Ehh moet zeggen dat ik dit na wish nog niet aangepast heb, in ieder geval moet dreamerfly er nog tussen gelijk maar ff doen
Even heeeel snel en kort nog: Tnx voor jullie reacties Jacky / Bamjolan: Fijn dat alles goed was bij de VK / 20 weken echo Radna, jij was naar de VK geweest toch? Hoe verliep het bij jou? Knuffel voor degenen waar het even of nog steeds niet lekker mee gaat! Princess: Ik zal morgen ook even stemmen Morgen werken en probeer s'avonds nog uitgebreid te reageren! Slaap lekker!
bloesem veel plezier morgen! thnx voor de steun allemaal! Heb de fotos van de echo in mn album gezet op onze beebiesite!
hallo dames, ik heb wel alles gelzen maar er blijft niet hangen, sorry. reageer wel een ander keer. heb een mega hoofdpijn. Mijn verstandskiezen, waarvan de kaakchirurg zegt, hoop dat ik ze kan laten zitten tot na de bavalling doen zo'n zeer dat hij links een aantal week geleden 1 roitte kies trok had ik er nog bijna geen last van afentoe een uurtje, maar de laaatste week regelmatig en nu sinds gister constant wordt gek van. ben heel bang voor hettrekken, maar ik kan nu niet wachten dan komt er tenminste een einde aan die pijn. sorry voor het ego bericht...
Mimi wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt en die verstandskiezen dat is inderdaad geen pretje. Hopelijk gaat het snel beter en hou je er weinig last van tot na de bevalling. Bam geweldig dat je een second opinion krijgt en ik denk dat deze persoon veel begripvoller is. Fijn dat alles goed was met de 20 weken echo en mooie foto's! Jij had het een tijdje terug over lekkende borsten. Ik heb dit nu 's nachts ook. Ik voelde ineens wat nattigheid... Naduah leuke kaartjes. Klavertje veel plezier met shoppen vandaag! Wij gaan waarschijnlijk ook nog even de stad in, de etos doos ophalen. Princess ik heb gestemd voor het hipdesign kaartje. Nu kan je man er niet meer onderuit! Shenoby mooie babykamer, leuk gedaan allemaal. Mieke ik heb geen idee welke massages je mag enzo. Ik zou gewoon even bellen. Laat je het ons weten? Snoopy ik heb zeker een aantal zwangeren in mijn omgeving. Een kennis van ons is vorige week bevallen van een zoon. Een vriendin van ons is nu uitgerekend, maar we hebben nog niets gehoord. Mijn schoonzus is eind november uitgerekend. Zij heeft het nu wel heel zwaar, ook vanwege overgewicht en ze moet veel overgeven. Wat lief dat je mannetje een schappjesmobiel heeft gekocht voor je! Jacky fijn dat alles goed was en dat de baarmoeder goed was gegroeid. Lin wat fijn dat je moeder zo trots is. Enne rustig aan he jij! Jvd, doe jij ook maar wat rustiger aan. Dat is wel even schrikken. Zoveel harde buiken is toch niet goed? Dreamerfly wat geweldig dat je vader er ook bij was bij de echo! Echt een verrassing voor je. En gefeliciteerd met jullie meisje! Bloesem succes bij de 20 weken echo vandaag! Kitty hoe is het vandaag met mijn buddy? Ik had gisteren weer extreem veel last van mijn rug na het werken. Zat gewoon te huilen in bed. Misschien is 4 uurtjes toch wel te veel. Ik kijk het nog even aan...
