Overzicht Maartmama's 2009 *** Hoofdlijst *** !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: meisje Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 Xanado83 - Alphen aan den Rijn - 24 jaar - 1e kindje - GB: meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 Florida13 - Zuid-Limburg - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis - Voeding: fles lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Wishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 13-03-2009 Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Shenoby - ? - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 16-03-2009 Chrissie81 - Zoetermeer - 27 jaar - 1e kindje - GB: meisje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Energy84 (A.K.A. Nicky) - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje 23-03-2008 romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen 24-03-2009 Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 30-03-2009 mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 90 maart 2009 mama's: verrassing: 11 jongen: 7 meisje: 11 geheim: 4 :-# Verklaring afkortingen: CK = Chinese Kalender GB = Geslachtsbepaling Afsprakenlijst: november 10 nov: Luanti - vk, 16.00 uur 10 nov: Dancinglady - vk, 18.30 uur 10 nov: Yvonnee - gyn 10 nov: mommy2be - pretecho, 09.00 uur 11 nov: miinicole - 20 wkn-echo, 14.00 uur 11 nov: Snoopy1983 - vk, 09.30 uur 12 nov: Naduah - vk, 08.50 uur 12 nov: MamaKitty - gyn, 09.20 uur 12 nov: Mamakitty - vk, 19:00 12 nov: Judith1982 - vk, 09.30 uur 12 nov: hartewens - vk 13 nov: Bolbuikje - gyn, 09.30 uur 13 nov: Klavertje- vk, 10.00 uur 14 nov: Twigger82 - vk, 12:00 14 nov: Twigger82 - 17:30, 3d-echo 14 nov: mimi83 - 20 wkn-echo 14 nov: Lin80 - extra echo, 13.00 uur 15 nov: chrissie81 - 4D echo, 16.30 uur 17 nov: bleu - vk, 10.00 uur 18 nov: Chrissie81 - vk, 08.00 uur 18 nov: Lynnami - gyn, 13.00 uur (US) 18 nov: mimi83 - 4e vk 19.00 uur 19 nov: Miekie26 - vk, 08.45 uur 20 nov: Bloesem - vk, 19.15 uur 22 nov: MamaKitty - 3D pretecho, 10.45 uur 24 nov: Xanado83 - vk, 09:40 24 nov: Florida13 - vk, 09.00 uur 24 nov: Daphne1980 - vk, 09.15 uur 25 nov: Tezzz - 4e vk, 09.30 uur 26 nov: miinicole - 4e vk, 09.50 uur 27 nov: Wishgirl - gyn, 09.50 uur 27 nov: Lindajelsma - 5e vk, 13.00 uur 27 nov: Princess81 - 5e vk, 13.40 uur 30 nov: Evelieveling - gyn december 01 dec: Yoehoe - pretecho 02 dec: Pien27 - controle GYN, 08:30 04 dec: Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta), 12.00 uur 05 dec: Cynthia1979 - pretecho, 10.30 uur 12 dec: Jacky78 - pretecho 3D/4D, 10.00 uur 16 dec: Florida13 - 3/4D pretecho, 20.20 uur 18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur 22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - ? * Jacky78 - Sabrina24 - Wishgirl * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * Bam-jolan - Chrissie81 - Snoopy1983 * meisje1988 - Shenoby - ? * Dreamerfly - Naduah - Princess81 Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten.. *Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- Nog niet van toepassing
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Heeee ladies! Hier dan de afsprakenlijst weer... Voor morgen zijn er geen afspraken! -------------------------------------- Deze lijst kan je ook in je emailbox ontvangen. Wil je dit graag? Stuur even een pb met je emailadres naar Snoopy1983 en je krijgt dagelijks deze afsprakenlijst en de hoofdlijst (topiclijst) in je emailbox!
