeder geweest voor een kopje thee en we hebben gezellig een paar uren gekletst over de kleine. Het wordt hun eerst kleinkind, dus ze zijn zo trots als een pauw natuurlijk.
mmmmmmmmmmmmmiddag! Heb zo lang moeten bijlezen dat ik al geen puf meer heb om nog uitgebreid te reageren @Bamjolan: fijn dat de echo ieg goed was weer. Klote van je werk, maar wat Lin ook al zegt: kalm blijven, want ze kunnen het tegen je gebruiken! Jammer dat je je SO niet vóór je afspraak met de arbo hebt. @Shenoby: gave wolkjes op de babykamer! Heb hier op de 'kleuterkamer' het stukje schuine dak al eens donkerblauw geschilderd en van die lichtgevende sterren opgeplakt. Was een heel gaaf gezicht! En ook handig, want m'n dochter is bang in het donker en kon zo wat beter in slaap vallen (en schrok niet zo als ze 's nachts wakker werd ). @All: wel gelezen, maar helaas veel al weer vergeten. Heb vanmorgen weer lekker gepeutert met de kids op de psz en ben nu heeeeel erg moeeeeeeee! Maar gelukkig kan ik lekker achter de pc, dat scheelt Voor een tukkie was ik alweer te laat thuis, dus vanaaf maar lekker bankhangen Ben nog steeds niks tegengekomen op de uitzetlijsten wat ik nog nodig zou hebben (behalve nieuw aankleedkussen + paar hoesjes en een ander ledikant). Als ik die paklijsten zie ben ik blij dat ik zo bewaarderig ben geweest al die tijd, zeg! Als ik de boel boven weer op orde heb zal ik me eens gaan buigen over de babykleding in de kast. Geen idee meer hoe veel van de rompertjes nog in goede staat verkeren eigenlijk Laterrrrrrrrrrrrr!
@Lin80; vervelend meid Hopelijk heb je iig minder last als je de bekkenband gebruikt én het rustiger aan doet. Sterkte @Bamjolan; Gelukkig weer goed nieuws van jou Hihi, manlief is bijna zover dat we het kaartje van hipdesign nemen. Schrok zelf ook wel erg van de prijs, totaal bijna 300 voor 75 kaarten (inclusief postzegels, enveloppen, enzzzz). We gaan er nog maar een nachtje over slapen dus. Iig bedankt voor alle stemmen
hoi meiden Ben gister bij de verloskundige geweest. Alles was goed maar toen ze aan mijn buik ging voelen schrok ze een beetje van mijn harde buik. Ik vond het toen wel meevallen. Ik moest van haar zelf gaanvoelen en dacht ...nou dat valt wel mee , normaal is hij veel harder. Ik dacht altijd dat die harde boebel mijn beebje was.....nou niet dus.... Heb dus vrijwel last van continue harde buiken.... Moet dus een beetje rustig aan gaan doen. Ik werk momenteel 40 uur in een sportschool waar ik ook les geef... Het les geven moet ik dus helaas laten vallen.... maja rustig aan doen?! Ik moet zo veel doen! Pfff word er zelf ook gek van maar ben altijd druk bezig en vind het gewoon super moeilijk om lekker op de bank te zitten.... Maja.. ef genoeg gezeurd.... hoe gaat het hier? xx
Hoi bollebuikkies! Moest weer es eve flink wat bijlezen. Ben te lui om op alles te reageren. In ieder geval, aan degenen met goed nieuws: gefeliciteerd met de echo's en wat het wordt! En degenen met minder goed nieuws: veel sterkte toegewenst en hopen dat t allemaal goed komt! Zie dat de buiken hier al aardig BOL zijn, superleuk joh! Hier gaat alles goed, heb laatst een hele grote kledingpakket besteld en ik ben zo super tevreden met de kleding! Ik ben nu lekker klaar met de kleertjes! Dit is mijn babyuitzet; Voor de baby: borstelgarnituur (gekocht) baby-schaartje (gekocht) 6 hydrofiel monddoekjes (gekocht) babyzeep (gekocht) babyzalf (gekocht) babyolie (gekocht) sudocreme (gekocht) haarlotion / shampoo (gekocht) 6 hydrofiel washandjes /handdoeken (gekocht) 2 badcapes (gekocht) badthermometer (gekocht) rompertjes (gekocht) sokjes (extra kopen) kleding (gekocht) 2 zuigflessen met speen (gekocht) wattenpot (gekocht) 3 lakentjes wieg (gekocht) dekentje (gekocht) fopspeen (gekocht) slabbetjes (extra kopen) spuugdoekjes (gekocht) jasjes (gekocht) thermometer (gekocht) flessenborstel (gekocht) hoezen aankleedkussen (gekocht) vit. k vit. d mutsjes (extra kopen) Voor mezelf: zoogcompressen voedingsbh kraamverband Wat ik heb gekregen: Handkolf avent Babybadje-standaard/matrasje Kruiken Tepelhoesjes Voedingskussen Maxicosi Draagzak Wandelwagen Wipstoeltje
Dag allemaal! Zoals jullie al hadden gehoord (Tnx Buddy ) was de echo helemaal goed . Alles goed in ontwikkeling en allemaal prachtig in beeld. Vond het erg bijzonder en was er ook even helemaal stilletjes van! Een grote verassing voor mij: mijn schoonmoeder hadden we opgehaald en in Groningen zouden we mijn moeder treffen. Tot mijn grote verbazing stond ook mijn vader daar (zij wonen zelf in Emmen, dus het is toch even een reisje). Dit wist ik helemaal niet en was enorm verrast, ik natuurlijk helemaal in tranen en vond het supergaaf! Ik mocht eigenlijk maar 2 mensen mee, maar de echoscopiste deed gelukkig niet moeilijk, zolang de a.s. opa en oma's maar niet zouden gaan stuiteren door de kamer zei ze haha. Vond het erg mooi om al die gezichten van hun te zien tijdens de echo! hihi Op een gegeven moment zijn mijn vader en beide moeders naar de gang gestuurd en kregen we te horen wat het wordt..................... Een meisje We zijn erg blij en dankbaar dat onze lieve kleine meid zich helemaal goed lijkt te ontwikkelen! En ik geniet nog even lekker verder na! Ps: Naduah, sms naar jou was dus niet gelukt, stomme chaoot dat ik ben, ben vergeten je nr in mijn telefoon op te slaan en ik was zo'n beetje de hele dag onderweg (achteraf gezien ook weer stom van mij had t nr van jou natuurlijk kunnen vragen aan Princess; mijn hoofd werkt echt niet lekker, hoezo zwanger?), sor! Ik lees en reageer later even op jullie, want ik ben lichamelijk ook vandaag weer aan het kwakkelen, dus veel rust tussendoor! Fijne avond mensen!
Dreamerfly, wat leuk dat je pa ook is meegegaan lekker gezellie! En gefeliciteerd met de geslaagde echo.. nou nou de meisjes nemen hier wel de overhand hihi! Blij voor jou dat alles goed gaat met je babygirl! Geniet ervan zou ik zeggen!
Meid, fijn dat alles goed was & hartstikke leuk dat jullie een meisje krijgen, gefeliciteerd! Geniet er lekker van! Enne... maak je niet te druk, hoor. Ik ben allang blij dat alles goed is.
Heeee @dreamerfly wat leuk weer een meid erbij Volgens mij hebben we op het moment meer meiden haha Mijn man zou uit zijn werk naar de prental gaan om een magnetronsterilisator te kopen die was daar namelijk met een bon in de aanbieding, teminste dat dachten we blijkt dus dat je ook een jonge gezinnenpas moet hebben. Dus ik bel hem op en toen zei hij dat dus, ik zeg maar nu ben je helemaal voor niets geweest, zei die dat geeft niet. Kom ik vanavond uit mijn werk ligt er een cadeautje van prenatal op tafel Heeft hij een muziekmobile met schaapjes voor me gekocht zooooooooo lief dus toch niet helemaal voor niets zei die Wilde die al zoooo graag hebben hihi
Hey Snoopy, wat schattig zeg.. lief van je man! Vraagje, is een magnetronsterilisator echt nodig? Lees het vaker..
