Naduah, wat ik te horen kreeg vorige week was t op zn vroegst 26 weken en beter in leven houden kunnen ze vanaf 28 weken. Maarrrrrr je moet dan wel longrijping hebben voor de longen en een infectie is dodelijk.
In mijn bijbel (boek Zwanger - A. de Grient Dreux) staat dat tegenwoordig wk 26 al als levensvatbaar wordt gezien, maar de overlevingskansen zijn een stuk lager dan vanaf week 28.
He bah, had het beter niet kunnen vragen... Wordt er meteen zo naar van... Maar we gaan er gewoon vanuit dat we met zijn allen nog minstens een week of 12 doorlopen.
@Kitty: ja, heerlijk joh. Kan niet wachten tot het zover is. Ik wil mijn ventje graag zien! Wat jij...
Aan de ene kant wil ik dat het NU maart is, maar aan de andere kant weet ik hoe druk het gaat worden en dat het ff een paar jaar uit is met de rust, dus denk ik; blijf nog maar lekker ff zitten en laat het maar lang duren
Hier nog zo'n ongeduldig kippetje! Ben zo benieuwd hoe mijn meissie eruit zal zien, wat voor baby ze zal zijn, enzzzzzz!
Even tussendoor, hoor: de baby schopt me op dit moment he-le-maal lens, zowel rechts als links onderin. Geen idee hoe hij het doet, maar hij zit overal... Pfff... en ik heb niet eens caffeïne gedronken...
whoehahahaha leuk he! De mijne slaapt gelukkig nu, die heeft me vanmorgen heel de ochtend blauw geschopt..
Wow gave link: dus de beeb is gewoon wat aan het zwemmen en jumpen. Ik voel hem nu ook al de hele tijd. Weet ik nu tenminste wat hij daar allemaal uitvoert. :#
Die van mij is nu ook ff stil...haha die trapt me ook helemaal kapot van binnen geloof ik! Maar toch waren Den en Jay veel erger! Ik ben ook benieuwd naar mijn mannetje hoor! Kan niet wachten!
***Oproep maart mama's!!*** Willen degene die nog niet hebben doorgegeven wat het geslacht is van hun kindje (of het nu jongen/meisje/verrassing/geheim is maakt niet uit) dit nog ff doorgeven? Dan kan ik dat in onze lijst zetten en ik geef het ook meteen door aan Snoopy voor de topiclijst. Bedankt! ---------------------------------------------------------------------------------------------- Link naar mamas maart 2009 ONLINE & MEETING lijst: mama's maart 2009 lijst
Mijn dochter was al erg, maar deze.....damn, word een kickboxertje hoor **ff dochterlief naar school brengen**
Snoopy mijn duimpjes zullen draaien 15 januari. Hoe laat moet je? Mimi succes met het gesprekje over de woningruil. Princess ik twijfel daarom ook nog over het eerste plaatje of een plaatje met een voetje/handje. En ik ga zoiezo een proefdruk bestellen om te kijken hoe de kwaliteit is enzo. Linda veel succes morgen met de bezichtiging. Hopelijk worden deze mensen de nieuwe kopers van het huis! Ik heb ineens allemaal beelden van jumpende baby's in mijn hoofd. Lol *en ik ben er weer vandoor*
hahahaa ja je wilt niet weten wat die beeb uitspookt allemaal hahaha Bij Denyce zag ik op t eind zelfs mn buik helemaal meedraaien hahaa Ik weet wel zeker dat ik vanaf 30 weken echt kan gaan genieten, dan heb ik gee stress meer van t werk maar toeleven naar de baby! Heerlijke tijd! Bij Jadey genoot ik ook veel meer in mn verlof haha
Zo, kom net van school terug..... en ja hoor...alsof de duvel dr mee speelt...ik stond nog ff stiekem door het raampje te loerennaar dochterlief, staat er ineens een mama naast me en maar kijken naar mijn buik...ik denk; ikdoe net of ik je niet zie. Zegt ze; zo hey wat ben jij ineens gegroeit, zo dik was je vrijdag nog niet he! ben ik dan echt zo belachelijk dik? Ik schrok zelf vanmorgen ook toen ik in de spiegel keek, maar toch...