Hee meiden de lijst staat er al op! een beetje vroeg maar ik ga zo weg en ben vanavond pas erg laat thuis. Ben er morgen weer! Bye!
hier alweer 21 weken, alles gaat goed. Nog lekker rustig aan ivm bi, maar we redden ons wel. Ben heel benieuwd volgende week hoeveel ik ben bijgekomen. Volgende maand alles halen en dan zijn we helemaal klaar voor onze wuppie. Kan niet wachten, maar vind het nu al aardig opschieten.
Zo dan.......wij stonden ff 300 meter achter het verkeersongeval op de A27! We reden naar huis en zagen boven de linker rijstrook een rood kruis: die ging dus dicht, wij balen (file), wij naar de rechter rijstrook en ineens daarboven ook een rood kruis en 5 seconden later stonden we stil. ff later 3 ambulances, 4 politiebusjes langs ons heen scheuren, nou er moest iets gebeurt zijn, anders zetten ze niet heel de snelweg af. Wij (en mensen voor en achter ons uitstappen) en 300m voor ons stopten de hulpdiensten. ff later nog een ambulance, brandweer (3 wagens!) en nog meer politie. En 5 minuten later een traumahelicopter....en daar stonden we.......................op de A27. MUURVAST We hebben daar een uur en 15 min gestaan. Toen waren alle slachtoffers weg en de politiebusjes en brandweer en mochten we via de linker rijstrook doorrijden. We zagen 1 Alfa Romeo auto helemaal in mekaar! Een zwarte pickup met wat schade en een wit busje met de voorkant achterin de pickup. Toen wij wegwaren 5 minuten later thuis en keken op teletekst, er stond nog 13km file! En aan de andere kant 4km file al van kijkers. Zucht wat was ik blij dat ik weer thuis was! @10uss, een zoon! Leuk! Gefeli! @Mimi, doe jij maar lekker rustig aan met je bekkie meis! *knuff* @Chrissie, ook jij rustig aan doen! Kep de foto's bekeken op de site..leuk! @Miekie, gefeli met de 12 weken! @Snoop, we hebben een rompertje (maat 50/56) met mijn papa is de allerliefste gehaald (die voor mama hadden ze alleen nog grote maten), een positiejurkje voor mij en een slinger en ballonnen met baby boy.
Zo heftig zeg kitty! Gelukkig niks met jullie aan de hand, ook al is het natuurlijk ook kl*te voor de getroffen mensen.
Nou vreselijk! We zeiden eerst tegen mekaar, he, waren we maar 1 minuutje eerder weggegaan, dan waren we er net voor geweest, maar toen bedachten we ons dat als we eerder weggegaan waren, wij misschien ook IN het ongeluk gezeten hadden...... Dit vond ik op internet: File bij Everdingen na ongeluk op A27 08-11-2008 17:05 (Novum) - Op de A27 tussen Noordeloos en Gorinchem staat zaterdag na een ernstig ongeluk een flinke file. Rond 16.30 uur staat er tien kilometer tussen de knooppunten Everdingen en Gorinchem, meldt de VerkeersInformatieDienst (VID). Bij het ongeluk waren vier auto's betrokken. Wij stonden dus om 15:30 stil en reden om 17:45 weer weg.
Heb alles snel gelezen, maar verder niet veel tijd om te reageren.... Mimi, vervelend die kiespijn. Niet al te lang wachten hoor, belemmerd alleen maar het genieten! Mamakitty, fijn dat jullie niks mankeert. Wel even schrikken natuurlijk, zo'n ongeluk. Leuk dat er weer 2 meiden het geslacht weten. Een jongen en een meisje. Fijn dat alles goed was. Ben toch wel benieuwd hoe het uiteindelijk zit met jongens en meisjes Ik ben vandaag met de Verkenners van scouting naar Aqua Zoo geweest. Super mooi weer en we hebben echt genoten. Dus volgend jaar met de kleine.... lekker naar Aqua Zoo en beestjes kijken. Verder hebben we aankomende dinsdag een bezichtiging voor ons huis. Wel heel spannend en we gaan hard duimen. Duimen jullie mee? Meiden, voor iedereen en dikke knuffel en nog een fijn weekend. Liefs!
