Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirella86

mirella86 Lid

19 aug 2008
    9
    0
    0
    delft
    hier nog meer gezelschap :)

ik ben ook in maart uitgerekend en wel de 23ste

2. Welkom! :D

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!

Iedereen met een afspraak vandaag veel plezier!

@mirella86; welkom!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd!

WE hebben een lijst waar alle maart mama's opstaan.

Wil je daarop? Stuur dan naar mij of naar Snoopy een pb met je nickname, uitgerekende datum, woonplaats (mag ook provincie zijn), leeftijd, hoeveelste kindje, ga je bevallen in ziekenhuis of thuis, ga je borstvoeding of kunstvoeding geven en weet je wat het word of houd je dat lekker geheim?

Wanneer je deze gegevens doorgeeft (en eventuele afspraken bij vk of gyn of echo's) dan zetten we deze voor je op de lijsten.
    We hebben een topiclijst en een ONLINE lijst.

Je hoeft je gegevens enkel naar 1 van ons 2 door te geven, wij zorgen samen dat jouw gegevens op beide lijsten komen te staan.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Link naar mama’s maart 2009 ONLINE &MEETING lijst:
    mama's maart 2009 lijst

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ***oproep voor alle maart mama's***

Tot vrijdag a.s. kunnen jullie je nog opgeven voor de meeting!

Op de online lijst staat een pagina met wie er meegaan en wat haar wensen zijn. Op vrijdag gaan we met de meiden die zich opgegeven hebben beslissen wat we gaan doen, wanneer en waar. Tevens kunnen we dán even kijken of we kunnen carpoolen!

Link naar mama’s maart 2009 ONLINE & MEETING lijst:
    mama's maart 2009 lijst

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik geef die arbo wel de naam van mn vk...kan ze zelf vragen hoe of wat want die vk zei wel dat ik hem 8 weken minimaal moet binnen houden dus neem aan dat ze ook in t belang van t kind handelen ;)
    Vrees dat ik geen moer gedaan krijg bij de arbo.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

goeiemorgen meiden,

20 WEKEN JOEHOE! OP DE HELFT :) :)

Ik heb vanmiddag om 15.50 afspraak bij tandarts gemaakt, ik wil graag dat ie eerst kijkt of het echt mijn verstandskiezen zijn.. denk dat er oook een gaatje zit in bovenkant rechts, maar kan niet zien/voelen of het mijn vestandskies is of die ervoor. we gaan dus eerst gewoon even naar tandarts.. veel prettiger. :)

Martin is natuurlijk stont eigenwijs wel naar zijn werk..hij zegt wel dat als het echt niet gaat hij naar de huisarts gaat, maar zie het nog niet gebeuren. mannen :x

gaaf he de foto's ben er zo blij mee, dank jullie wel in ieder geval voor de complimenten

@mirelle: welkom op ons gezellige babbelclubje.

@bam: hoe is het met de kleine touwtjespringer? :) succes bij de arbo en laat je niet gek maken he.. je hebt en second o. geef maar alvast aan dat die gyn. het een vreemde gang van zaken vond van je eigen gyn en dat je de 26 ste wil afwachten.Ga je de arbo van je nieuwe gyn . het nummer of je oude gyn. geven? Niet te druk maken hoor, kan zomaar een aardige man/vrouw wezen die ook vind dat je niet mag werken, wat je natuurlijk logischer wijze niet meer mag.. Niet allemaaal zullen ze zo denken als je baas hopen we maar.

@jacky: lekker dat het klussen zo goed gegaan is, verevelend dat je niet goed kan slapen....maar dan weer erg leuk dat de beeb leker mee doet.

@mamakitty: gefeliciteerd met je 24 weken!we lopen gelijk op 4 weken na. hihi.O ja ik ben ook ineens goed aangekomen hoor, ben nu 97,5 was 2 week geleden 96.3 dus praten met jullie helpt blijkbaar. :) :)

@snoop: succes met rijden..jiji ook gefelici met 24 weken..

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Bam, goed plan. Suc6.

@Mimi, gefeli met de mijlpaal meid!
    Suc6 bij de tandarts! Hoop dat het meevalt!
    Ennuh Martin moet je gewoon naar de huisarts slepen meid, is het beste ;)
    Oh jij ook al lekker aan het aankomen...ik zal morgen voor de gein nogmaals op de weegschaal gaan staan.......

ps; kreeg gister weer de vraag of ik niet zwanger ben van een tweeling....*uche uche*

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mimi gefeliciteerd en veel suc6!

Ooh irrie die vraag mamakitty!

Nou, ik heb geprobeerd om toch een schriftelijk bewijs te krijgen van de verloskundige waarbij ik loop.
    Ze was er zelf niet vandaag maar de arboarts moet die gegevens zelf opvragen bij haar schriftelijk.
    Het mag namelijk alleen tussen bedrijfsarts en arts gaan.
    Ben benieuwd! Want daar gaan zoiezo weer dagen overheen! Brrrr

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Bam, ja idd word er nu een beetje gek van.

Vorige week op school van dochterlief ook alweer;

Die andere moeder: hoe lang moet je nog?
    IK: "tot 2 maart"
    Die andere moeder: Wat zo lang nog en nu al zo dik? Toch niet normaal? IK: "jawel hoor, ik was bij mijn dochter ook al zo snel heel dik...."