Goodmorning ladies @Dancinglady; jeetje wat heftig zeg, denk idd dat die 4u je toch teveel is geworden... Niet te lang aankijken hoor! Als je zo'n extreme pijn hebt, moet je jezelf wel hebben overbelast. Doe je een beetje rustig aan dit weekend? @Mimi83; pfffff, d'r uit met die verstandskies joh! Ik had het er ook heel veel angst voor om ze eruit te laten halen en wat denk je? Nergens last van gehad! De tanden waren er binnen 1 sec. uit en toen de verdoving was uitgewerkt nog 1 pijnstiller nodig gehad en daarna nergens meer last van gehad. Trust me... tis echt zo'n enorme opluchting als die pijn weg is @Dreamerfly; wat een mooi verhaal zeg, hihi, kreeg er zelf ook bijna een traantje van! Fijn dat je beide ouders er bij zijn geweest enne moeilijk hè je mond houden over het geslacht :-# Vertel jij het verder ook niemand? @Snoopy; ik heb me laten vertellen dat je de flesjes tegenwoordig helemaal niet meer hoeft te steriliseren weet niet of dit waar is hoor? *is jaloers op het schapenmobiel * @Bloesem; Veel plezier met de 20-wkn echo Hihi, hier nog steeds in dubio over de kaart. Vind het nog steeds wel erg veel geld ga vd week toch nog maar een keer het internet afstruinen om te zien of ik niets mooiers tegenkom Als ik dan niets mooiers zie... tja, dan kunnen we er niet onderuit hoor
meiden ik zit er echt doorheen qua me werk en stress. Ik kan het gewoonweg niet meer opbrengen om te lezen en te posten. Het spijt me even lieve buddy's. Bam ik kreeg je bericht en had gewoonweg geen flauw idee waarover het ging. Sorry sorry. Ik moet tijd vrijmaken voor mijzelf en gewoon van de as kleine genieten. Van de schopjes enzo en me buikl, maar heel stiekem doe ik dat niet. Alles wat spookt in me kop is werk. Maart mama's kletsen te veel met elkaar wat heeeeel leuk is, maar mijn kop wil niets meer onthouden. Ik hoop me over een week beter te voelen xxx
Hey meiss, doe je wel een beetje rustig aan? Sterkte met je werk! Enne probeer wel een beetje te genieten van jullie kleine meissie
Goeiemorgen meiden! @bamjolan, zou je de site misschien weer onder je banner kunnen zetten wilde je foto's bekijken maar ik weet de site niet meer Ohw laat maar zie nu dat ik onder je bericht ook op website kan klikken hihi @mimi83, ach meid wat vervelend Ik zou toch maar gauw even de tandarts bellen want die pijn is niet normaal. *knuf* @dancinglady, zou het idd even aankijken maar blijf je zoveel pijn houden zal je ws toch wat minder moeten werken. @princess,ja dat heb ik idd ook ergens gehoord ja. Er veranderd iedere keer wel weer wat. Ik ga er nu ook geen meer kopen dat kan altijd nog als we dat makkelijk vinden. Ja het is een hoop geld he voor de kaartjes, wie weet zie je nog iets wat in de buurt komt suc6 @Chrissie, meis geniet nu gewoon lekker van die kleine in je buik en neem ff rustig de tijd. En probeer hoe moeilijk dat ook is je werk op zij te zetten. *Dikke knuf* @Wish, hoe gaat het met je? Kun je een beetje tot rust komen? Zo hier vandaag rustig dagje, nog wel wat dingen in huis doen en vanmiddag gezellig een werkuitje
Mimi ah meid toch, wat vreselijk vervelend! Sterkte meid! Weet hoeveel pijn t kan doen, ik moet ook wachten tot na de bevalling brrr! Chrissie, ojee meid, pas je goed op jezelf? Snoopy haha nee idd was echt geen twijfel mogelijk! Ze kon heel goed alles aanwijzen ook dus nee, dit keer geen meiske! Ben wel benieuwd hoor, heb natuurlijk totaal geen ervaring met een jochie! haha! Heb de kaartjes zelf gemaakt! Heb een proefdruk aangevraagd dus ben benieuwd!
Bloesem heel veel plezier bij de 20 wkn echo! En goed nieuws he Dank je wel Snoopy, heb er helemaal zin in. Ik denk dat ik erna alleen niet kan melden hoe het was we hebben een verjaardag en bruiloft daarna. Heb net weer even bijgelezen van de laatste dagen. Bedankt voor de reacties op mijn babydozen vraag. Heb me van de week trouwens opgegeven voor zwangerschapsgym en kreeg 2 dagen later meteen een brief thuis dat ik woensdag al verwacht wordt. Echt snel zeg. Wel leuk ik ga samen met een vriendin die op dezelfde dag als mij uitgerekend is. Dus heb er wel zin in. Fijn weekend allemaal, liefs Bloesem
Goedenmorgen meiden, @ bam, gelukkig is alles goed met je kindje. Op mijn zwangerschapsfitness zit ook een zwangere met constant bloedverlies. Zij is al door een hele onderzoekmolen geweest. Ik snap niet waarom jij dat niet krijgt. Bij haar bleek gelukkig niets aan de hand. Ze houden het wel in de gaten. Ik ben gisteren naar Inspiration geweest. Dat is in de studio's in Hilversum. 5-gangen diner met allemaal dans en muziek en Hans Klok. Nou de muziek was wel wat te veel, want ze ging toch te keer in mijn buik! Niet normaal. Ik hoop maar dat het niet erg is voor een keertje. Ze is nu nog druk. Ben wel moe,... van 17:45 - 00:30 op een niet zo prettige stoel. Was wel erg leuk! Hoe zou het met Wishgirl zijn? Chrissie, doe rustig aan, als je het even niet trekt moet je echt aan jezelf denken. Allemaal een fijne zaterdag! Wij gaan weer verder met de babykamer. Liefs Judith
Dank jullie wel Bamjolan, Princess en dancinglady! Chrissie doe rustig aan en goed dat je tijd voor jezelf neemt.