Kitty gelukkig was je niet 1 minuut eerder weggegaan. je moet er toch niet aan denken dat je zelf bij dat ongeluk betrokken zou zijn geweest. Brrrr.... Die rompertjes van mijn mama/papa is de allerliefste zijn leuk he! Ik heb die met papa is de allerliefste aan mijn man gegeven toen ik net zwanger was. Princess dat rustig aan doen is dit weekend nog niet echt gelukt. We zijn gaan shoppen voor mijn schoonzus en zometeen gaan we door naar een verjaardag. Maar vanaf morgen doe ik weer rustig aan oke Chrissie hopelijk voel je je snel beter en niet meer zo gestresst. Sterkte met je werk. *knuff* Bamjolan leuk dat je de kaartjes zelf hebt gemaakt. Hoe heb je dat aangepakt? Laat je de tekst er wel gewoon op drukken? En scheelt het veel in de kosten? Judith fijn dat je een leuke avond hebt gehad. Ik snap dat het wel vermoeiend was, maar ik hoop dat je er van hebt genoten. 10uss een zoon, gefeliciteerd! Mimi dan kan je misschien maar beter zo snel mogelijk naar de kaakchirurg gaan, als ze dat zelf al aanraadden. Sterkte! Snoopy fijne avond nog! Mieke gefeliciteerd met de 21 weken. Ik heb vandaag een brief gehad van de arboarts. Ik moet er woensdagmorgen heen. Gelukkig neemt mijn man vrij en gaat ie met me mee. Ik moet er helemaal voor naar Utrecht! Als het aan mij ligt zou ik inderdaad 3 uur gaan werken. Ik kijk wat de arbo arts zegt. Ik maak me er eerlijk gezegd best een beetje zorgen over, heb het idee dat die mensen nergens geen begrip voor hebben....
Dacinglady ik heb het via geboortepost.nl gedaan Zal dalijk de proefdruk op de site zetten...jullie weten de naam toch al haha
Hallo dames, Ik heb snel alles even bijgelezen, maar weet eigenlijk even niet meer bij wie wat hoorde, dus laat het reageren vandaag even achterwege. Wij zijn de hele dag weggeweest, mijn ouders zijn vandaag verhuisd, dus toch even geprobeerd om mee te helpen. Heb natuurlijk geen zware dingen gedaan, maar alleen het lichte werk. Het is alleen wel weer veel te veel geweest, dus ben echt helemaal op en heb veel pijn. Maar een stel blije ouders maakt veel goed hoor. Nu kunnen zij lekker genieten van hun huisje, daar waren ze al maanden aan het klussen en alles zat tegen. Ik heb de hele tijd ook niet kunnen helpen, dus vond ik dat ik dat vandaag nog wel even kon doen. We hebben vanavond nog heerlijk met z'n allen chinees gegeten en daarna lekker naar huis gegaan. Nu ga ik zo lekker op de bank liggen om er voorlopig niet meer van af te komen. Ff tv kijken. Iedereen nog een fijn weekend toegewenst!
Oow MamaKitty, wat naar! Enne een zere kies (wie was dat ook weer) beterschap, trouwens ff voor alle "zieken" Hier ook een (kleine) aanrijding, mijn man had voorrang maar kreeg het niet op de rotonde, schade aan beide auto's (gelukkig niet veel) maar wat is nou het geval.....Beide partijen willen er politie bij........Komt die niet opdagen want er is alleen blikschade, weekend zekers Maar goed, geen slachtoffers dus dat is goed afgelopen.....Nu de verzekering maar ff inlichten.