*zucht*

Ze moeten toch wachten dan met een beslissing NADAT ze de brief van je vk hebben gehad. Dus zou me voorlopig niet druk maken meid!

Heb je nog roze afscheiding of bloed gehad?

11. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Bamjolan ik wens je heel veel succes vandaag en duim dat je een hele lieve meelevende arbo-arts hebt.
    Ik had het kaartje op je babysite al gezien en heb toen een berichtje achter gelaten in het gastenboek ;)

Kitty gefeliciteerd met de 24 weken!
    Ik krijg inderdaad benzinevergoeding als ik naar Utrecht moet, anders had ik het echt niet geaccepteerd. Maar het blijft wel belachelijk.
    Jammer dat jij negatieve ervaringen hebt gehoord over geboortepost, nu twijfel ik weer... Ik vind de prijs zo aantrekkelijk.
    Stom dat mensen vragen of je niet zwanger bent van een tweeling. Dat deden mensen bij mij in het begin ook steeds. Terwijl ik juist trots was dat ik al een buikje kon showen.

Klavertje fijn dat je goed bent geslaagd tijdens het shoppen en inderdaad, het wordt steeds iets zwaarder allemaal he.
    Ik heb de doos nog opgehaald en ik vond dat er wel leuke dingen bijzaten, zoals het flesje van avent en billedoekjes van zwitsal.

Snoopy gefeliciteerd met de 24 weken. Fijn dat je zo'n gezellige avond hebt gehad. Succes met rijden, ik had ook nooit zin in die lessen.

Bloesem fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo. Jammer dat het gehaast ging. Dan is een extra pretecho inderdaad wel heel leuk.

Mimi mooie fotoshoot zeg! Dat wil ik ook wel! ;) En leuk dat je vriendin tegelijk met jou zwanger is.
    Gefeliciteerd met de 20 weken.

Mirella welkom hier!

Kitty, Klavertje en Snoopy en iedereen die ik vergeten ben, heel erg bedankt voor het meeleven met mijn werksituatie en de afspraak bij de arboarts. Jullie steun doet me goed!

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    He mup! Ik zie nu dat het meer gaat bij geboortepost.nl om de kaartjes met EIGEN foto erop, dan zijn de kleuren vaak niet mooi etc. Maar als je een kaartje van hunzelf besteld zie ik wel goede dingen over.
    Gelukkig krijg je wel benzinevergoeding, vond het echt belachelijk!
    Ja ik word er gek van, zit eraan te denken om gewoon een dikke mega winterjas te kopen waarin mijn buik niet opvalt!

Ennuh geen dank buddy ;)

13. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi! Het is weer erg lang geleden dat ik heb gereageerd, maar probeer wel mee te lezen. Ik heb mijn 20 weken echo ook gehad, het ziet er allemaal prima uit. We krijgen een jongetje, leuk om dat nu te weten. Ik ben nu aan de ijzertabletten vanwegen een laag ijzergehalte in mijn bloed. Ik hoop dat mijn vermoeidheid nu ook minder wordt. Verder voel ik me goed, heb weinig klachten en voel de baby flink schoppen.
    Gisteravond naar het concert van NERD geweest, was erg luid en de baby schrok af en toe ook. Ik vond het best wel zielig. Het was wel een supergoed concert. Ik bedenk me nu wel twee keer om weer naar een concert te gaan vanwege het harde geluid.
    Goed om te lezen over de goede 20-weken echo's.

14. Fijn dat alles goed is! En gefeliciteerd met jullie KNUL! :D

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mijn Oi Oi verzorgingstas is binnen!!!!! Oh wat is hij mooi!!!! Ik ben zooooo blij!!! :D :D :D :D :D :D

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dank!
    Ik zou inprincipe ook nog maar 10 á 12 weken moeten werken tot mn contract afloopt.
    En das niet erg maar neem geen enkel risico, zeker niet voor mn gemoedsrust.

Ik laat t wel ff weten hoe of wat!
    Ben al eerder bij deze vrouw geweest en toen vond ze t dus allemaal tussen mn oren zitten.....en dat t vooral psychisch was.

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wat fijn dat de 20 weken echo goed was!
    En een zoon? Leuk!
    Concert van NERD? Cool!

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Bam, sure t zit tussen je oren....ja hoor.... :(

19. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Zwiep fijn dat alles goed was met de 20 weken echo en dat je je goed voelt. Gefeliciteerd met jullie jongen!

Kitty yes! de tas is er! :D Mooi zo!
    Ik dacht erover om een plaatje op zo'n kaartje te zetten die ik op de computer heb staan, maar in elk geval geen foto. Ik ga ook eens kijken wat voor plaatjes ze er zelf tussen hebben.

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Meiden ik heb besloten om hier voorlopig even niet te komen of te schrijven...
    Ik heb hier wel zo mijn redenen voor, maar dat terzijde...

Ik heb voor mezelf gemerkt dat het voor mij een stuk rustiger is... en ik voel me nu een stuk lekkerder!

Ik weet niet hoe lang ik wegblijf of dat ik nog terugkom... de tijd zal het leren...

Ik wens iedereen een fijne zwangerschap en bevalling toe mocht ik jullie niet meer zien...
    Het ga jullie goed!

Deel Deze Pagina