verrassing: 11 jongen: 7 meisje: 10 geheim: 4 :-# Dus niet echt duidelijk of er meer meisjes zijn dan jongens
Overzicht Maartmama's 2009 *** Hoofdlijst *** !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: meisje Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 Xanado83 - Alphen aan den Rijn - 24 jaar - 1e kindje - GB: meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 Florida13 - Zuid-Limburg - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis - Voeding: fles lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Wishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 13-03-2009 Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Shenoby - ? - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 16-03-2009 Chrissie81 - Zoetermeer - 27 jaar - 1e kindje - GB: meisje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Energy84 (A.K.A. Nicky) - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje 23-03-2008 romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen 24-03-2009 Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 30-03-2009 mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 90 maart 2009 mama's: verrassing: 11 jongen: 7 meisje: 11 geheim: 4 :-# Verklaring afkortingen: CK = Chinese Kalender GB = Geslachtsbepaling Afsprakenlijst: november 08 nov: Bloesem - 20 wkn-echo, 13.30 uur 10 nov: Luanti - vk, 16.00 uur 10 nov: Dancinglady - vk, 18.30 uur 10 nov: Yvonnee - gyn 10 nov: mommy2be - pretecho, 09.00 uur 11 nov: miinicole - 20 wkn-echo, 14.00 uur 11 nov: Snoopy1983 - vk, 09.30 uur 12 nov: Naduah - vk, 08.50 uur 12 nov: MamaKitty - gyn, 09.20 uur 12 nov: Mamakitty - vk, 19:00 12 nov: Judith1982 - vk, 09.30 uur 12 nov: hartewens - vk 13 nov: Bolbuikje - gyn, 09.30 uur 13 nov: Klavertje- vk, 10.00 uur 14 nov: Twigger82 - vk, 12:00 14 nov: Twigger82 - 17:30, 3d-echo 14 nov: mimi83 - 20 wkn-echo 14 nov: Lin80 - extra echo, 13.00 uur 15 nov: chrissie81 - 4D echo, 16.30 uur 17 nov: bleu - vk, 10.00 uur 18 nov: Chrissie81 - vk, 08.00 uur 18 nov: Lynnami - gyn, 13.00 uur (US) 18 nov: mimi83 - 4e vk 19.00 uur 19 nov: Miekie26 - vk, 08.45 uur 20 nov: Bloesem - vk, 19.15 uur 22 nov: MamaKitty - 3D pretecho, 10.45 uur 24 nov: Xanado83 - vk, 09:40 24 nov: Florida13 - vk, 09.00 uur 24 nov: Daphne1980 - vk, 09.15 uur 25 nov: Tezzz - 4e vk, 09.30 uur 26 nov: miinicole - 4e vk, 09.50 uur 27 nov: Wishgirl - gyn, 09.50 uur 27 nov: Lindajelsma - 5e vk, 13.00 uur 27 nov: Princess81 - 5e vk, 13.40 uur 30 nov: Evelieveling - gyn december 01 dec: Yoehoe - pretecho 02 dec: Pien27 - controle GYN, 08:30 04 dec: Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta), 12.00 uur 05 dec: Cynthia1979 - pretecho, 10.30 uur 12 dec: Jacky78 - pretecho 3D/4D, 10.00 uur 16 dec: Florida13 - 3/4D pretecho, 20.20 uur 18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur 22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - ? * Jacky78 - Sabrina24 - Wishgirl * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * Bam-jolan - Chrissie81 - Snoopy1983 * meisje1988 - Shenoby - ? * Dreamerfly - Naduah - Princess81 Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten.. *Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- Nog niet van toepassing
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Heeee ladies! Hier dan de afsprakenlijst weer... 08 nov: Bloesem - 20 wkn-echo, 13.30 uur -------------------------------------- Bloesem heel veel plezier bij de 20 wkn echo! En goed nieuws he Deze lijst kan je ook in je emailbox ontvangen. Wil je dit graag? Stuur even een pb met je emailadres naar Snoopy1983 en je krijgt dagelijks deze afsprakenlijst en de hoofdlijst (topiclijst) in je emailbox!
Ehhh tsja ligt er natuurlijk een beetje aan of je borst of flesvoeding gaat geven. Denk dat het met flesvoeding helemaal handig is. Ik wil borstvoeding gaan geven en wilde deze dus wel kopen omdat het hoop geld scheelt maar nu heb ik wel zoiets van ik kook ze wel uit in een pannetje, kopen kan altijd nog