Goede morgen meiden, Hoe is t met iedereen? Heb een helehoop gemist, jullie gaan ook zosnel hou t echt niet bij! Hoop dat t met iedereen goed gaat en dat er nog mooie 20wk echo's waren! Hier alles ok, vrijdag naar vk geweest, gelukkig alles goed,blijf zo last houden van harde buiken met erge krampen, maar alles zit nog goed dicht daaronder, hartje ging super en voel mini echt goed! Heb al een buik voor 26wk, had dit bij mano ook steeds, onder zit niks ligt hoog, dus loop steeds voor, krijg over 6wk groei echo, omdat mini nu minder goed kan beroordelen op groei, mano was ook vrij klein, en deze zou door de harde buiken misschien minder kunnen groein dus wordt ff gechekt! Helemaal niet erg even naar mini kijken, en met 36 wk nog keer voor de ligging! Mano zijn nieuwe kamertje is bijna af, gister hoop spullen gekocht e ingericht moeten nog paar dingetjes,hijiszoleuk geworden! Kan ik alles gaan uitzoeken mano langzaam aan daar slapen en dan de kamer voor mini goed soppen en klaarmaken! Nog maar 16 wk en dan is die er al! Zal proberen weer wat vaker mee te lezen, kan ik ook weer beetje op jullie reageren Voor nu allemaal fijne dag nog knuff
Goedemorgen dames, @bam: lekker die second opinion, tot die tijd rustig aan he.. prober inderdaad aantegeven dat je dat wilt afwachten voordat je weer wat doet.. Gelukkig alles goed met de echo! zij de echoscopiste of iemend nog iets van roze verlies?gaat goed komen hoor een jongen opvoeden...jij bent supermama dus dat lukt ook.. @klavertje: alles gelukt met het babyshoppen, vast wel.. O je oen over de 2 weken na datum doorbetalen, zal je aan je aan je werk moeten vragen, maar dit is wel een van de redenen waarvoor er ww bestaat, dus kan het vauit je werk niet gewoon lekker aanvragen die hap. @nadauh: ja he dan denk je ik heb al een baby in mijn buik, alle verzorgingspullen kopen moet je ook nog zo'n kaartje uitkiezen. Alsof ons hoofd nu heel goed werkt. . komt vast goed.. @linda: lekker fit geworden? heb je al leuke kaartjes gevonden in de boeken? hoe ging de bezichtiging? @shenoby: Een plafond om bij in de wolken te zijn . leuk hoor. @mieke26: De meste behandelingen mogen gewoon in ieder geval daar even aangeven inderdaad. Het kan wat minder prettig zijn om op je buik te liggen , dat weet alleen jij, anders met een kussen onder je bekken en borsten? maar ze kunnen ook een hoop op je zij/rug. infrarood sauna's/dingen mogen in ieder geval niet, gewone sauna's of stoom sauna's wel, gewoon voelen wat je prettig vind. Ik kan bijvoorbeeld geen sauna meer aan boven de 80 graden...normaal tot 90 geen probleem. gewoon voelen en daar vragen. @snoop: lekker gegeten gister? Lief dat je man de schaapjes mobiel mee nam... soms zijn ze echt goed he die mannen.. @jacky: lekker dat alles goed is. al goed gegroeid de baarmoeder, ook zo'n eigenwijsje die niet op de echo wil.... @lin80: bah ook aan de bekkenband..Ik heb toen ik echt veel last had een portaporti ( klein chemisch toiletje) boven in de douche gezet( oke manlief heeft hem neergezet , zodat ik niet naar beneden hoefde. Mijn bekken gaan nu beter door rustig aan doen, er rekening mee houden en oefeningen van cecile rost.kan alweer van nog geen 50 meter met krukken nu een half uur met krukken lopen. misschien een idee om even te kijken in de bieb ofzo voor dat boek van cecile rost. lekker dat je ouders huisje zo snel ging. rustig aan he.. @tezz: lekker dat je ook niet zoveel meer hoeft van de uitzet, daarna zijn extra leuke pakjes die je echt niet kan laten liggen ook erg "nodig" dus klaar zijn we nog niet hoor.. @princess: tja, das wel even schrikken als je het dan