dank je, bleu. @Bam: goeie deal, alleen doekjes vouwen! Hoop dat ze dat op je werk wel goed doorkrijgen deze keer
@Bamjolan: Fijn dat ze in ieder geval achter je staat, dat als het niet gaat je ook gewoon naar huis kan. Enne... nu moet je werk wel, he?
@Blue; hihi, tja als dát zou kunnen Zelf heb ik er niet zo'n last van, als ik op m'n zij lig, dan val ik ook in slaap Vanavond maar eens lekker vroeg naar bed jij Lekker uitrusten! @Tezzzz; vervelend hoor, het hele huis ziek Beterschap voor jullie allemaal! @Bamjolan; nou, dat is dan goed afgelopen! Gelukkig luistert de arbo wél naar jou! En nu ook braaf thuis niets meer doen hè
lekker bam , en ook inderdaad als het niet gaat stoppen en thuis minder doen, je moeder vragen te helpen? ben bij de tandarts geweest was inderdaad een gat in mijn verstandskies en hij heft hem eruit gehaald, jee. lekker bij mijn eigen tandarts is een stuk beter als kaakchirurg. Maar goed de onder verstandskies kan hij niet doen die zit een beetje vreemd en de tandarts zei ook laat die inderdaad maar zitten tot na de bevalling.. Maar goed de pijn veroorzaker is eruit, kon er gewoon doorheen kijken, gek he dat dat zeer deed. dat zijn 2 kiezen deze zwangerschap.. gaat goed zo..
Heey meiden, Ben voor het tijdelijke forum! kan niet zo lang zonder het forum al is het alleen maar om het stiekem mee te lezen en soms te reageren ..
Hee Bam, goed nieuws! Lekker rustig aan dus op je werk en thuis ook niet te veel meer doen. Fijn dat de arbo toch wel achter je staat! Mimi, fijn dat de boosdoener uit je mond is. Nu hopen dat er niet meer volgen.... Meiden, wij krijgen zo bezoek. Weet niet of ik daarna nog online kom, dan wordt het morgenmiddag of morgenavond. Ik wens jullie in ieder geval een fijne avond. Liefs Linda.
Ik ga er ook vandoor, Storm moet in bad, en ik kruip er zelf ook lekker in zo! Poeh poeh, zit me gewoon echt te verbijten, mijn bekken doet zo'n zeer maar ik vertik het om nog minder te gaan doen dan ik al doe... Eigenwijs, he? Fijne avond allemaal!
Hier de link naar het tijdelijke forum: http://maart2009.yourbb.nl AUB wel ff registreren, wijst zich vanzelf. Ik geloof dat ik je eerst moet accepteren en ik laat alleen maart 2009 mama's van HIER toe, zodat we lekker onder mekaar blijven. Willen jullie aub wel dezelfde nickname als hier gebruiken? Dan weten we van mekaar wie we zijn!
Ik ga me er niet aanmelden Omdat ik zelf een maart 2009 forum heb waar nu 54 meiden zitten dusja anders word t dubbel. wie de link wilt moet maar ff pben of googlen op ik mama maart 2009
Snap ik Bam, maar tis meer voor alleen ONS hier...dus de maart 2009 mama's van zwangerschapspagina.nl verder niet, ik persoonlijk heb geen zin in meiden die ik niet ken zeg maar.
Snap ik wel meid maar t is niks persoonlijks ofzo haha Maar ik zit al op een aantal fora anders word t zooooveeeeeel haha
Ik moet jullie dus wel ff accepteren, dus als ik dat niet snel genoeg doe, dan nog ff wachten Ik ga om 20:30 top model kijken en daarna check ik weer ff of er nieuwe registraties zijn. Morgen ben ik sowieso veel online, dus dan word iedereen geaccepteerd! **Nu ff anderhalf uur offline, daarna zal ik meteen ff checken**
Vind het een beetje veel worden allemaal, Bamjolan kan als het goed is ook een groep aanmaken, daar kunnen dan alleen leden van Maartmama's van ZP in staan.... er is nu een hyves,2 fora en ZP Ik ga me dus ook niet registreren op het nieuwe forum, ook om de reden dat ik gewoon de tijd niet zie om dan te lezen/posten. MamaKitty, wel veel succes ermee
Hi lady's! @Kitty: ik hou het liever geheim, omdat er sommigen hier meelezen die ik ken : ) ja heb heerlijk genoten van mn warme chocomelk, heb er zo weer zin in hmmmm. Ik maak chocomelk trouwens gewoon zelf met cacaopoeder, vind de kant en klare chocomelk niet lekker als ik t opwarm! @Princess81: mn beebje was zo beweegelijk dat ze geen mooie fotos heeft kunnen maken! Ik ben maar voor de 2d gegaan, al dat andere vind ik te duur. Heb een paar onduidelijke fotos gekregen, maar dat vindt ik nie erg ; )! Ben al blij dat ik mn wondertje heb kunnen zien en eve genieten van het beeld. @Tezzz: ach.. een ziekenboeg in huize Tezzz, veel beterschap meid! En jij mag es boffen gezien je snachts niet uit je nest hoeft om je blaas te legen! @mimi83: fijn dat je nu van je pijn af bent, er is bij mij ook al een verstandskies gegroeid die behoorlijk irritant begint te doen.. moet misschien maar eve een bezoekje brengen aan de tandarts. Ik ga me denk ik wel gewoon registreren! Ben hier op het forum al niet zo actief, dus zal dat ook niet op t tijdelijke forum zijn. Maar altijd leuk om bij te lezen en mee te kletsen met de maartmamas!