Kinders, wat luisteren jullie allemaal goed! 8) nee meis, serieus, heel belangrijk nu hoor, er hangt zo'n gewicht aan je rug nu en dat word alleen maar zwaarder.
Nou idd hij kan me wat hoor.....ze waren niet gratis en ik vind hem er leuk op staan, dus... Ik vind mezelf er niet zo super opstaan, maar goed, ik vind de foto van ons 3 gewoon super zo! Mij hoort ie toch ook niet zeiken 8)
Nee, tuurlijk niet! Hij zet zich er maar overheen echt harstikke leuk zo'n kaartje (album?) @Dancinglady; jaaa, tis echt een schatje!
Gut ik moet dochterlief al zowat weer halen......over 17 min alweer......time flies..............................
hihi juust! Hij heeft geen zak te vertellen LOL Gister keek hij voor gedichtjes voor op het kaartje....nou echt, hij kwam zowat alleen maar met humor achtige dingen...en dat wil ik dus juist weer niet! *zucht*
Bedankt voor jullie reacties op de 20-weken echo. Princess81: ik hoop dat de ijzerpillen ook snel aan slaan, vergeet steeds dat ik ze een half uur voor het eten in moet nemen, denk er aan als ik al halverwege de maaltijd ben. Ach ja, zwangerschapsdementie is me niet vreemd. Wauw, Alice Cooper dat is inderdaad ook LUID. Misschien slaapt je baby er wel doorheen.......kan bijna niet volgens mij.
meiden wat een snelheid weer zal straks in alle rsut reageren maar eerst even. wish: rustig aan , als het voor jou beter is prima toch. Moet allemaal wel leuk blijven. hoop dat het allemaal goed gaat verder en dat de zwangerschap helemaal naar je zin gaat. bam: . zo'n mens.. bloed zit tussen je oren yeah right.. hoop dat het toch goed gaat en anders gewoon eisen dat je op je second opinion wacht. kitty@ hihi gefelici met je tas..
Ah ALS je de pillen maar inneemt meid! Heb je dr ook verstopping van? Had ik wel toen ik ze kreeg in zwangerschap nr 1.....vond het maar rotdingen!
ohhh, vreselijk! Daar zou ik ook niet op zitten te wachten Gelukkig zitten hubbie en ik meestal wel op 1 lijn Wat het gedichtje betreft zoek ik het uit en dan kijkt hij of hij het ook leuk vind, hij is gelukkig niet zo moeilijk met zulke dingen @Zwiep; oh.. jij kent het dus wel LUID zeg je? Mss moet ik maar een soort van isolatiemateriaal om m'n buik binden Als ik pillen moet nemen, leg ik vaak in de keuken vast een bord klaar met die pillen erop, als je dan wil gaan eten, wordt je gelijk herinnerd aan de pillen
@ mamakitty: he! mijn beeb en ik moesten ons even wassen we stonken, naar zweet had mezelf vanacht weer eens lekker in het dekbed gerold hihi.
Nee humor achtige dingen op een kaartje vind ik ook niks... Ik heb op geboortepost even alle kaartjes bekeken en vind de derde van fotografie wel mooi. Wat vinden jullie hiervan? De eerste is ook wel leuk en bij "handjes en voetjes" zit er ook wel iets tussen. Ga vandaag eens overleggen met manlief.
bedoel je die met welkom wonder, met dat hele schattige baby'tje.. die vind ik leuk.. hihi Maar ik ben bevooroordeeld vind alles waar een baby op staat leuk op het moment
Mammakitty: Ja ik vergeet ze bijna nooit. Ik ga inderdaad vrij moeizaam naar het toilet, maar als ik een kiwi eet dan lukt het nog aardig. Bah, ben zo uitgegeten op kiwi's. Fijn dat je de tas binnen hebt. Ik moet eigenlijk alles nog kopen voor de baby en de babykamer. Heb zelfs nog geen positiekleding, pas nog steeds in mijn gewone kleren (niet in alle). Gelijk heb je om de kerstkaarten gewoon te versturen, leuk idee trouwens.
hihi kiwi's.....suc6 meid! Pas jij nog in gewone kleding? Ik ben jaloers! Ja ik stuur de kaarten gewoon hoor hihi...
Zo moeten we dat aanpakken he kitty, dat werkt gewoon het beste. Mimi ik ga nu ook maar eens onder de douche. Ik kon het niet laten om eerst te computeren