uitrekend.. nog lekker geslapen? @jvd: wel rustig aan gaan doen hoor.. de vk zegt het niet voor niks. Mijn motto niets MOET alles MAG. beetje delegeren dus ook, als jij het niet redt kan iemend anders het wel voor of samen met je regelen...denk om jezelf en de beeb hoor.. @mommy2be: ziet er naar uit dat je ook al veel hebt voor de beeb.. lekker @dreamerfly: wat een onzijs leuke verassing. En gefeliciteerd met jullie meisje!!!. kan niet wachten tot volgende week vrijdag dan weten wij het ook... @chrissie81: Rust gaan nemen, je krijgt het niet dan neem je het. Als jij zo gestressed bven en vol zin\t in je hoofd met je werk gaat het niet goed. echt doen hoor meid. eerst jezlef worden! en daarna weer genieten van 9 bijzondere maanden die je maar x keer in je leven meemaakt werken doe je de rest van je leven...sterkte en knuff. @bloesem : alvast veel plezier op gym. @judith: lekker avondje weg zo te horen..heerlijk. beetje jammer van die stoel, hadden ze geen troon voor je ? Wij zwangere dames zijn nl. erg belangrijk! @mamakitty: misschien heeft de baby een groeispurt? en niet jij van de toffee's ... hihi. Bah, dat ongeluk, gelukkig ginmgen jullie niet eerder weg! @10us: gefeliciteerd met jullie zoon!!! @mieke1981: ik ken het gevoel, heb ook steeds meer zo iets schiet een op weken,.. ik wil ons kindje zien.. hihi. nou ja eerst nog maar gebnieten van de zwangerschap ondanks onze bekken.. @dancinglady: Ik heb ook altijd een boeman beeld van arbo artsen, maar ze zijn niet allemaal zo. lekker dat je mannetje meegaat. heb je toch wat steun. Als jij vind dat 3 uur genoeg is is dat ook zo. lekker puh. nee zonder dollen, hoop dat je een menselijke arts treft. @ majo: bah wat irri zeg dat de politie niet wou komen. @radna: het gaat ook snel hoor. geen probleem alsa je niet alles kan lezen, gewoon doen wat je leuk vind.Geluukig zit alles nog goed dicht, wat vervelend die harde buiken zeg. echo op 30 en 36 weken, ach nog even je kleintje zien zoals hij/zij 9 maand gezeten heeft is ook wel leuk. toch?Lekker dat het kamertje voor mano bijna klaar is.. Zo dames dat waren de reacties die ik nog verschuldigd was. @iedereen die mij sterkte heeft gewenst met kies dank u. het gaat redelijk voel hem wel maar ga morgen bellen. verder gaat het met mij en de beeb prima, ben iets gegroeit in gewicht .. joepie..nou hopen dat het ook zo blijft gaan.Gister noge ven gehoord met de angel sound. Met martin gaat het iets minder, die is gister een beetje ingestort waar ik al bang voor was. Dus ga proberen hem zover te krijgen dat ie naar de huisarts gaat.. Hij begint te beseffen dat het niet goed gaat zo.
Denk dat je Mamakitty bedoeld Wat vervelend dat je man is ingestort hopelijk luistert hij naar zijn vrouw en issie niet als 98% vd mannen stronteigenwijs Sterkte ermee!
nee ik bedoelde jou omdat je kaartjes prijs had uitrekend. dat bedoelde ik , niet helemaal duidelijk geschreven lkees ik nu. sorry
Heel even snel, want moet de ramen gaan wassen: Mimi: Een hele dikke knuf, meid! Wat lijkt het me zwaar om je man zo te zien. Heel erg veel sterkte & ik hoop dat hij snel de juiste begeleiding zal krijgen om er weer helemaal bovenop te komen!
oops, tja zwanger hè maarre hier zijn we er nog steeds niet uit (btw wel lekker geslapen hoor ). Probeer mijn blik wel wat te verbreden, maar vind die dure nog steeds de mooiste! Heb vast (vrijblijvend) een model aangevraagd en als we in Nl zijn ga ik naar de drukker om mappen te halen. Dan wat kijken en vergelijken en als ik deze nog steeds de mooiste vind, dan geven we maar wat minder uit aan de kerst hoor Moet wat voor m'n dochter over hebben hè