Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Wel laten weten he! Maar ik duim wel voor je!

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zoooo even even een paprika in reepjes gesneden... Vind ik nu ook zooooo lekker... ;)

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tuuurlijk laat ik het hier weten... ;)

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zoo meiden.. ik heb mijn paprikaatje op... en ik ga mijn bedje opzoeken...

Welterusten!

5. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Scorpion; Ik denk dat je het ook best kan aangeven bij je verloskundige dat je er moeite mee hebt. Ze zullen daar dan echt wel rekening mee houden.

Wishgirl; Jaah, zeker waar! Liever twee dan geen!
    Maar het feit dat de twee embryo's te slecht waren om in te vriezen, zegt niets over de kwaliteit als ze in jouw buik zitten, toch?

Paprika....hmmm! Altijd al heel lekker gevonden! :D
    Gooi je ff? ;)

Ik heb net een digitale test gedaan, en tja....het resultaat laat niets aan interpretatie over! :)
    Heb hem maar weer ff in m'n album gezet, voor het geval dat bepaalde mensen per ongeluk gaan zitten loeren... :)

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, dat eet ik ook steeds :D

7. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Slaap lekker, Wishgirl!

8. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Goedeavond meiden,

Pfff wat heb ik veel gemist zeg, dus sorry dat ik nog niet reageer, heb nog niet bijgelezen.
    In ieder geval alle nieuwe meiden Feli en welkom.

Gisteren,nou ja eerder vannacht de test gehad of iemand zou merken dat ik zwanger ben.
    We zijn met de vriendenploeg naar sensation black geweest voor mijn broertjes verjaardag.
    Mijn broertje is wel op de hoogte, dus die zat in het complot om het geheim te houden :) ennuh tis gelukt!

Ik was bang door de mand te vallen door mijn kleding, want normaal draag ik vrij strakke partykleding.
    Onder het mom van zijn verjaardag hadden we een stel maffe shirts gekocht waar ik mijn buikje in kon verbergen.
    Ik had een shirt met de tekst : Ik ben blond, langzaam praten AUB en mijn broer met : ik spoor niet met het ns logo erop.
    Iedereen trapte erin en we hebben ons rot gelachen om het commentaar en we staan tig x op de foto.

De blaasontsteking smoes werkt ook geweldig!
    Ben gloof ik wel 10x naar de wc geweest en ik kon braaf aan de prik.
    Als iemand dan met bier kwam kon ik het zo doorschuiven aan broerlief, die hem dus aardig had hangen toen we naar huis gingen :)

een perfecte nacht, maarvoelde wel goed dat ik zwanger ben pfff
    Mijn benen waren na een uur al loodzwaar en het laatste uur begon mijn buik ook flink te zeuren.
    alleen heel frustrerend...we lagen om 7 uur in bed en was om 12 uur alweer klaarwakker :(
    Ik kan echt niet meer uitslapen...

Nou ik zal eens gaan bijlezen,want ik heb echt een hoop gemist..

9. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Nee, eerst krijg je een gesprek. Bij mijn verloskundige duurt dat ongeveer 45 minuten. Dan willen ze alle informatie hebben over jou en je partner.

Maareh...je begrijpt natuurlijk wel dat het onvermijdelijk is dat ze aan je gaan voelen, he..?

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik weet dat dat er bij hoort, maar ik heb een keer van de dokter dr hele hand erin gehad, en daar werd ik niet vrolijk van :(

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Jenna - Klopt ik zat idd in jouw album te neuzen hahahaha

En ja... klopt dat ik het alleen doe...
    Eerst 4 jaar via IUI met een donor... moest ik eerst in totaal 4 uur in de auto zitten om zaad te halen voor 6 cycli. Dit heb ik 3x gedaan...
    De rest was dichterbij... Ik moest ook al spuiten met hormonen toen... Puregon en Pregnyl...
    In deze 4 jaar dus 3x zwanger geweest... : 1x mk, toen 1x bbz die operatief verwijderd is en daarna 1x mk. Toen door naar IVF met donor.. Hiervoor moet ik steeds 160 km rijden...
    Eerst stond de punctie nogal wankel omdat ik tegen een overstimulatie aanzat en toen moest ik dagelijks die 160 km afleggen voor een echootje en een bloedtest en dan maar weer in spanning zitten of het oestrogeen voldoende gedaald was of niet... Maar gelukkig... 19 juni was het zover... de punctie kon doorgaan: 11 eicellen...
    Hier zijn er 4 van bevrucht... Van die 4 zijn 2 redelijke overgebleven..
    Normaal gezien zou ik er 1 teruggeplaatst krijgen, maar aangezien ze beide te slecht waren om in te vriezen hebben ze toch maar besloten om ze beide terug te plaatsen om de kans op een zwangerschap te vergroten. Dit nadat ik aangegeven had geen moeite met een tweeling te hebben...

Ja tuurlijk een tweeling zal zwaar zijn... maar ik heb liever 2 dan geen na al die ellende...

Ik denk als ze groter zijn dat het leuker is om een tweeling te hebben hahahaha

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Jeetje wishgirl. Ik duim zo voor je dat het met alle 2 goed komt! Je hebt het echt verdiend hoor!

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het klinkt raar misschien Scorpion... maar het is belangrijk je te ontspannen bij een inwendig onderzoek...
    En op den duur went het... Klinkt misschien raar... maar ik heb bij elk doktersbezoek een inwendig onderzoek en het went.. Ik doe het al 4 jaar...
    En ik heb een dochter van 7 en daarbij moest ik het ook al allemaal ondergaan...

En als je aan het bevallen bent... geloof me... dan voel je alleen de weeën nog maar... verder niets meer... ;_)

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik weet nog niet of het er 2 zijn he Scorpion ;)
    Das nog even afwachten... hihi

22 juli heb ik de eerste echo...

En dan eerst hopen dat het goed zit! en dan maar es kijken hoeveel het er zijn...

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hmm we zien het wel, ik moet me er druk om maken, ze doen het om je te helpen! En ik krijg er iets moois voor terug.

16. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Wel laten weten he! Maar ik duim wel voor je!

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zoooo even even een paprika in reepjes gesneden... Vind ik nu ook zooooo lekker... ;)

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tuuurlijk laat ik het hier weten... ;)

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zoo meiden.. ik heb mijn paprikaatje op... en ik ga mijn bedje opzoeken...

Welterusten!

20. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Scorpion; Ik denk dat je het ook best kan aangeven bij je verloskundige dat je er moeite mee hebt. Ze zullen daar dan echt wel rekening mee houden.

Wishgirl; Jaah, zeker waar! Liever twee dan geen!
    Maar het feit dat de twee embryo's te slecht waren om in te vriezen, zegt niets over de kwaliteit als ze in jouw buik zitten, toch?

Paprika....hmmm! Altijd al heel lekker gevonden! :D
    Gooi je ff? ;)

Ik heb net een digitale test gedaan, en tja....het resultaat laat niets aan interpretatie over! :)
    Heb hem maar weer ff in m'n album gezet, voor het geval dat bepaalde mensen per ongeluk gaan zitten loeren... :)

Deel Deze Pagina