@Bam, gelukkig is alles goed @Jacky, fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd bij de vk @Lin80, sterkte meid, tis kl*te met zoveel pijn he. Hoop dat bij jou de bekkenband helpt, bij mij was het niets, kreeg er enkel meer pijn van. @Princess, ja hallo...wij stemmen en zorgen dat je man ook dat Hipdesign kaartje wil, ga je nu zeuren over de prijs... MUTSJE Nee hoor, ik zou over zo'n prijs ook nog een nachtje slapen @JVD, ja meis, als de vk zegt dat je rustig aan moet doen, dan moet je. We kunnen met z'n allen alles willen, maar helaas dat kan gewoon niet meer. Sterkte meid! @DReamerfly, een meid! Super! *de meiden zijn wel in de meerderheid zeg, niet normaal meer* En wat leuk dat opa ook is meegegaan! @Snoop, wat ontzettend lief van je mannetje! Die mobiel is leuk he! @Bloesem, have fun bij de 20 weken echo! En bij de gym @Mimi, sterkte meis....das een ontzettende kl*te pijn. *knuff* @Dancinglady, lekkende (.)(.) meid? hihi nu al...nou dat beloofd wat.... Ennuh ga nou gewoon 3 uurtjes werken meissie.....luister nu eens naar mama kitty *knuff* @Chrissie, meis, ik begrijp het hoor! Doe rustig aan en idd denk maar ff lekker aan jezelf! *knuff* @Judith, leuk joh! Ennuh de baby heeft daar geen last van hoor Nou ik ging vanmorgen op de weegschaal staan....69,6kg! In 4 dagen dus 600gram aangekomen! Oh oh......................................niet zo goed denk ik al die toffifees hihi Ah boeie! We gaan zo ff naar de prenatal! Doei fijn weekend allemaal! xx
Hoor dat hier veel meiden onderweg zijn? Zal het gemiddelde van de jongens weer even omhoogschroeven want wij krijgen een zoon!!! Gelukkig zag alles er heel goed uit met de 20 weken echo en kunnen we verder met genieten............
he meiden, ik heb op 2 paracetamol toch nog even geslapen, mijn lijf had het toch nodig denk. heb waarschijnlijk vannacht voor ik wakker werd weer eens lopen knarsen met mijn zere kant, want de pijn is nu houdbaar, het is wel of er een steen tegeaan gerost is, maar ik wacht tot maanbdag. Als ik nu ga moet ik direct de tandarts betalen en de kans dat hij iets kan doen is niet zo groot.. En om nou een wortelkanaal behandeling te zetten op 2 verstandkiezen die eruit gaan vind ik ook weer zo wat. Ik hoefde niet perse te wachten tot na de bevalling maar de kaakchirurg radde het wel aan zolang ik er geen last van had, ik voelde rechts nl. helemaal nog niets toen rotte kies links eruit ging. Hij zei dat deze 2 er vast zaten en ik vind het heeeeeeeeel eng , lees lig als een mafkees te trillen in die stoel van de spierspanning. Dus ja als je dan gheen last heb zegt ie doen we het na de bevalling dan kan de verdoving sterker voel je helemaal niets meer. Maar ja da's nu dan jammer, moet wel voor mijn 6 e maand daarna doen ze het niet meer en om nou het risico te lopen dat ik straks met 8 maanden verga van de pijn zie ik ook niet zitten. Sorry voor het ego bericht zal het allemaal goed maken als mijn hooofd niet meer boeinkt.
thanx meiden. Tussen alles in nog me site kunnen opdaten. Buikje, spulletjes, kamertje in aanmaak, wagen foto's staan erop. Ik probeer te genieten maar het is wel lastig als je je zo gestrest voelt
@Judith, haha de baby heeft dus meegenoten of juist niet hihi @mamakitty, ohw leuk prenatal!Laat je ff weten wat je allemaal geshopt hebt @10uss, wat leuk een jongen gefeliciteerd! @mimi83, fijn dat je toch nog even hebt kunnen slapen! @Chrissie, ziet er allemaal leuk uit zeg!